نرم افزار مبدل نصب نیست.

دونقطه، علی اصغر زارعی، تحریم روی تحریم

گزارش مشکل
Loading the player...
دکتر علی اصغر زارعی، میهمان بیست و ششمین قسمت از سری جدید ویدئوی سه‌دقیقه ای «دونقطه» با موضوع «تحریم بعد از برجام» شد. وی در این قسمت با عنوان «تحریم روی تحریم» به تشریح اقدامات ضدایرانی جدید توسط آمریکا و عکس العمل ایران می پردازد. سری جدید «دونقطه» در قالب مقاله‌ای تصویری در گفتگو با کارشناسان مختلف به بیان نقطه نظرات ایشان پیرامون مسائل روز می پردازد. دونقطه,2نقطه,مستند کوتاه,فیلم کوتاه,مذاکرات هسته ای,زارعی,علی اصغر زارعی,تحریم,توافق هسته ای,پسابرجام,پساتوافق,لغوتحریم,تحریم جدید,تحریم روی تحریم
7987

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

دکتر علی اصغر زارعی، میهمان بیست و ششمین قسمت از سری جدید ویدئوی سه‌دقیقه ای «دونقطه» با موضوع «تحریم بعد از برجام» شد.

وی در این قسمت با عنوان «تحریم روی تحریم» به تشریح اقدامات ضدایرانی جدید توسط آمریکا و عکس العمل ایران می پردازد.

سری جدید «دونقطه» در قالب مقاله‌ای تصویری در گفتگو با کارشناسان مختلف به بیان نقطه نظرات ایشان پیرامون مسائل روز می پردازد.

 

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

0 #1 رفیعی 1394-10-16 09:21
در این شرایط حساس برای خروج از رکود و مقابله با وابستگی و عقب ماندگی و پیش گیری از پسرفت در همه زمینه های(اقتصادی،سیاسی،نظامی و عدالت و مبارزه با فساد و تبعیض) ،ایران اسلامی و حتی کل جهان نیاز شدید دارد به مدل اقتصادی اسلام و اصلاح نظام بانکی(کاهش سود سپرده ها) به تبع با کاهش سود ،شاهد رونق در بازارکسب و کار و تولید و افزایش درآمد دولت(درآمد مالیاتی)خواهیم بود و اصل 44 قانون اساسی بصورت خودکار و ریشه ای به دور از شعار تحقق خواهد یافت ،کشورمان خیلی سریع پیشرفت خواهد کرد و نه تنها کشورمان بلکه دنیا از شرّ سرمایه داری ارتجاعی که مانع پیشرفت و رفا و صلح و عدالت و آرامش است نجات خواهد یافت، دنیا تشنه مدل اقتصادی اسلام است که قدرتش از بمب اتم هم بیشتر است مطمئن باشید استکبار جهانی در برابر این سلاح خلع سلاح خواهد شد چرا که نخواهند توانست با تزویر و دروغ افکار عمومی و روشنفکران جهان را که تشنه مدل اقتصادی نجات بخش هستند فریب دهند،نقطه ضعف جمهوری اسلامی که نمی تواند روشنفکران تشنه عدالت و انصاف را در غرب و شرق عالم متقاعد کند بیماری بانکی و استثماری حاکم بر کشور است.
استکبار جهانی می خواهد ما را خلع سلاح نظامی کند ولی ما می توانیم آنها را در برابر افکار عمومی جهان با ایستادگی بر تمام حقیقت اسلام با اتکا بر توانایی هایی که داریم آنها را با اقتدار نه با شعار با عمل به اقتصاد مقاومتی(در یک کلام کاهش سود سپرده های بانکی) خلع سلاح کنیم.عقب نشینی و امتیاز دادن به امید رفع تحریم ها فقط وابستگی و عقب ماندگی و خسارات مادی و معنوی به دنبال دارد.
زنده باد قران / زنده باد اسلام
http://ar-rafiee.mihanblog.com/post/983
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
  • yansaNoRie
  • Doctorpap
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group