نرم افزار مبدل نصب نیست.

شکست سپر موشکی گنبد آهنین دربرابر موشکهای مقاومت

گزارش مشکل
Loading the player...
بر اساس گزارش روزنامه اسرائیلی «هاآرتص»، سامانه ضد موشکی «گنید آهنین» فقط موفق شده مانع اصابت ۵۵۸ موشک از بیش از ۳ هزار موشک و راکت شود.به گزارش افکارنیوز، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از مجموع ۳ هزار و ۲۵۶ موشکی که به سمت سرزمینهای اشغالی پرتاب شده گنبد آهنین فقط مانع از اصابت ۵۵۸ موشک شده است. بر اساس این گزارش ۱۱۲ موشک به سمت تل‌آویو پرتاب شده و گنبد آهنین تقریبا جلوی نیمی از این موشکها را گرفته است.
5975

نمایش ویدئو در وب سایت شما

بر اساس گزارش روزنامه اسرائیلی «هاآرتص»، سامانه ضد موشکی «گنید آهنین» فقط موفق شده مانع اصابت ۵۵۸ موشک از بیش از ۳ هزار موشک و راکت شود.به گزارش افکارنیوز، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از مجموع ۳ هزار و ۲۵۶ موشکی که به سمت سرزمینهای اشغالی پرتاب شده گنبد آهنین فقط مانع از اصابت ۵۵۸ موشک شده است.
بر اساس این گزارش ۱۱۲ موشک به سمت تل‌آویو پرتاب شده و گنبد آهنین تقریبا جلوی نیمی از این موشکها را گرفته است.
هاآرتص در ادامه افزود که بر اساس داده‌های ارتش، گنبد آهنین برای مقابله با موشکهای مقاومت ۷۰۰ موشک با هزینه ۳۵ میلیون دلار پرتاب کرده است و هزینه هر موشک پرتاب شده ۵۰ هزار دلار است.
پس از ۲۸ روز حمله مداوم رژیم صهیونیستی به نوار غزه و پاسخ موشکی مقاومت امروز سه‌شنبه به صورت موقت و با موافقت دو طرف آتش‌بس ۷۲ ساعته آغاز شد.

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Ruslanpaw
  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group