نرم افزار مبدل نصب نیست.

اُنس با قرآن مقدمه سبک زندگی اسلامی

گزارش مشکل
Loading the player...
همزمان با اولین روز از ماه مبارك رمضان، ماه نزول قرآن، عصر امروز(چهارشنبه) به مدت بیش از سه و نیم ساعت محفل انس با قرآن در حضور حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد. در این محفل نورانی كه آكنده از عطر و معنویت قرآن بود، حافظان، قاریان و اساتید قرآنی، آیاتی از كلام الله مجید را تلاوت كردند و گروههای جمع خوانی نیز در فضیلت رمضان كریم، به مدح و ثنای پروردگار پرداختند. رهبر انقلاب اسلامی در سخنانی در این مراسم تلاوت و تجوید و حفظ قرآن را مقدمه رسیدن به جامعه قرآنی مطلوب دانستند و تأكید كردند: باید در جامعه اسلامی هدایت قرآنی و سبك زندگی اسلامی حاكم باشد. حضرت آیت الله خامنه ای قرائت و حفظ قرآن را زمینه ساز فهم قرآن و تخلق به اخلاق قرآنی دانستند و افزودند: باید فرهنگ جامعه اسلامی منطبق با اخلاق قرآنی و دستورات معصومین (علیهم السلام) باشد. ایشان با اشاره به برخی تلاشها برای متأثر كردن فرهنگ و سبك زندگی و روابط اجتماعی جامعه از فرهنگ غربی خاطرنشان كردند: تبعیت اكثریت مردم دنیا از فرهنگ غرب ملاك و دلیلی برای تبعیت از این فرهنگ در جامعه اسلامی نیست. رهبر انقلاب اسلامی تأكید كردند: در جامعه اسلامی بایستی هدایت و معیارهای قرآنی مورد تبعیت قرار گیرند. حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: دین، عقل سلیم و گفتار معصومین (علیهم السلام) معیارهای قرآنی هستند كه باید در جامعه اسلامی ملاك پیروی و تبعیت باشند. ایشان با اظهار خرسندی از توجه بیش از پیش جوانان و علاقمندی آنان به قرآن و تلاوت و حفظ آن خاطرنشان كردند: همه آحاد جامعه باید با قرآن ارتباط برقرار كنند زیرا قرائت و فهم قرآن مقدمه تدبر در آن است.
7580

نمایش ویدئو در وب سایت شما

همزمان با اولین روز از ماه مبارك رمضان، ماه نزول قرآن، عصر امروز(چهارشنبه) به مدت بیش از سه و نیم ساعت محفل انس با قرآن در حضور حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد.
در این محفل نورانی كه آكنده از عطر و معنویت قرآن بود، حافظان، قاریان و اساتید قرآنی، آیاتی از كلام الله مجید را تلاوت كردند و گروههای جمع خوانی نیز در فضیلت رمضان كریم، به مدح و ثنای پروردگار پرداختند.
رهبر انقلاب اسلامی در سخنانی در این مراسم تلاوت و تجوید و حفظ قرآن را مقدمه رسیدن به جامعه قرآنی مطلوب دانستند و تأكید كردند: باید در جامعه اسلامی هدایت قرآنی و سبك زندگی اسلامی حاكم باشد.
حضرت آیت الله خامنه ای قرائت و حفظ قرآن را زمینه ساز فهم قرآن و تخلق به اخلاق قرآنی دانستند و افزودند: باید فرهنگ جامعه اسلامی منطبق با اخلاق قرآنی و دستورات معصومین (علیهم السلام) باشد.
ایشان با اشاره به برخی تلاشها برای متأثر كردن فرهنگ و سبك زندگی و روابط اجتماعی جامعه از فرهنگ غربی خاطرنشان كردند: تبعیت اكثریت مردم دنیا از فرهنگ غرب ملاك و دلیلی برای تبعیت از این فرهنگ در جامعه اسلامی نیست.
رهبر انقلاب اسلامی تأكید كردند: در جامعه اسلامی بایستی هدایت و معیارهای قرآنی مورد تبعیت قرار گیرند.
حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: دین، عقل سلیم و گفتار معصومین (علیهم السلام) معیارهای قرآنی هستند كه باید در جامعه اسلامی ملاك پیروی و تبعیت باشند.
ایشان با اظهار خرسندی از توجه بیش از پیش جوانان و علاقمندی آنان به قرآن و تلاوت و حفظ آن خاطرنشان كردند: همه آحاد جامعه باید با قرآن ارتباط برقرار كنند زیرا قرائت و فهم قرآن مقدمه تدبر در آن است.

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • CesarPhync
  • WalterartiC
  • Terencemab
  • NoxProxy
  • DayanaFluop
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group