نرم افزار مبدل نصب نیست.

کابوس غرب و اعراب از بازگشت تروریستها به سمت حامیان اصلی

گزارش مشکل
Loading the player...
هماهنگ کننده ضد تروریست اروپا: داعش در حال آموزش نیرو برای عملیات تروریستی در اروپاست به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، " گیلس کرشوف" هماهنگ کننده ضد تروریسم اتحادیه اروپا در گفتگو با روزنامه "فرانکفورترآلگماینه"، درباره خطر بازگشت تروریست‌هایی اروپایی که در درگیری های عراق و سوریه شرکت کرده اند به اروپا هشدار داد. خبرگزاری تسنیم: هماهنگ کننده ضد تروریست اروپا با تاکید بر اینکه مدارکی دال بر این که گروه تروریستی داعش نیروهایی را برای عملیات تروریستی در اروپا آموزش می‌دهد وجود دارد همچنین درباره خطر برگشت تروریست‌های اروپایی از سوریه و عراق هشدار داد. داعش,تروریست,تروریسم,حامیان داعش,اروپا,انگلیس,آمریکا,بازگشت تروریست ها,بازگشت به اروپا,تروریست غربی,عراق,سوریه
6717

نمایش ویدئو در وب سایت شما

هماهنگ کننده ضد تروریست اروپا:

داعش در حال آموزش نیرو برای عملیات تروریستی در اروپاست

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، " گیلس کرشوف" هماهنگ کننده ضد تروریسم اتحادیه اروپا در گفتگو با روزنامه "فرانکفورترآلگماینه"، درباره خطر بازگشت تروریست‌هایی اروپایی که در درگیری های عراق و سوریه شرکت کرده اند به اروپا هشدار داد.

خبرگزاری تسنیم: هماهنگ کننده ضد تروریست اروپا با تاکید بر اینکه مدارکی دال بر این که گروه تروریستی داعش نیروهایی را برای عملیات تروریستی در اروپا آموزش می‌دهد وجود دارد همچنین درباره خطر برگشت تروریست‌های اروپایی از سوریه و عراق هشدار داد.

وی در ادامه در پاسخ به این پرسش که شما چه اطلاعاتی از تروریست های اروپایی شرکت کننده در درگیری های عراق دارید گفت: من در این باره هیچ آماری ندارم. اما گروه تروریستی داعش تعداد زیادی مبارز خارجی دارد که آن ها طبیعتا از سوریه به عراق می روند. من نمی دانم که آیا بخش اعظمی از تروریست های اروپایی از سوریه نقل مکان کرده اند، اما ما می دانیم که چچنی ها و برخی تروریست های خارجی دیگر در عراق هستند. موفقیت های اخیر این گروه تروریستی می تواند انگیزه بیشتری برای وارد شدن اروپاییان به این درگیری ها ایجاد کند.

وی در ادامه درباره دسترسی تروریست های داعش به سلاح های سنگین و حتی هلیکوپترها و تانک‌ها ابراز نگرانی کرده و در بخش دیگری از این گفتگو تصریح کرد که گروه تروریستی داعش روابط عمومی بسیار خوبی دارد. آن ها فیلم های بسیار جذابی به زبان انگلیسی، آلمانی و فرانسوی منتشر کرده اند.

وی در ادامه در پاسخ به این پرسش که چه تعداد اروپایی در سوریه و عراق مبارزه می کنند گفت: هنوز همان آمارقدیمی بیش از 2000 تروریست در دست است. اما من فکر می کنم این آمار حالا کمی بیشتر شده است.

این مقام اروپایی در پاسخ به این پرسش که این تروریست ها از کجای اروپا می آیند گفت: اساسا از نه یا ده کشور اروپایی که عبارتند از آلمان، دانمارک، سوئد، انگلیس، اسپانیا، ایرلند، بلژیک، فرانسه و هلند.

وی در بخش دیگری از این گفتگو در پاسخ به این پرسش که چه تعداد از این تروریست های اروپایی به وطن بر می گردند گفت: برگشت این تروریست ها به اروپا با توجه به بازداشت هایی که اخیرا وجود داشته است آغاز شده است. برخی از آنها به وطن بر می گردند چون نیاز به آرامش دارند، برخی نیز برای مداوای پزشکی می آیند. در بلژیک حدود 60 تا 250 نفر ازشرکت کنندگان در درگیری های سوریه و عراق به وطن بازگشته اند.

"کرشوف" در پاسخ به این پرسش که این تروریست ها چه اقداماتی انجام می دهند گفت: اقدامات آن ها متفاوت است. برخی از آن ها رفتار آرامی دارند و می خواهند به یک زندگی نرمال برگردند چرا که فکر می کنند وظیفه خود را نجام داده اند. برخی از آن ها به مراقبت های روانی نیاز دارند. علیه برخی از آن ها مدارکی دال بر ارتباط با شبکه های تروریستی وجود دارد که قوه قضائیه می تواند علیه آن ها حکم صادر کند.

وی در ادامه از کشف برخی عملیات های تروریستی در بعضی کشورهای اروپایی خبر داده و تصریح کرد که برخی مدارکی دال بر این وجود دارد که گروه تروریستی داعش آموزش نیرو برای عملیات های تروریستی در اروپا را آغاز کرده است.

وی در ادامه در پاسخ به این پرسش که اروپا چه اقداماتی می تواند علیه این گروه های تروریستی انجام دهد گفت: یک سلاح معجزه آسایی برای آن وجود ندارد. مهم ترین مسئله این است که ما مبادله اطلاعات بین کشورهای عضواتحادیه اروپا را بهبود بخشیم. ما نیاز به توسعه اقدامات پیش گیرانه برای کشف سفرهای مشکوک افراد داریم. ما باید همکاری بیشتری با کشورهای جهان سوم از جمله ترکیه در این راستا داشته باشیم.

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
  • Pinupduzo
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group