نرم افزار مبدل نصب نیست.

دیدگاه بسته اصلاحاتِ فرهنگی عارف

گزارش مشکل
Loading the player...
عارف :ما متاسفانه برای مقابله با تهاجم فرهنگی صورت مسئله را پاک کردیم مثل جمع کردن آنتن ماهواره که قانون هست ولی به لحاظ فرهنگی به مردم خودمان تمرد را می آموزیم. حداد:من یک مثال بزنم اگر آقای عارف رئیس جمهور شود جلوی ورود مواد مخدر را نمیگیند و آزاد میگذارند که مواد به کشور وارد شود ؟نه.هم مصونیت فرهنگی ایجاد میکنند و هم از ورود موادمخدر جلوگیری می کنند. عارف:پهنای باند اینترنت را نباید کم کرد یا اینکه بسیاری ازمردم ما علاقه مند هستند که روزه خود را با ربنای شجریان آغاز کنند. جلیلی: ما نباید فرهنگ را به پهنای باند محدود کنیم و یا از یک سلیقه کوچک به عنوان سلیقه همه ملت ایران استفاده کنیم.
9275

نمایش ویدئو در وب سایت شما

عارف :ما متاسفانه برای مقابله با تهاجم فرهنگی صورت مسئله را پاک کردیم مثل جمع کردن آنتن ماهواره که قانون هست ولی به لحاظ فرهنگی به مردم خودمان تمرد را می آموزیم.

حداد:من یک مثال بزنم اگر آقای عارف رئیس جمهور شود جلوی ورود مواد مخدر را نمیگیند و آزاد میگذارند که مواد به کشور وارد شود ؟نه.هم مصونیت فرهنگی ایجاد میکنند و هم از ورود موادمخدر جلوگیری می کنند.

عارف:پهنای باند اینترنت را نباید کم کرد یا اینکه بسیاری ازمردم ما علاقه مند هستند که روزه  خود را با ربنای شجریان آغاز کنند.

جلیلی: ما نباید فرهنگ را به پهنای باند محدود کنیم و یا از یک سلیقه کوچک به عنوان سلیقه همه ملت ایران استفاده کنیم.

گردآوري و تدوين در مستضعفين  MOSTAZAFIN.TV

اين کليپ را ميتوانيد در 4 نسخه ببينيد و دانلود نماييد

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • CesarPhync
  • WalterartiC
  • Terencemab
  • NoxProxy
  • DayanaFluop
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group