نرم افزار مبدل نصب نیست.

سی و یکمین قسمت از هفته نامه دو خط

گزارش مشکل
Loading the player...
دوخط,مبادلات بانکی,مذاکرات هسته ای,بانک مرکزی,افشین میرزایی,fatf,عراقجی در سی و یک ا‌مین شماره هفته نامه ویدئویی #دو_خط ببینید: ◀ چرا تحریم‌های بانکی برداشته نشد؟ ◀ عزم جدی دولت برای خودتحریمی! ◀ یک تقریبا هیچِ دیگر! ◀ مانعِ آمریکایی! ◀ فاجعه‌ای در راه است! در این شماره از هفته نامه #دو_خط، به طور خلاصه و اجمالی به بررسی بیانیه اخیر گروه ویژه اقدام مالی (FATF) و تعهداتی که بانک مرکزی به نمایندگی از جمهوری اسلامی به این گروه داده، پرداخته شده است. براستی علت اصلی رفع نشدن تحریم های مالی و بانکی چیست؟ موانعی که امریکایی‌ها در متن برجام و نیز با اقدامات پسابرجامی خود ایجاد کردن یا قرار داشتن ایران در لیست سیاه FATF؟ چرا تلاش می‌کنند نقش آمریکا و حفره های برجام کم ‌رنگ جلوه داده شود؟ پیامدهای اجرای توصیه های FATF چیست؟ آیا خطرات آن به ایجاد اختلال در فرآیند کمک رسانی به جبهه مقاومت محدود می‌شود یا ابعاد وسیعتری و فاجعه انگیزتری هم دارد؟ چگونه با FATF همه اطلاعات اقتصادی کشور در اختیار دشمنان قرار گرفته و موجب تسلط دشمن بر هندسه اقتصادی کشور میشود؟ آیا با تسلط دشمن به این اطلاعات، کار آمریکا راحت تر نمیشود؟ به طور قطع با تسلط اطلاعاتی دشمن بر اقتصاد کشور، دیگر آمریکا دست به تحریم‌های غیرهوشمند نخواهد زد، بلکه به راحتی، اثرگذاران اصلی بر اقتصاد ایران را شناسایی و با تحریم آن به صورت هوشمند، اهداف کثیف خود را دنبال خواهد کرد! با این اوصاف آیا باید منتظر فاجعه‌ای بود؟ هفته نامه ویدئویی دو خط در این شماره در مصاحبه اختصاصی مستضعفین تی وی با افشین میرزایی؛ کارشناس مسائل تحریم به بررسی موارد بالا پرداخته است.
10046

نمایش ویدئو در وب سایت شما

در سی و یک ا‌مین شماره هفته نامه ویدئویی #دو_خط ببینید:

◀ چرا تحریم‌های بانکی برداشته نشد؟
◀ عزم جدی دولت برای خودتحریمی!
◀ یک تقریبا هیچِ دیگر!
◀ مانعِ آمریکایی!
◀ فاجعه‌ای در راه است!

 در این شماره از هفته نامه #دو_خط، به  طور خلاصه و اجمالی به بررسی بیانیه اخیر گروه ویژه اقدام مالی (FATF) و تعهداتی که بانک مرکزی به نمایندگی از جمهوری اسلامی به این گروه داده، پرداخته شده است.
 براستی علت اصلی رفع نشدن تحریم های مالی و  بانکی چیست؟ موانعی که امریکایی‌ها در متن برجام و نیز با اقدامات پسابرجامی خود ایجاد کردن یا قرار داشتن ایران در لیست سیاه FATF؟ چرا تلاش می‌کنند نقش آمریکا و حفره های برجام کم ‌رنگ جلوه داده شود؟
 پیامدهای اجرای توصیه های FATF چیست؟ آیا خطرات آن به ایجاد اختلال در فرآیند کمک رسانی به جبهه مقاومت محدود می‌شود یا ابعاد وسیعتری و فاجعه انگیزتری هم دارد؟
 چگونه با FATF همه اطلاعات اقتصادی کشور در اختیار دشمنان قرار گرفته و موجب تسلط دشمن بر هندسه اقتصادی کشور میشود؟ آیا با تسلط دشمن به این اطلاعات، کار آمریکا راحت تر نمیشود؟ به طور قطع با تسلط اطلاعاتی دشمن بر اقتصاد کشور، دیگر آمریکا دست به تحریم‌های غیرهوشمند نخواهد زد، بلکه به راحتی، اثرگذاران اصلی بر اقتصاد ایران را شناسایی و با تحریم آن به صورت هوشمند، اهداف کثیف خود را دنبال خواهد کرد!

 با این اوصاف آیا باید منتظر فاجعه‌ای بود؟

هفته نامه ویدئویی دو خط در این شماره در مصاحبه اختصاصی مستضعفین تی وی با افشین میرزایی؛ کارشناس مسائل تحریم به بررسی موارد بالا پرداخته است.

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

0 #2 حمید م 1395-05-14 17:53
سلام.
هنوز ندیدم و نظری در اینباره ندارم.
اما چرا هفته نامه تون شده ماهنامه؟
ممنون.

پاسخ مدیر:
با سلام و احترام.
ممنوت از توجه شما. دوره اول هفته نامه دوخط تموم شده و ان شاءالله بعد از یک تعطیلی حدودا ۱ماهه دوره جدیدش شروع میشه.
ایده ها و موضوعاتی رو که فکر میکنین مناسبه بصورت هفته نامه دوخط کار بشه با ما درمیون بزارین ممنون میشیم.
موفق باشید
یاعلی
نقل قول کردن
+1 #1 علی منصوری 1395-05-13 11:52
سلام
صحبت های جناب مهندس میرزایی خشک و کسل کننده بود. بیشتر شبیه کلاس های درس بعضی از اساتیدی که قدرت بیان خوبی ندارند بود. ضمنا از نظر کیفیت صدا خیلی بد بود. واز نظر سطح سواد خیلی عالی بودند.
میشد مطالب را منسجم تر و با بیانی بهتر گفته شوند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • DanaFluop
  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
  • yansaNoRie
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group