نرم افزار مبدل نصب نیست.

پرده آخر ماجرای حذف یارانه ثروتمندان

گزارش مشکل
Loading the player...
«یارانه» ثروتمندان؛ برداشت آخر جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات خانه ملت در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه دولت اراده‌ای برای حذف یارانه ثروتمندان ندارد، گفت: در این زمینه مجلس هر مصوبه‌ای هم داشته باشد دولت به بهانه‌های مختلف از اجرای آن خودداری خواهد کرد. وی اضافه کرد: علت عدم اجرای این موضوع روشن است زیرا ممکن است بر روی انتخابات اثر بگذارد و به ضرر حامیان دولت تمام شود. عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه عده‌ای در زمان دولت قبل آقای احمدی‌نژاد و تیمش را به دلیل عدم اجرای قانون هدفمندی و حذف یارانه ثروتمندان زیر سوال می‌بردند، خاطرنشان کرد: امروز همین افراد به دولت آمدند اما نه تنها ملاحظه‌کاری‌ها کم نشده بلکه افزایش نیز یافته است. به گزارش فارس، بحث حذف یارانه ثروتمندان یکی از موضوعات مورد بحث در قانون هدفمندی یارانه‌هاست که همواره از سوی نمایندگان مجلس پیگیری می‌شود اما به عقیده نمایندگان، دولت از اجرای این بخش از قانون خودداری می‌کند. حذف یارانه,یارانه دهک بالا,حذف یارانه ثروتمندان,برداشت آخر,پرده آخر,روحانی
5984

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

 

 

 

«یارانه» ثروتمندان؛ برداشت آخر

جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات خانه ملت در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه دولت اراده‌ای برای حذف یارانه ثروتمندان ندارد، گفت: در این زمینه مجلس هر مصوبه‌ای هم داشته باشد دولت به بهانه‌های مختلف از اجرای آن خودداری خواهد کرد.

وی اضافه کرد: علت عدم اجرای این موضوع روشن است زیرا ممکن است بر روی انتخابات اثر بگذارد و به ضرر حامیان دولت تمام شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه عده‌ای در زمان دولت قبل آقای احمدی‌نژاد و تیمش را به دلیل عدم اجرای قانون هدفمندی و حذف یارانه ثروتمندان زیر سوال می‌بردند، خاطرنشان کرد: امروز همین افراد به دولت آمدند اما نه تنها ملاحظه‌کاری‌ها کم نشده بلکه افزایش نیز یافته است.

به گزارش فارس، بحث حذف یارانه ثروتمندان یکی از موضوعات مورد بحث در قانون هدفمندی یارانه‌هاست که همواره از سوی نمایندگان مجلس پیگیری می‌شود اما به عقیده نمایندگان، دولت از اجرای این بخش از قانون خودداری می‌کند.

 

 

 

 

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

+1 #1 Guest 1393-12-13 11:14
دولت پوپولیست فقط همین
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • spavtobig
  • HumanSa
  • AshleyGaurl
  • kurskmScece
  • Ruslanpaw
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group