نرم افزار مبدل نصب نیست.

مستند روایت نصر، ویژه شهید مدافع حرم حمیدرضا زمانی

گزارش مشکل
Loading the player...
«حمیدرضا زمانی» بسیجی دلاوری از «حسین آباد» توابع اسلامشهر، یکی دیگر از رزمنده‌گان مظلوم جبهه‌ی «اسلام ناب محمدی(ص)» بود که در راه دفاع از حریم آل الله در برابر ایادی «اسلام آمریکایی» و مزدوران سعودی بال در بال ملائک گشود. او پس از 45 روز حضور در صفوف «مدافعان حریم آل الله» در حالی بر سفره‌ی «سالار شهیدان(صلوات الله علیه) مهمان شد که از پیکر پاکش در این دنیا، تنها سر خونین و دست قطع شده‌اش باقی ماند و بر دوش عزاداران حسینی در تهران تشییع شد. با توجه به گسترش تفکر انقلاب اسلامی و بازتاب این تفکر در سطح جهان و منطقه و همچنین درگیری های حق علیه باطل در عراق و سوریه، اتاق فکر مجموعه چشمه فیلم تصمیم گرفت تا با به تصویر کشیدن دلاوری ها و رشادت های رزمندگان اسلام علیه وهابیت و تکفیر و برگزیدن نامی با عنوان روایت نصر (روایت ناصران آخرالزمانی فرزند فاطمه) بتواند این نصرت ها و پیروزی های جبهه اسلام را به خوبی نمایش دهد. مدافعان حرم,مدافع حرم,روایت نصر,حمیرضا زمانی,شهید حمیدرضا زمانی,شهید مدافع حرم,سوریه,عراق
11724

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

 

 

 

«حمیدرضا زمانی» بسیجی دلاوری از «حسین آباد»  توابع اسلامشهر، یکی دیگر از رزمنده‌گان مظلوم جبهه‌ی «اسلام ناب محمدی(ص)» بود که در راه دفاع از حریم آل الله در برابر ایادی «اسلام آمریکایی» و مزدوران سعودی بال در بال ملائک گشود.
او پس از 45 روز حضور در صفوف «مدافعان حریم آل الله» در حالی بر سفره‌ی «سالار شهیدان(صلوات الله علیه) مهمان شد که از پیکر پاکش در این دنیا، تنها سر خونین و دست قطع شده‌اش باقی ماند و بر دوش عزاداران حسینی در تهران تشییع شد.
با توجه به گسترش تفکر انقلاب اسلامی و بازتاب این تفکر در سطح جهان و منطقه و همچنین درگیری های حق علیه باطل در عراق و سوریه، اتاق فکر مجموعه چشمه فیلم تصمیم گرفت تا با به تصویر کشیدن دلاوری ها و رشادت های رزمندگان اسلام علیه وهابیت و تکفیر و برگزیدن نامی با عنوان روایت نصر (روایت ناصران آخرالزمانی فرزند فاطمه) بتواند این نصرت ها و پیروزی های جبهه اسلام را به خوبی نمایش دهد.

 

 

 

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • GloriaHef
  • azusyvaz
  • Thomasovpex
  • شین
  • BobbyeriDow
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group