نرم افزار مبدل نصب نیست.

خط آتش سینمای هالیوودی - ایرانی خوب، ایرانی بد

گزارش مشکل
Loading the player...
سینمای صهیونیستی از جمله هالیوود و بابلزبرگ(صنعت سینمای آلمان) و دیگر غولهای سینمایی پس از ساختن فیلمهای بسیار در مورد مسلمانان و تحریف وقایع و ترویج اسلام هراسی و تحقیر اعراب ، در سالهای اخیر به صورت ویژه به ساختن فیلمهایی با موضوعیت ایران پرداخته است که از جمله آنها میتوان فیلمهای 300 یک و دو، شبی با پادشاه و فیلم "طبیب" را نام برد. دکتر شاهحسینی در بخشی از برنامه راز که با موضوع نقد و بررسی فیلم "طبیب" پخش شد به این موضوع اشاره کرده و چیستی و چرایی آن را بیان میکند. در این فیلمها به طور مشخص درتلاش هستند تا ایرانیان را به دو گروه ایرانی خوب با مشخصه ارتباط دوستانه با یهودیان صهیونیست و ایرانی بد با مشخصه مخالفت و تقابل با یهودیان صهیونیست تقسیم کنند!
4956

نمایش ویدئو در وب سایت شما

سینمای صهیونیستی از جمله هالیوود و بابلزبرگ(صنعت سینمای آلمان) و دیگر غولهای سینمایی پس از ساختن فیلمهای بسیار در مورد مسلمانان و تحریف وقایع و ترویج اسلام هراسی و تحقیر اعراب ، در سالهای اخیر به صورت ویژه به ساختن فیلمهایی با موضوعیت ایران پرداخته است که از جمله آنها میتوان فیلمهای 300 یک و دو، شبی با پادشاه و فیلم "طبیب" را نام برد.

دکتر شاهحسینی در بخشی از برنامه راز که با موضوع نقد و بررسی فیلم "طبیب" پخش شد به این موضوع اشاره کرده و چیستی و چرایی آن را بیان میکند.

در این فیلمها به طور مشخص درتلاش هستند تا ایرانیان را به دو گروه ایرانی خوب با مشخصه ارتباط دوستانه با یهودیان صهیونیست و ایرانی بد با مشخصه مخالفت و تقابل با یهودیان صهیونیست تقسیم کنند!

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
  • Pinupduzo
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group