نرم افزار مبدل نصب نیست.

روزنه 167 ، یونسی مشاور مخصوص حرف‌های حاشیه‌ای!

گزارش مشکل
Loading the player...
گزارش خبری روزنه 167 ، یونسی مشاور مخصوص حرف‌های حاشیه‌ای! رژیم هایی که از آغاز انقلاب اسلامی در ایران پی در پی با تهدید نشان دادن ایران برای مردم منطقه به گونه ای القا می کردند که ایران قصد دارد تا امپراطوری خود را در منطقه احیا کند و کشورهای منطقه را اشغال کند!و حال این ادعا های واهی از زبان دستیار ویژه رییس جمهور ایران زده شد! به گزارش فرهنگ نیوز ، اظهارات غیرمسوولانه و عجیب دستیار ویژه رییس‌جمهور ایران در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی درباره حوزه تمدنی ایران گرچه باز تکرار خاطره نامیمون باستان گرایی در دولت قبل را یادآور می شود ولی این بار اعتراضات در داخل کشور محدود نشد، به عبارت بهتر اصلا در داخل دوستان اصلاح طلب هیچگونه اعتراض و واکنشی به اظهارات دردسر ساز آقای دستیار ویژه رییس جمهور نشان ندادند ولی در مقابل، کشورهای عربی با واکنش نشان دادن به این حرف ها کاملا از خجالت سکوت دولتمردان در آمدند و تصویر قهرمان ساز و منجی ایران در برابر تروریست های منطقه را که پنج سال با ایثار و شهادت رزمندگان گمنام بدون مرز انقلاب اسلامی را به بهانه یک اظهارنظر خراب کردند. آبی که یونسی در آسیاب رژیم های دیکتاتور منطقه ریخت.رژیم هایی که از آغاز انقلاب اسلامی در ایران پی در پی با تهدید نشان دادن ایران برای مردم منطقه به گونه ای القا می کردند که ایران قصد دارد تا امپراطوری خود را در منطقه احیا کند و کشورهای منطقه را اشغال کند!و حال این ادعا های واهی از زبان دستیار ویژه رییس جمهور ایران زده شد!!! و موجی از اعتراض های گسترده را در عراق به همراه آورد .از گروه های معارض با ایران تا دوستان ایران که به ناچار مجبور به موضع گیری علیه ایران شدند. ایاد علاوی رهبر جریان های سکولار در عراق که رابطه دیرینه با عربستان سعودی و معارضه با ایران دارد تا نماینده آیت الله سیستانی.اما آنچه که برخی از رسانه های خارجی عربی به آن پرداختند و آنرا تاییدی بر ادعاهای چندین ساله خود دانستند، مطرح شدن امپراطوری ایران و تحت سیطره داشتن بر کشورهای پیرامونی از زبان دولت اعتدالیون در ایران است. این رسانه های مدعی شدند که این حرف ها نه از زبان افراط گریان و نه اطلاح طلبان در ایران است که بخواهیم بگوییم این حرف ها واهی است بلکه از زبان دولت اعتدال است که می توان آن را رویکرد هر دو جناح دانست. به نظر می رسد جناب روحانی برای بر طرف کردن این ابهام بهتر است هر چه زود تر دستیار ویژه خود را از این سمت برکنار کند تا در آینده این خرابکاری ها ادامه پیدا نکند. گزارش خبری روزنه,روزنه 167,اظهارات یونسی,مشاور حاشیه ای,جنجال یونسی,مشاور امور اقوام,روحانی,امپراطوری ایران,بغداد پایتخت ایران,محور مقاومت
6711

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

 

 

 

گزارش خبری روزنه 167 ، یونسی مشاور مخصوص حرف‌های حاشیه‌ای!

رژیم هایی که از آغاز انقلاب اسلامی در ایران پی در پی با تهدید نشان دادن ایران برای مردم منطقه به گونه ای القا می کردند که ایران قصد دارد تا امپراطوری خود را در منطقه احیا کند و کشورهای منطقه را اشغال کند!و حال این ادعا های واهی از زبان دستیار ویژه رییس جمهور ایران زده شد!
به گزارش فرهنگ نیوز ، اظهارات غیرمسوولانه و عجیب دستیار ویژه رییس‌جمهور ایران در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی درباره حوزه تمدنی ایران گرچه باز تکرار خاطره نامیمون باستان گرایی  در دولت قبل را یادآور می شود ولی این بار اعتراضات در داخل کشور محدود نشد، به عبارت بهتر اصلا در داخل دوستان اصلاح طلب هیچگونه اعتراض و واکنشی به اظهارات دردسر ساز آقای دستیار ویژه رییس جمهور نشان ندادند ولی در مقابل، کشورهای عربی با واکنش نشان دادن به این حرف ها کاملا از خجالت سکوت دولتمردان در آمدند و تصویر قهرمان ساز و منجی ایران در برابر تروریست های منطقه را که پنج سال با ایثار و شهادت رزمندگان گمنام بدون مرز انقلاب اسلامی را به بهانه یک اظهارنظر خراب کردند.
 
