نرم افزار مبدل نصب نیست.

رویش شیار

گزارش مشکل
Loading the player...
شیار143 , رویش های انقلاب , مقام معظم رهبری , دفاع مقدس , سینمای دفاع مقدس , افق ,کانی مانگا ,اخراجی_ها , جنگ تحمیلی ,آژانس شیشه ای , عقاب ها , شفق مدیا شاید خاصیت دفاع مقدس باشد که هنرمند را سر ذوق می‌آورد، شاید هم مردم سال هایی از زندگی خود را در آینه هنر دفاع مقدس می‌بینند و شاید هم دم مسیحایی شهداست. هر چه که هست دفاع مقدس در هر بخشی از هنر که وارد شده با استقبال مردم روبرو بوده است. پ.ن: ضمنا ما وارد نکردن شیار به بخش رقابتی جشنواره فجر، تاخیر در اکران و اختصاص ندادن شرایط مناسب برای اکران، ضد ارزش خواندن آن و... را هرگز فراموش نمی‌کنیم. کاری از گروه چند رسانه ای شفق
5851

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

 

 

شاید خاصیت دفاع مقدس باشد که هنرمند را سر ذوق می‌آورد، شاید هم مردم سال هایی از زندگی خود را در آینه هنر دفاع مقدس می‌بینند و شاید هم دم مسیحایی شهداست. هر چه که هست دفاع مقدس در هر بخشی از هنر که وارد شده با استقبال مردم روبرو بوده است. پ.ن: ضمنا ما وارد نکردن شیار به بخش رقابتی جشنواره فجر، تاخیر در اکران و اختصاص ندادن شرایط مناسب برای اکران، ضد ارزش خواندن آن و... را هرگز فراموش نمی‌کنیم.

کاری از گروه چند رسانه ای شفق

 

ارسال شده توسط کاربر: شفق (شفق مدیا)

 

 

 

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

+2 #1 melika 1393-08-28 16:56
لطفا در شهرهای کشور هم کتابفروشی های دانشگاهی را زیاد کنید و هم مراکز فروش سی دی را که فیلمهای خوب و مثبت را در اختیار مردم بگذارند از این همه فیلم من فقط آژانس شیشه ای را دیده ام!
اما کلوپهای شهر ها پر اند از زباله های فرهنگی و فاضلابهای فرهنگی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Thomasovpex
  • شین
  • BobbyeriDow
  • evornek
  • Lewisuhadycle
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group