نرم افزار مبدل نصب نیست.

شکار پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی توسط پدافند هوایی سپاه پاسداران

گزارش مشکل
Loading the player...
روابط عمومی ‌کل سپاه ازسرنگونی یک فروند پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی توسط پدافند نیروی هوافضای سپاه خبر داد. روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: یک فروند هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین رژیم صهیونیستی پس از رهگیری توسط پدافند نیروی هوافضای سپاه مورد اصابت موشک قرار گرفت و سرنگون شد. پهپاد,پهپاد جاسوسی,شکار پهپاد اسرائیل,شکار پهپاد رژیم صهیونیستی,پدافند هوایی سپاه,نظنز,شکار پهپاد توسط سپاه
9069

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 
روابط عمومی ‌کل سپاه ازسرنگونی یک فروند پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی توسط پدافند نیروی هوافضای سپاه خبر داد.
روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: یک فروند هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین رژیم صهیونیستی پس از رهگیری توسط پدافند نیروی هوافضای سپاه مورد اصابت موشک قرار گرفت و سرنگون شد.

براساس این اطلاعیه، هواپیمای منهدم شده از نوع پنهانکار و رادار گریز بوده و قصد نفوذ به حریم منطقه‌ هسته‌ای نطنز را داشت که با هوشیاری و اقدام به موقع شبکه پدافندی، قبل از ورود به منطقه مورد اصابت موشک زمین به هوا قرار گرفت.

این اطلاعیه افزوده است: این اقدام شیطنت‌آمیز باردیگر خوی ماجراجویی رژیم صهیونیستی را آشکارتر و برگ سیاه دیگری به پرونده سراسر جنایت و خباثت این رژیم جعلی و جنگ طلب افزود.

در این اطلاعیه همچنین تاکید شده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برای دفاع از ملت شریف و سرزمین اسلامی ایران از آمادگی همه جانبه و قاطع برخوردار بوده و حق هر گونه واکنش و مقابله به مثل را برای خود محفوظ می داند.

سخنگوی سپاه: این پهباد از پیشرفته ترین پهپادهای جاسوسی اسرائیل است

در همین حال، سردار شریف سخنگوی سپاه پاسداران به خبرنگار «انتخاب» گفت: پهپاد ساقط شده یکی از پیشرفته ترین پهپادهای جاسوسی اسرائیل است.

وی با بیان اینکه کشف و انهدام پهپادهای جاسوسی اقدام سختی است افزود: اطلاعات تکمیلی و دقیق تر در مورد هواپیمای ساقط شده بزودی توسط فرماندهان هوافضای سپاه اعلام می شود.

سخنگوی سپاه همچنین تصریح کرد: بخش‌هایی از پهباد ساقط شده سالم است و قابلیت رمزگشایی آن وجود دارد.

سردار رمضان شریف در گفتگو با «نسیم» افزود: جزئیات سرنگونی پهباد رژیم صهیونیستی از محل شناسایی، رهگیری و محل پرواز تا ساقط شدن آن فردا توسط سردار حاجی‌زاده اعلام خواهد شد.


هادی محمدی: پهپاد اسرائیل از عرشه ناو آمریکا در دریای سرخ برخاسته و از طریق یک کشور عربی وارد ایران شده است

"هادی محمدی" کارشناس ارشد مسائل خاورمیانه درباره حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به یک پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی بر فراز تأسیسات هسته‌ای نطنز گفت: پهپاد پیشرفته جاسوسی رژیم صهیونیستی از روی عرشه یک ناو آمریکایی در دریای سرخ برخاسته و از طریق فضای یک کشور عربی وارد ایران شده است.

به گزارش مشرق، وی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی "المیادین"، با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها در عملیات ارسال این پهپاد اسرائیلی به فضای ایران نقش داشته‌اند، افزود: فناوری آمریکایی در این عملیات به یاری صهیونیست‌ها آمد و آمریکا از طریق ماهواره‌های خود به این عملیات پهپادی کمک کرد.

محمدی با بیان اینکه بقایای این پهپاد، جزئیات اطلاعاتی بیشتری از مأموریت آن را فاش خواهد ساخت، تصریح کرد: ایران در قبال هر یک از طرف‌هایی که در عملیات ارسال این پهپاد اسرائیلی نقش داشته‌اند موضع خاص خود را خواهد داشت.

وی افزود: برخی از کشورهای منطقه تعامل خوبی با جمهوری اسلامی ایران ندارند و این کشورها باید بدانند که ایران حق پاسخ دارد.