آبی که یونسی در آسیاب رژیم های دیکتاتور منطقه ریخت.رژیم هایی که از آغاز انقلاب اسلامی در ایران پی در پی با تهدید نشان دادن ایران برای مردم منطقه به گونه ای القا می کردند که ایران قصد دارد تا امپراطوری خود را در منطقه احیا کند و کشورهای منطقه را اشغال کند!و حال این ادعا های واهی  از زبان دستیار ویژه رییس جمهور ایران زده شد!!! و موجی از اعتراض های گسترده را در عراق به همراه آورد .از گروه های معارض با ایران تا دوستان ایران که به ناچار مجبور به موضع گیری علیه ایران شدند.
 
ایاد علاوی رهبر جریان های سکولار در عراق که رابطه دیرینه با عربستان سعودی و معارضه با ایران دارد تا نماینده آیت الله سیستانی.اما آنچه که برخی از رسانه های خارجی عربی به آن پرداختند و آنرا تاییدی بر ادعاهای چندین ساله خود دانستند، مطرح شدن امپراطوری ایران و تحت سیطره داشتن بر کشورهای پیرامونی از زبان دولت اعتدالیون در ایران است.
 
این رسانه های مدعی شدند که این حرف ها نه از زبان افراط گریان و نه اطلاح طلبان در ایران است که بخواهیم بگوییم این حرف ها واهی است بلکه از زبان دولت اعتدال است که می توان آن را رویکرد هر دو جناح دانست.
 
به نظر می رسد جناب روحانی برای بر طرف کردن این ابهام  بهتر است هر چه زود تر دستیار ویژه خود را از این سمت برکنار کند تا در آینده این خرابکاری ها ادامه پیدا نکند.

 

 

 

 

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

0 #4 Guest 1394-01-06 09:35
به نقل از ab abbas:
این نوع عملکردها باعث ایجاد دوگانگی در صف دوستان و تقویت دشمنان می شود ، ما از دولت حمایت خواهیم کردهمان طور که حضرت آقا فرمودند و امیدواریم ان شاالله دولت هم با مردم و راه انقلاب منصفانه رفتار کند

منصفاته باشه منصفانه
نقل قول کردن
0 #3 kousha 1394-01-06 07:35
بیانیه ها و هیاهوی تبلیغاتی رسانه های وابسته به وهابیون و غرب گراها و از جمله حملات تبلیغاتی گروههای ۱۴ مارس و المستقبل در لبنان بر علیه حزب الله نشان میدهند که اظهارات آقای یونسی اثر بسیار منفی بر چهره و وجهه ایران و انقلاب اسلامی و نهضت ضد استکباری شیعه در کل منطقه داشته است. دوستان اسلام حقیقی در عراق و سوریه و لبنان و یمن از این پس کار بسیار سختی در اثبات عدم وابستگی به دولت ایران خواهند داشت. حکومت ایران نیز ناچار است علاوه بر عذرخواهی از مسلمانان منطقه آقای یونسی را عزل و مجازات و سعی در جبران این اظهارات کند حتی اگر خود دولت زیر بار نرود. اظهارات یونسی به عنوان یک مقام دولتی هم ملی گرایانه و هم توسعه طلبانه و تحریک آمیز و برای آزادیخواهان و مبارزان شیعه در منطقه خطرناک بوده است. این اشتباه بزرگ بسیار فرق میکند با اظهارات یک خطیب نماز جمعه که مسئولیت دولتی ندارد و صرفا درباره یک پادشاه فاقد محبوبیت مردمی بیان شده است. حتی با عبارت صدور انقلاب اسلامی هم فرق دارد چون گفته امپراتوری ایران نه حکومت اسلامی. هرگز این دو را یکی و مشابه نپندارید!
نقل قول کردن
0 #2 ab abbas 1394-01-02 21:28
این نوع عملکردها باعث ایجاد دوگانگی در صف دوستان و تقویت دشمنان می شود ، ما از دولت حمایت خواهیم کردهمان طور که حضرت آقا فرمودند و امیدواریم ان شاالله دولت هم با مردم و راه انقلاب منصفانه رفتار کند
نقل قول کردن
0 #1 احمد علي جهان بين 1394-01-02 10:28
آقاي يونسي خجالت بكشيد و اين جوري خود را مطرح نكنيد كه به ضرر مملكت است ايران به دنبال صور انقلاب و تفكر انقلاب اسلامي و نه در حال احياي امپراطوري خودش
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • summarTraix
  • Angeldut
  • CesarPhync
  • WalterartiC
  • Terencemab
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group