نرم افزار مبدل نصب نیست.

دستورالعمل انگلیسی برای مجلس خبرگان، ستاد مردمی(!) آیت الله هاشمی واحد لندن

گزارش مشکل
Loading the player...
دیکته انگلیسی! این روزها شبکه فارسی‌زبانِ بی.بی.سی که تحت نظارت و مدیریتِ مستقیم وزارت خارجه و MI6 اداره می‌شود، با جدیت! از مردم ایران می‌خواهد که در انتخابات خبرگان رهبری به لیست مورد حمایت هاشمی رفسنجانی رأی بدهند. این شبکه تاکید می‌کند که مردم نباید به شخصیت‌های انقلابی، مخصوصا حضرات آیات جنتی، یزدی و مصباح رأی بدهند! همین خط خبری و توصیه سیاسی، از سوی شبکه فارسی‌زبان آمریکا، VOA و رادیو فردا که وابستگی خود به سازمان «سیا» را انکار نمی‌کند، نیز دنبال می‌شود. این روزها هم، دستورالعمل دیکته‌شده شبکه های فوق، بدون کم و کاست، از سوی برخی مدعیانِ اصلاحات، اعتدال، کارگزاران و رسانه‌های مجازی و مکتوبی که در اختیار دارند دنبال می‌شود. آیا این همخوانی تصادفی است و فقط در حد و اندازه یک اتفاقِ ساده و بدون هماهنگی قبلی و پشت پرده است؟ اگر اینگونه نیست، کمترین انتظار آن است که آقای رفسنجانی و برخی دیگر از مدعیانِ اصلاحات و اعتدال، با صراحت، علیه بلندگوهای وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس، موضع گرفته و به وضوح نشان دهند که با دشمنانِ تابلودار بیرونی، مرزبندی مشخصی دارند بسیار بدیهی است که اگر آشکارا علیه سرویس‌های اطلاعاتیِ یاد شده و بلندگوهای نشان‌دارِ آنها موضع‌ نگیرند باید به مردم حق بدهند که در این ماجرا «کاسه‌ای زیر نیم‌کاسه»، ببینند! از امام صادق علیه‌السلام نقل‌است که می‌فرمایند؛ «از میان دونفر، آن را که مطلوب دشمنان ماست کنار بگذارید و آن را که مورد خشم و غضب دشمنان ماست ترجیح بدهید». رهبر معظم انقلاب در دیدار پرشور مردم آذربایجان با ایشان، به نکته یاد شده اشاره حکیمانه‌ای داشتند؛«دشمن الان بر روی مجلس خبرگان حساس است؛ رادیوی انگلیسی دارد به مردم ایران، مردم تهران دستورالعمل می‌دهد که به فلانی رأی بدهید، به فلانی رأی ندهید؛ معنایش چیست؟ انگلیسی‌ها دلشان برای دخالت کردن در ایران تنگ شده است، اینکه تاکید داریم مردم، با بصیرت، با آگاهی، با دانایی‌ وارد بشوند به خاطر این است که بدانند دشمن چه می‌خواهد. وقتی شما دانستید دشمن چه می‌خواهد عکس آن عمل خواهید کرد» حمایت از هاشمی,هاشمی رفسنجانی,بی بی سی,bbc,انتخابات خبرگان,خبرگان,مثلث جیم,جنتی,آیت الله جنتی,یزدی,مصباح,صدای آمریکا,روحانی,اعتدال,اصلاحات,مجلس خبرگان
13557

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

دیکته انگلیسی!!!

این روزها شبکه فارسی‌زبانِ بی.بی.سی که تحت نظارت و مدیریتِ مستقیم وزارت خارجه و  MI6 اداره می‌شود، با جدیت! از مردم ایران می‌خواهد که در انتخابات خبرگان رهبری به لیست مورد حمایت هاشمی رفسنجانی رأی بدهند.
این شبکه تاکید می‌کند که مردم نباید به شخصیت‌های انقلابی، مخصوصا حضرات آیات جنتی، یزدی و مصباح رأی بدهند! 
همین خط خبری و توصیه سیاسی، از سوی شبکه فارسی‌زبان آمریکا، VOA  و رادیو فردا که وابستگی خود به سازمان «سیا» را انکار نمی‌کند، نیز دنبال می‌شود.

این روزها هم، دستورالعمل دیکته‌شده  شبکه های فوق، بدون کم و کاست، از سوی برخی مدعیانِ اصلاحات، اعتدال، کارگزاران و رسانه‌های مجازی و مکتوبی که در اختیار دارند دنبال می‌شود.
 آیا این همخوانی تصادفی است و فقط در حد و اندازه یک اتفاقِ ساده و بدون هماهنگی قبلی و پشت پرده است؟
 اگر اینگونه نیست، کمترین انتظار آن است که آقای رفسنجانی و برخی دیگر از مدعیانِ اصلاحات و اعتدال، با صراحت، علیه بلندگوهای وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس، موضع گرفته و به وضوح نشان دهند که با دشمنانِ تابلودار بیرونی، مرزبندی مشخصی دارند
 بسیار بدیهی است که اگر آشکارا علیه سرویس‌های اطلاعاتیِ یاد شده و بلندگوهای نشان‌دارِ آنها موضع‌ نگیرند باید به مردم حق بدهند که در این ماجرا «کاسه‌ای زیر نیم‌کاسه»، ببینند!
از امام صادق علیه‌السلام نقل‌است که می‌فرمایند؛ «از میان دونفر، آن را که مطلوب دشمنان ماست کنار بگذارید و آن را که مورد خشم و غضب دشمنان ماست ترجیح بدهید».

 رهبر معظم انقلاب در دیدار پرشور مردم آذربایجان با ایشان، به نکته یاد شده اشاره حکیمانه‌ای داشتند؛«دشمن الان بر روی مجلس خبرگان حساس است؛ رادیوی انگلیسی دارد به مردم ایران، مردم تهران دستورالعمل می‌دهد که به فلانی رأی بدهید، به فلانی رأی ندهید؛ معنایش چیست؟ انگلیسی‌ها دلشان برای دخالت کردن در ایران تنگ شده است، اینکه تاکید داریم مردم، با بصیرت، با آگاهی، با دانایی‌ وارد بشوند به خاطر این است که بدانند دشمن چه می‌خواهد. وقتی شما دانستید دشمن چه می‌خواهد عکس آن عمل خواهید کرد»

 

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

+2 #1 Guest 1394-11-30 19:21
اللهم العن الکفار و المنافقین. خدا از عالیجنابان و خاندان اشرافی و چپاولگر و شیطان صفت و دو به هم زن نگذرد . آمین
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • GloriaHef
  • azusyvaz
  • Thomasovpex
  • شین
  • BobbyeriDow
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group