نرم افزار مبدل نصب نیست.

سردار حاجی زاده: ترس مسئولان از تهدید دشمن، بزرگترین تهدید ماست

گزارش مشکل
Loading the player...
سردار حاجی زاده در پاسخ به سوال «اینکه آمریکایی ها افراد و شرکت های مرتبط با توانمندی موشکی ما را تحریم می کنند صدمه ای به برنامه توسعه موشکی ایران نمی گذارد؟» گفتند: اینها با قصد ترساندن مسئولان ما انجام می شود و البته هیچ خاصیتی هم ندارد. وی افزود: ما قبلا هم اعلام کرده ایم اگر دور تا دور کشورما را حصار بکشند تولید موشک در ایران متوقف نخواهد شد. وی گفت: غربی ها، مسئولان را می ترسانند، مسئولان را از تهاجم نظامی و تحریم می ترسانند و این ترس، بزرگترین تهدید برای ماست. سردار حاجی زاده با بیان اینکه توصیه ما به مسئولان این است که نترسید و نگران نباشید افزود: اگر قرار است اتفاقی بیفتد و تهاجم نظامی باشد ، اولین کسانی که باید پاسخ دهند فرزندان ملت در نیروهای مسلح هستند که مقابل هرگونه تهاجم با قدرت می ایستند و ما از این موضوع نگرانی نداریم. وی گفت: نگرانی ما از درون کشور و از داخل است؛ نگرانی ما از آقازاده ها ، از برادرزاده ها و خواهرزاده ها و از کسانی است که روی تصمیم گیران و تصمیم سازان اثر می گذارند . سردار حاجی زاده افزود: نباید ترسید ، و همه باید محکم بایستند؛ هیچ اتفاقی نمی افتد و با نگاه به داخل همه چیز قابل حل است. سردار حاجی زاده,آقازاده,تهدید,ترس مسئولان,تهدید نظامی,مسئولان ترسو,روحانی,ظریف,هوافضا,موشک,تحریم موشکی
10047

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

سردار حاجی زاده در پاسخ به سوال «اینکه آمریکایی ها افراد و شرکت های مرتبط با توانمندی موشکی ما را تحریم می کنند صدمه ای به برنامه توسعه موشکی ایران نمی گذارد؟» گفتند: اینها با قصد ترساندن مسئولان ما انجام می شود و البته هیچ خاصیتی هم ندارد.
وی افزود: ما قبلا هم اعلام کرده ایم اگر دور تا دور کشورما را حصار بکشند تولید موشک در ایران متوقف نخواهد شد. وی گفت: غربی ها، مسئولان را می ترسانند، مسئولان را از تهاجم نظامی و تحریم می ترسانند و این ترس، بزرگترین تهدید برای ماست. سردار حاجی زاده با بیان اینکه توصیه ما به مسئولان این است که نترسید و نگران نباشید افزود: اگر قرار است اتفاقی بیفتد و تهاجم نظامی باشد ، اولین کسانی که باید پاسخ دهند فرزندان ملت در نیروهای مسلح هستند که مقابل هرگونه تهاجم با قدرت می ایستند و ما از این موضوع نگرانی نداریم. وی گفت: نگرانی ما از درون کشور و از داخل است؛ نگرانی ما از آقازاده ها ، از برادرزاده ها و خواهرزاده ها و از کسانی است که روی تصمیم گیران و تصمیم سازان اثر می گذارند . سردار حاجی زاده افزود: نباید ترسید ، و همه باید محکم بایستند؛ هیچ اتفاقی نمی افتد و با نگاه به داخل همه چیز قابل حل است.

 

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

+1 #1 مقدم 1395-01-17 06:38
سلام و تبریک سال نو پسرم از تاریخ 1392/11/19 به خدمت سربازی اعزام شد و تا الان 1395/1/17 هنوز ادامه دارد فقط بخاطراینکه کم تحمل بود چون فر مانده های او واقعا" سختگیر بودنند بخاطر جونی و خامی نتونست تحمل کنه اینکه میگند سربازی برند ساخته میشن دورغی بیش نیست چون با این تصمیم های نادرست که برای این سربازهای بدبخت که میگیرند اونها فقط بعد از سربازی تبدیل به یک جوان معتاد و بی اراده و از همه مهمتر بی دین می شوند و تا پدر و مادر بدبختر بخواهند این جون را درست کنند .... از شما تقاضا می کنم مساعدت فرمایید و بیشتر نظارت داشته باشید تا اینها ساخته بشوند نه از بین بروند و اگر لطف بفرمایید یک عفو یک ماه به این جون من بدهید و اجر کارتون را از خداوند برای جون خودتون بگیرید ممنون

پاسخ مدیر:

با سلام و احترام.
بزرگوار، مستضعفین تی وی فقط بخشی از فیلم سخنرانی سردار رو از تلویزیون گذاشته اینجا و صرفا یه سایت رسانه ای هست و هیچ ارتباطی به ایشون نداره که بتونه کاری براتون انجام بده!
ان شاءالله که مشکلتون برطرف بشه.
موفق باشید
یا علی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • DanaFluop
  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
  • yansaNoRie
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group