نرم افزار مبدل نصب نیست.

روزنه قسمت 123 - توپ های برزیل در غزه به هدف می خورد

گزارش مشکل
Loading the player...
5234

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 همزمانی تهاجم وحشیانه نظامی به نوار غزه و قتل عام مردم عراق توسط داعش در سایه حمایت های پنهان آمریکا و غرب با جام جهانی برزیل، یادآوری جنایت های دیگر در حق مسلمان های جهان در طی سال های گذشته است.
به گزارش فرهنگ نیوز، اینها فیلمی است از مراسم افتتاحیه جام جهانی 2014 در برزیل، مراسمی که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، مبارزه با نژاد پرستی و برابری حقوق همه انسان ها، از شعارهای مراسم افتتاحیه در آن بود.
 
همه جهان و بسیاری از کودکان در سرتاسر جهان این روزها، حواسشان به سرزمین قهوه فوتبال و جام بیستم است. خیلی از شبکه های جهان با شور و هیجان زیاد اخبار مسابقات جام جهانی برزیل را پخش می کنند.

اما از آن سو شبکه هایی هم بودند که بدن های خون آلود کودکان و زنان و مردان فلسطینی را بر روی دستان مادران، پدران و همسرانشان خارج می شوند، تا به بیمارستان هایی که معلوم نیست زیر بمب باران ها سالم مانده اند یا نه منتقل شوند.
 
همزمانی تهاجم گسترده نظامی به نوار غزه در روزهای گذشته و قتل عام مردم عراق توسط گروه های داعش در سایه حمایت های پنهان آمریکا و غرب یاداوری جنایت های دیگر در حق مسلمان های جهان در طی سال های گذشته است که دقیقا همزمانی با رویدادهای مهم ورزشی  و جام جهانی فوتبال بوده است.

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Ruslanpaw
  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group