نرم افزار مبدل نصب نیست.

باتلاق اقتصاد آمریکا از زبان استاد حسن عباسی

گزارش مشکل
Loading the player...
مگر نمیگویند کاری میکنیم که در تحریم ها کمر اقتصاد ایران را بشکند.آیا آمریکایی با 16تریلیون دلاربدهی در حالی که 4تریلیون دلار در آمد دارد اقتصادچه کسی متزلزل است؟چه کسی به دیگری نیاز دارد؟ آیا ایران که 40 میلیارد دلار بدهی خارجی دارد آنهم پس از سی سال که یک دهم در آمدش است اقتصادش متزلزل است؟شما که تحریم کردید شما که محور قدرت اقتصاد جهانی بودید چهار برابر در آمد کشورتون بدهی دارید. این پیام آشکاری دارد برای جریان های داخلی که مدعی هستند فقط در سایه ارتباط با آمریکا مشکلات اقتصادی حل میشود.مگر اتحادیه اروپا،یونان ایتالیا اسپانیا فرانسه باآمریکا رابطه دارد چرا مشکل اقتصادی دارند؟از همه مهمتر مگر آمریکا با خودش رابطه ندارد ؟پس چرا نتوانسته مشکل اقتصادی خود را حل کند؟
12541

نمایش ویدئو در وب سایت شما

استاد حسن عباسی:

مگر نمیگویند کاری میکنیم که در تحریم ها کمر اقتصاد ایران را بشکند.آیا آمریکایی با 16تریلیون دلاربدهی در حالی که 4تریلیون دلار در آمد دارد اقتصادچه کسی متزلزل است؟چه کسی به دیگری نیاز دارد؟ آیا ایران که 40 میلیارد دلار بدهی خارجی دارد آنهم پس از سی سال  که یک دهم در آمدش است اقتصادش متزلزل است؟شما که تحریم کردید شما که محور قدرت اقتصاد جهانی بودید چهار برابر در آمد کشورتون بدهی دارید.

این پیام آشکاری دارد برای جریان های داخلی که مدعی هستند فقط در سایه ارتباط با آمریکا مشکلات اقتصادی حل میشود.مگر اتحادیه اروپا،یونان ایتالیا اسپانیا فرانسه باآمریکا رابطه دارد چرا مشکل اقتصادی دارند؟از همه مهمتر مگر آمریکا با خودش رابطه ندارد ؟پس چرا نتوانسته مشکل اقتصادی خود را حل کند؟

تهيه شده در واحد مانيتورينگ مستضعفين  MOSTAZAFIN.TV

اين کليپ را ميتوانيد در 4 نسخه ببينيد و دانلود نماييد

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • azusyvaz
  • Thomasovpex
  • شین
  • BobbyeriDow
  • evornek
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group