نرم افزار مبدل نصب نیست.

تیزر رو در رو با شیطان2( تیزر)

گزارش مشکل
Loading the player...
به گزارس مستضعفین تی وی بخش سوم مستندهای سه گانه ثریا در رابطه با نیروی دریایی سپاه امروز به روی آنتن شبکه یک می رود. قسمت دوم رو در رو با شیطان بعد از اقبال بی نظیر مردم به بخش اول این مستند در آستانه سالروز استکبار ستیزی (13 آبان ) امروز(چهارشنبه) ساعت 19:40 از شبکه یک پخش خواهد شد. بخش اول این مستند بادریافت 3 هزار پیامک متنی و ابراز احساسات مردم به نوعی رکوردزنی در دریافت پیامکهای صداو سیما دست یافت و مورد تقدیر بسیاری از چهره های مطرح کشور از جمله ابراهیم حاتمی کیا قرار گرفت. گفتنی است بخش اول این سه گانه با عنوان شکار روباه به ماجرای دستگیری نیروهای انگلیسی و آمریکایی در خلیج فارس اختصاص داشت و بخش دوم این مستند با عنوان رو در رو با شیطان 1 به درگیری های ایران با آمریکا، انگلیس و شوروی در ایام جنگ تحمیلی در خلیج فارس و نقش به یادماندنی شهید نادرمهدوی و شهید بیژن گرد پرداخته بود و در سومین قسمت و دیدنی ترین قسمت این 3 گانه با عنوان رو در رو با شیطان 2 قرار است دست آوردهای کنونی کشورمان و بررسی وضعیت امروز نیروی دریایی در قیاس با تهدیدات آمریکا در خلیج فارس فردا به روی شبکه اول سیما برود.
7429

نمایش ویدئو در وب سایت شما

به گزارس مستضعفین تی وی بخش سوم مستندهای سه گانه ثریا در رابطه با نیروی دریایی سپاه امروز  به روی آنتن شبکه یک می رود.

قسمت دوم رو در رو با شیطان بعد از اقبال بی نظیر مردم به بخش اول این مستند در آستانه سالروز استکبار ستیزی (13 آبان ) امروز(چهارشنبه) ساعت 19:40 از شبکه یک پخش خواهد شد.
بخش اول این مستند بادریافت 3 هزار پیامک متنی و ابراز احساسات مردم به نوعی رکوردزنی در دریافت پیامکهای صداو سیما دست یافت و مورد تقدیر بسیاری از چهره های مطرح کشور از جمله ابراهیم حاتمی کیا قرار گرفت.
گفتنی است بخش اول این سه گانه با عنوان شکار روباه به ماجرای دستگیری نیروهای انگلیسی و آمریکایی در خلیج فارس اختصاص داشت و بخش دوم این مستند با عنوان رو در رو با شیطان 1 به درگیری های ایران با آمریکا، انگلیس و شوروی در ایام جنگ تحمیلی در خلیج فارس و نقش به یادماندنی شهید نادرمهدوی و شهید بیژن گرد پرداخته بود و در سومین قسمت و دیدنی ترین قسمت این 3 گانه با عنوان رو در رو با شیطان 2  قرار است دست آوردهای کنونی کشورمان و بررسی وضعیت امروز نیروی دریایی در قیاس با تهدیدات آمریکا در خلیج فارس فردا به روی شبکه اول سیما برود.

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
  • Pinupduzo
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group