نرم افزار مبدل نصب نیست.

شهید نیمه شعبان

گزارش مشکل
Loading the player...
اسلام دین رحمت مودت و منطق است اما استکبار در دو قرن اخیر کوشیده است تا با ساخت فرقه های انحرافی در اسلام،مسلمانان را در میان خود درگیر کند و چهره ای کریه برای اسلام هراسی ایجاد کند.وهابیت یکی از همین دست پخت های استعمار پیر،انگلیس است. در حالی که شیعیان جهان نیمه شعبان را به سرور و شادی گذرانند،شیعیان مصر امسال را با شادی آغاز کردند و در ادامه با عزا به سر بردند. شیخ حسن شحاته رهبر شیعیان مصر در هجوم وحشیانه وهابیت در استان الجیزه به شهادت رسید و پس از آن سر از تنش جدا شد. این یکی از فجیع ترین قتل های دسته جمعی در مصر است که در چند سال اخیر در این کشور بوقع پیوسته است.وهابیت که پس از سقوط مبارک با همدستی سلفیون تندرو دست خود را در خشونت باز میبند اقلیت کوچک تشیع را که سال های سال در مصر زندگی میکند و جزو اقلیت برسمیت شناخته شده توسط الازهر هستند را بارها مورد تهدید قرار داده اند. کلیپ فوق بخشی از واکنش های احزاب و شخصیت های مصر می باشدکه پس از شهادت شحاته انعکاس یافته است.
9313

نمایش ویدئو در وب سایت شما

اسلام دین رحمت مودت و منطق است اما استکبار در دو قرن اخیر کوشیده است تا با ساخت فرقه های انحرافی در اسلام،مسلمانان را در میان خود درگیر کند و چهره ای کریه برای اسلام هراسی ایجاد کند.وهابیت یکی از همین دست پخت های استعمار پیر،انگلیس است.

در حالی که شیعیان جهان نیمه شعبان را به سرور و شادی گذرانند،شیعیان مصر امسال را با شادی آغاز کردند و در ادامه با عزا به سر بردند.

شیخ حسن شحاته رهبر شیعیان مصر در هجوم وحشیانه وهابیت در استان الجیزه به شهادت رسید و پس از آن سر از تنش جدا شد. این یکی از فجیع ترین قتل های دسته جمعی در مصر است  که در چند سال اخیر در این کشور بوقع پیوسته است.وهابیت که پس از سقوط مبارک با همدستی سلفیون تندرو دست خود را در خشونت باز میبند اقلیت کوچک تشیع را که سال های سال در مصر زندگی میکند و جزو اقلیت برسمیت شناخته شده توسط الازهر هستند را بارها مورد تهدید قرار داده اند.

کلیپ فوق بخشی از واکنش های احزاب و شخصیت های مصر می باشدکه پس از شهادت شحاته انعکاس یافته است.

گردآوري و تدوين در مستضعفين  MOSTAZAFIN.TV

اين کليپ را ميتوانيد در 4 نسخه ببينيد و دانلود نماييد

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • DanaFluop
  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
  • yansaNoRie
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group