نرم افزار مبدل نصب نیست.

شرح حدیث اخلاق | یقین

گزارش مشکل
Loading the player...
شرح حدیث اخلاق,امام خامنه ای,
7575

نمایش ویدئو در وب سایت شما

شرح حدیث اخلاق از امام خامنه ای خیر ما القی فی القلب الیقین یقین بهترین چیزیستکه خدای متعال در دل انسان قرار میدهد.اگر یقین نبود و شک بر دل انسان مستولی بود اهداف برای انسان نا مفهوم و مبهم است و هدف ها که روشن نبود حرکت مستمر نخواهد بود. تهيه شده در واحد مانيتورينگ مستضعفينMOSTAZAFIN.TV اين کليپ را ميتوانيد در 4 نسخه ببينيد و دانلود نماييد

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

0 #1 عبدالرضا رفیعی 1392-11-21 19:51
ریشه های فقر،عقب ماندگی ،بیکاری،تورم و بی توجهی به کار و تولید در چیست؟

چرا ربا جنگ با خدا اعلام شده؟

آیا ریشه های فقر،بیکاری و تورم در ربا نیست؟

چرا در کشورهایی که سود بانکی کم است عقب ماندگی و تورم نیز کمتر است؟

آیا عقب ماندگی و وابستگی کشورها به نفع استکبار جهانی و نظام سلطه نیست؟
ریشه ی اصلی مشکلات اقتصادی در چیست؟

آیا ریشه ی اصلی مشکلات اقتصادی و بی توجهی به کار و تولید در عمل نکردن به احکام الهی و جنگ با خدا نیست؟


گزیده ای از کلمات گهربار حضرت امام خامنه ای

مشکلات اروپائى‌ها مثل اتوبوسى است که زیر بهمن گیر کرده. سالها خود آنها بدون اینکه بدانند، مقدمات این مشکل را فراهم کردند. این فاصله‌هاى طبقاتى، این غلبه‌ى سازوکار ربا در مسائل مادى، این تقویت زورمندان مادى، این نفوذپذیرى از صهیونیستهاى پول‌پرست و مال‌پرست، آنها را دچار مشکلاتى کرده؛ این بهمنى است که روى سرشان افتاده. بنابراین مشکلات آنها با مشکلات ما خیلى متفاوت است. این هم یک واقعیت است.

ایشان در بخش دیگری از بیاناتشان به بیان اهمیت بانکداری اسلامی و مطرح کردن پول در جامعه به شکل اسلامی پرداختند وفرمودند: اگر کارگزاران دستگاه بانکی بتوانند این حقیقت را به معنای جامع آن درکشور پیاده کنند فتح عظیمی را موجب خواهند شد. در بانکداری اسلامی داد و ستد وتنظیم مبادلات پولی باید بر مبنای غیر ربا و قوانین و معاملات صحیح اسلامی صورت گیرد زیرا از خصوصیات بانکداری آن است که ظلم، استثمار، تبعیض و اختلاف طبقاتی درجامعه بوجود نمی آید.

سیستم بانکداری به این وضعی که الآن در ایران هست، این وضعْ وضع طاغوتی است. ربا در اسلام حرام است؛ در قرآن اعلام به حرمت شده است: کسی که ربا بخورد،ربا بگیرد ـ در اسلام، در قرآن گفته شده است که جنگ با خدا می‏کند! این سیستم باید متحول بشود. سیستم بانکی باید عوض بشود. و ما امیدواریم که با همت همۀ کارمندان و کارگران اینطور مسائل حل بشود. اگر این مسائل حل نشود، فرهنگ ما همان فرهنگ باشد، وزارتخانه‏های ما همان وزارتخانه‏ها باشد، افراد وزارتخانه‏ها باز همان باشد، ادارات ما باز همان ادارات باشد، و مردم ما باز همان افکار را داشته باشند که در زمان طاغوت داشتند، من خوف این را دارم که شکستی به ما وارد بشود که دیگر جبران نتوانیم بکنیم. باید همه با هم، همه مکلفیم ـ تکلیفْ تکلیف خدایی است ـ همه مکلفیم که اسلام و کشور را نجات بدهیم.

منبع: دفتر حفظ و نشر آثار آِت الله عظمی خامنه ای
http://reba.ir/%DA%AF
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Mumerditte
  • Robertabist
  • MeganDiads
  • ElvasSiT
  • DJpep
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group