نرم افزار مبدل نصب نیست.

آیت الله خاتمی: دوره‌ای که بتوان با نیش و کنایه کسی را از صحنه بیرون کرد، گذشته است!

گزارش مشکل
Loading the player...
خطیب موقت تهران پیام مردم به مسئولان را ایستادگی مردانه در صحنه عنوان کرد و ادامه داد: تشکر مسئولان از مردم با خدمت کریمانه و خدمت بیشتر محقق می‌شود و آنها باید به مردم محبت و مهر صادر و خشم و عصبانیتشان را کنترل کنند. وی با تأکید بر اینکه نباید در عصبانیت سخنی گفت که در شأن ما نیست، یادآور شد: نیش و کنایه زدن هم در شأن مسئولان عالی کشور نیست چرا که این مسئله به جامعه سرریز می‌شود و جامعه نیز به همان رنگ در می‌آید. آیت‌الله سید احمد خاتمی در ادامه از صاحبان قلم نیز درخواست کرد حریم مردم را حفظ کرده و روی اعصاب آنها نروند و بر همین اساس افزود: باید منطقی نوشت و انتقاد کرد چرا که دیگر دوره‌ای که بتوان با نیش و کنایه کسی را از صحنه بیرون کرد، گذشته است. روحانی,کنایه روحانی,عصبانت روحانی,مسئولان عالی,نیش و کنایه,خشم,هنگام عصبانیت,وقار
5948

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

واکنش آیت الله خاتمی به توهین های روحانی به مردم: هنگام عصبانیت سخن نگوئید!

خطیب موقت تهران پیام مردم به مسئولان را ایستادگی مردانه در صحنه عنوان کرد و ادامه داد: تشکر مسئولان از مردم با خدمت کریمانه و خدمت بیشتر محقق می‌شود و آنها باید به مردم محبت و مهر صادر و خشم و عصبانیتشان را کنترل کنند.

وی با تأکید بر اینکه نباید در عصبانیت سخنی گفت که در شأن ما نیست، یادآور شد: نیش و کنایه زدن هم در شأن مسئولان عالی کشور نیست چرا که این مسئله به جامعه سرریز می‌شود و جامعه نیز به همان رنگ در می‌آید.

آیت‌الله سید احمد خاتمی در ادامه از صاحبان قلم نیز درخواست کرد حریم مردم را حفظ کرده و روی اعصاب آنها نروند و بر همین اساس افزود: باید منطقی نوشت و انتقاد کرد چرا که دیگر دوره‌ای که بتوان با نیش و کنایه کسی را از صحنه بیرون کرد، گذشته است.

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • summarTraix
  • Angeldut
  • CesarPhync
  • WalterartiC
  • Terencemab
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group