نرم افزار مبدل نصب نیست.

دسته بندی موضوعی : صدور انقلاب

راوی و کارگردان: سيد سرباز روح الله رضوي

مستند کشمیر نامه

گزارش مشکل
Loading the player...
کشمیرنامه,برنامه ثریا,صدور انقلاب,امام خمینی,کشمیر
7742

نمایش ویدئو در وب سایت شما

مستند کشمیر نامه
راوی و کارگردان: سيد سرباز روح الله رضوي
در اين مستند ضمن نمايش مناظر بکر و گردشگري کشمير، فرهنگ انقلابي و اسلامي اهالي کشمير و علاقه آنان به انقلاب اسلامي نيز به تصوير کشيده شده است.
سيد سرباز روح الله رضوي، که پدر و مادرش به عشق امام خميني (ره) او را «سرباز روح الله» نام نهاده اند، راوي و کارگردان مستند کشميرنامه است. رضوي اهل کشمير و ساکن ايران است و به همين جهت با فرهنگ مردم ايران و کشمير آشنايي کامل دارد. او در اين مستند توانسته است به خوبي تاثير فرهنگ انقلابي ايراني ها را بر اهالي کشمير روايت کند.
گفتني است کشمير منطقه‌اي در شمال غربي شبه‌جزيره هند است که از ايالت جامو و کشمير تحت کنترل هند، ايالت گلگت‌بلتستان و کشمير آزاد تحت کنترل پاکستان و منطقه اقصاي چين تحت کنترل جمهوري خلق چين تشکيل مي‌شود. کشمير يکي از حوزه‌هاي اصلي نفوذ زبان فارسي به‌شمار مي‌رود. اين منطقه تا پيش از استقلال هندوستان در سال ۱۹۴۷ يک دولت سلطنتي تحت‌الحمايه بريتانيا داشت. در جريان جدايي پاکستان از هند هر دو کشور مدعي حکومت بر اين منطقه بودند که به وقوع چندين جنگ بين اين دو کشور انجاميد.
در کشمير، انقلاب اسلامي ايران جزء لاينفک هويت اسلامي مردم شده است. اين در حالي است که کم تر ايراني را مي توان يافت که از اين علاقه و تاثير اطلاع داشته باشد.

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Thomasovpex
  • شین
  • BobbyeriDow
  • evornek
  • Lewisuhadycle
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group