نرم افزار مبدل نصب نیست.

آیا مجلس باید منتظر ارسال لایحه از سوی دولت بماند؟

گزارش مشکل
Loading the player...
محمد جواد لاریجانی در گفتگوی ویژه خبری شبکه دو گفت:مجلس نباید معطل لایحه دولت در این زمینه شود بلکه می تواند به عنوان طرح «اجازه ورود دولت به این تعهدات»، موضوع متن توافق با 5+1 را در مجلس بررسی کند. لاریجانی گفت: کمیسیون ویژه مجلس شورای اسلامی باید گردنه های آسیب پذیری که سوء استفاده آمریکا را در این متن موجب می شود، سد کند. محمدجواد لاریجانی گفت:برخی نکات متن توافق با گروه ۵+۱ با قانون اساسی مغایرت دارد. وی افزود: از جمله این مغایرت ها موضوع تحقیق و توسعه است که شورای نگهبان باید آن را تعیین تکلیف کند. وی با بیان اینکه تعهدات بسیار سنگینی از طرف دولت در این متن به طرف غربی داده شده است که مسیر برخی فعالیت های کشورمان را در این زمینه تغییر می دهد گفت: چطور مجلس به این تعهدات سنگین ورود نکند؟ لاریجانی افزود: صحبت، اجازه به دولت است که وارد این تعهدات بشود یا نشود. وی گفت: بحث تعهدات داوطلبانه ای که به آن اشاره می کنند در صحنه بین المللی به این معناست که این تعهدات زیر توافق حاکم جهانی نبوده است اما معنای آن این نیست که طرف ها تعهد ندارند.
5522

نمایش ویدئو در وب سایت شما

محمد جواد لاریجانی در گفتگوی ویژه خبری شبکه دو گفت:مجلس نباید معطل لایحه دولت در این زمینه شود بلکه می تواند به عنوان طرح «اجازه ورود دولت به این تعهدات»، موضوع متن توافق با 5+1 را در مجلس بررسی کند.

لاریجانی گفت: کمیسیون ویژه مجلس شورای اسلامی باید گردنه های آسیب پذیری که سوء استفاده آمریکا را در این متن موجب می شود، سد کند.

محمدجواد لاریجانی گفت:برخی نکات متن توافق با گروه ۵+۱ با قانون اساسی مغایرت دارد.

وی افزود: از جمله این مغایرت ها موضوع تحقیق و توسعه است که شورای نگهبان باید آن را تعیین تکلیف کند.

وی با بیان اینکه تعهدات بسیار سنگینی از طرف دولت در این متن به طرف غربی داده شده است که مسیر برخی فعالیت های کشورمان را در این زمینه تغییر می دهد گفت: چطور مجلس به این تعهدات سنگین ورود نکند؟

لاریجانی افزود: صحبت، اجازه به دولت است که وارد این تعهدات بشود یا نشود.

وی گفت: بحث تعهدات داوطلبانه ای که به آن اشاره می کنند در صحنه بین المللی به این معناست که این تعهدات زیر توافق حاکم جهانی نبوده است اما معنای آن این نیست که طرف ها تعهد ندارند.

متن کامل گفتگو را میتوانید در اینجا ببینید

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

0 #2 شمیم ولایت اسک 1394-06-09 11:44
جالبه بعد از این همه ایرادات که ایشون میگیرن می گن بهتره این مجلس خوبه که با توجه به رئیس جمهور زیاد زحمت کشیده اجازه بده کارشو بکنه
نقل قول کردن
0 #1 mohsen88 1394-06-09 10:24
این حق مردم هست که توافق نامه در مجلس بررسی شود
این حق مردم هست که توافق نامه در مجلس بررسی شود

این حق مردم هست که توافق نامه در مجلس بررسی شود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Angeldut
  • CesarPhync
  • WalterartiC
  • Terencemab
  • NoxProxy
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group