نرم افزار مبدل نصب نیست.

دست های پشت پرده برای کشف حجاب

گزارش مشکل
Loading the player...
دغدغه فرهنگی مسئولان فرهنگی دولت چیست؟ مبارزه و مقابله با بی حجابی ، یا مبارزه با ترویج حجاب؟!!! چندی پیش در برنامه خبری 20:30 گزارشی پخش شد که در آن از فروشگاهی با عرضه ی مانتوها و لباسهای مناسب اسلامی ایرانی تقدیر و برای آن تبلیغ شد. در این حال انتظار میرفت مسئولان و نهادهای مرتبط با مقوله ی عفاف و حجاب به حمایت از این فروشگاه و امثال آنها بپردازند، اما در عین ناباوری باخبر شدیم این فروشگاه به علت فشارهای مسئولان و دستگاه های مختلف چندروزی تعطیل شده بود و فشار زیادی به مدیر فروشگاه وارد کرده اند!!! در اینجا باید از مسئولان دولت پرسید، در سال فرهنگ، دغدغه ی شما ترویج حجاب و فرهنگ حجاب است، یا مبارزه با فرهنگ حجاب؟!!!
8315

نمایش ویدئو در وب سایت شما

دغدغه فرهنگی مسئولان فرهنگی دولت چیست؟ مبارزه و مقابله با بی حجابی ، یا مبارزه با ترویج حجاب؟!!!

چندی پیش در برنامه خبری 20:30 گزارشی پخش شد که در آن از فروشگاهی با عرضه ی مانتوها و لباسهای مناسب اسلامی ایرانی تقدیر و برای آن تبلیغ شد.

در این حال انتظار میرفت مسئولان و نهادهای مرتبط با مقوله ی عفاف و حجاب به حمایت از این فروشگاه و امثال آنها بپردازند، اما در عین ناباوری باخبر شدیم این فروشگاه به علت فشارهای مسئولان و دستگاه های مختلف چندروزی تعطیل شده بود و فشار زیادی به مدیر فروشگاه وارد کرده اند!!!


در اینجا باید از مسئولان دولت پرسید، در سال فرهنگ، دغدغه ی شما ترویج حجاب و فرهنگ حجاب است، یا مبارزه با فرهنگ حجاب؟!!!

 

چندی پیش هم وزیر کشور بخاطر گسترش سریع "ساپور" زنانه در فروشگاه ها و اجرا نکردن مناسب برنامه عفاف و حجاب از مجلس کارت زرد دریافت کرد.

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • spavtobig
  • HumanSa
  • AshleyGaurl
  • kurskmScece
  • Ruslanpaw
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group