شکار پهباد اسرائیلی در صدر اخبار رسانه‌های دنیا

 این خبر بلافاصله پس از انتشار در صدر رسانه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی قرار گرفت.

به گزارش تسنیم سایت خبری اسرائیلی "دبکا فایل" در خبر کوتاهی اعلام کرد که سپاه پاسداران ایران از سرنگونی یک پهپاد بر فراز سایت هسته‌ای نظنز در مرکز ایران خبر داده است.
 

شبکه خبری راشاتودی روسیه نیز این خبر را پوشش داد و نوشت که این پهپاد جاسوسی توسط سپاه ایران سرنگون شده است.

شبکه خبری العربیه نیز در خبری فوری اعلام کرد که ایران اعلام کرده یک پهپاد را بر فراز یکی از سایت‌های هسته‌ای خود سرنگون کرده است.

خبرگزاری رویترز نیز نوشت که ایران اعلام کرد که پهپادی را که تلاش داشته به محدوده یک سایت هسته‌ای نفوذ کند را سرنگون کرده است.

خبرگزاری فرانسه نیز خبر داد که ایران یک پهپاد اسرائیلی را بر فراز یک سایت هسته‌ای سرنگون کرده است.

شبکه خبری المیادین نیز اعلام کرد که یگان‌های دفاع هوایی سپاه پاسداران ایران هواپیمای جاسوسی اسرائیلی را پس از رهگیری با شلیک موشک سرنگون کرد.

خبرنگار الجزیره نیز خبر داد که سپاه پاسداران ایران هواپیمای جاسوسی اسرائیل را بر فراز سایت نطنز سرنگون کرده است.

ارتش اسرائیل از اظهار نظر درباره سرنگونی پهپاد اسرائیلی بر فراز نطنز خودداری کرد

به گزارش تسنیم، در حالی که رسانه‌های بین‌المللی و منطقه‌ای به طور گسترده‌ای خبر سرنگونی پهپاد جاسوسی اسرائیل پیش از ورود به سایت هسته‌ای نطنز را منتشر کرده بودند اما روزنامه اسرائیلی جروزالم پست در خبری نوشت که ارتش اسرائیل از هر گونه اظهار نظر درباره این خبر خودداری کرده و اعلام کرد که درباره گزارش‌های خارجی هیچگونه اظهارنظری نمی‌کند.


هاآرتص: پهپاد ساقط شده احتمالا از نوع «هرون» بوده است

روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» روز یکشنبه در واکنش به انتشار هدف قرار گرفتن یک فروند پهپاد رژیم‌صهیونیستی در آسمان ایران، نوشت در صورتی که این خبر تائید شود، پهپاد ساقط شده احتمالا از نوع «هرون» یا «هرون تی‌پی» بوده است.

به گزارش فارس، هاآرتص گزارش داده است که مقامات این رژیم‌ تاکنون از اظهارنظر در این رابطه خودداری کرده‌اند.

پهپاد مورد اشاره روزنامه «هاآرتص» از جمله پیشرفته‌ترین هواپیماهای بدون سرنشین رژیم‌صهیونیستی به شمار می‌آید. «هرون تی‌پی» که «ایتان» نیز خوانده می‌شود، قادر است به مدت 70 ساعت در ارتفاع بیش از 45 هزار پا پرواز کند. برد عملیاتی این پهپاد نیز بیش از 7000 کیلومتر اعلام شده است.

این پهپاد به طول مداومت پروازی معروف است و در ارتفاعی بالاتر از ارتفاع هواپیماهای تجاری پرواز می‌کند. پهپاد «هرون تی‌پی» قابلیت پرواز در تمامی شرایط آب و هوایی را نیز دارد و مجهز به سامانه‌های تیک‌آف و فرود خودکار است.

مدل پیشین این پهپاد نیز «هرون» یا «ماکاتز» نام دارد که قادر است حداکثر 52 ساعت در ارتفاع 35 هزار پایی پرواز کند. حداکثر سرعت این پهپاد نیز بیش از 200 کیلومتر در ساعت است.

به نوشته روزنامه «هاآرتص»، مقامات نظامی اسرائیل پیشتر، این دو مدل پهپاد را برای انجام عملیات‌های جاسوسی در ایران و دیگر کشورها، مناسب توصیف کرده‌اند.

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

0 #2 مهدی عباسی 1393-06-08 07:13
سلام ودرودملت عزیزایران ومسلمین جهان برشمادلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران لبیک یاخامنه ای
نقل قول کردن
0 #1 hoosin 1393-06-05 07:42
خبرپهباد خیلی عالیه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Lewisuhadycle
  • KeithustHat
  • Charlessjuisy
  • DanaFluop
  • BoxerNap
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group