نرم افزار مبدل نصب نیست.

دسته بندی موضوعی : مبانی انقلاب اسلامی

بخشی از برنامه ثریا

عدالت آموزشی ، اولین قربانی خصوصی سازی مدارس

گزارش مشکل
Loading the player...
عدالت آموزشی ، اولین قربانی خصوصی سازی مدارس ایجاد و گسترش اختلاف طبقاتی در نظام آموزشی با خصوصی سازی مدارس برنامه زنده ثريا در اولين برنامه خود در سال 95، به چالش‌ها و آسيب‌هاي خصوصي سازي در آموزش و پرورش مي‌پردازد. راه کارهاي گسترش عدالت آموزشي درکشور از مسائلي است که با تفسيرها و اقدامات متفاوتي در فضاي برنامه ريزي کشور روبه‌رو شده است و حتي روند واگذاري مدارس دولتي به بخش خصوصي با عناوين مختلف در دستور کار دولت‌هاي گوناگون قرار گرفته است. همه اين ها در حالي است که مطابق با اصل 30 قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران: دولت موظف است وسايل آموزش و پروش رايگان را براي همه ملت تا پايان دوره متوسطه فراهم سازد و وسايل‌ تحصيلات عالي را تا سرحد خودکفايي کشور به طور رايگان‌ گسترش دهد. خصوصی سازی مدارس,خصوصی سازی,اختلاف طبقاتی,آموزش و پرورش,مدارس غیرانتفاعی,صادق کوشکی,ثریا,برنامه ثریا
9155

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

ایجاد و گسترش اختلاف طبقاتی در نظام آموزشی با خصوصی سازی مدارس

برنامه زنده ثريا در اولين برنامه خود در سال 95، به چالش‌ها و آسيب‌هاي خصوصي سازي در آموزش و پرورش مي‌پردازد.
راه کارهاي گسترش عدالت آموزشي درکشور از مسائلي است که با تفسيرها و اقدامات متفاوتي در فضاي برنامه ريزي کشور روبه‌رو شده است و حتي روند واگذاري مدارس دولتي به بخش خصوصي با عناوين مختلف در دستور کار دولت‌هاي گوناگون قرار گرفته است.
همه اين ها در حالي است که مطابق با اصل 30 قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران: دولت موظف است وسايل آموزش و پروش رايگان را براي همه ملت تا پايان دوره متوسطه فراهم سازد و وسايل‌ تحصيلات عالي را تا سرحد خودکفايي کشور به طور رايگان‌ گسترش دهد.

 

 

 

 

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

0 #1 محمد هستم 1395-03-20 07:24
با نام خدا


خون پاک صدها هنرمند فرزانه در جبهه ‏هاى عشق و شهادت و شرف و عزتْ سرمایه زوال ناپذیر آن گونه هنرى است که باید، به تناسب عظمت و زیبایى انقلاب اسلامى، همیشه مشام جان زیبا پسندِ طالبانِ جمال حق را معطر کند. تنها هنرى مورد قبول قرآن است که صیقل دهنده اسلام ناب محمدى- صلى اللَّه علیه و آله و سلم- اسلام ائمه هدى- علیهم السلام- اسلام فقراى دردمند، اسلام پابرهنگان، اسلام تازیانه خوردگانِ تاریخِ تلخ و شرم ‏آور محرومیت ها باشد. هنرى زیبا و پاک است که کوبنده سرمایه دارى مدرن و کمونیسم خون ‏آشام و نابودکننده اسلام رفاه و تجمل، اسلام التقاط، اسلام سازش و فرومایگى، اسلام مرفهین بى ‏درد، و در یک کلمه «اسلام امریکایى» باشد.


هنر در مدرسه عشق نشان دهنده نقاط کور و مبهم معضلات اجتماعى، اقتصادى، سیاسى، نظامى است. هنر در عرفان اسلامى ترسیمِ روشن عدالت و شرافت و انصاف، و تجسیم تلخکامى گرسنگانِ مغضوبِ قدرت و پول است.
هنر در جایگاه واقعى خود تصویر زالوصفتانى است که از مکیدن خون فرهنگ اصیل اسلامى، فرهنگ عدالت و صفا، لذت مى‏ برند. تنها به هنرى باید پرداخت که راه ستیز با جهانخواران شرق و غرب، و در رأس آنان امریکا و شوروى، را بیاموزد.


هنرمندان ما تنها زمانى مى ‏توانند بى‏ دغدغه کوله بار مسئولیت و امانتشان را زمین بگذارند که مطمئن باشند مردمشان بدون اتکا به غیر، تنها و تنها در چهارچوب مکتبشان، به حیات جاویدان رسیده ‏اند.


و هنرمندان ما در جبهه ‏هاى دفاع مقدسمان این گونه بودند، تا به ملأ اعلا شتافتند. و براى خدا و عزت و سعادت مردمشان جنگیدند؛ و در راه پیروزى اسلام عزیز تمام مدعیان هنر بى‏ درد را رسوا نمودند.


خدایشان در جوار رحمت خویش محشورشان گرداند.
روح اللَّه الموسوی الخمینى‏

(صحیفه امام، ج‏21، ص: 145 و 146)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
  • yansaNoRie
  • Doctorpap
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group