نرم افزار مبدل نصب نیست.

آقای خامنه ای راتنهاگذاشتند

گزارش مشکل
Loading the player...
وحید جلیلی: اجماع کرده اند که جمهوری اسلامی دیگر نباید جمهوری باشد فقط باید اسلامی باشد و اسلامیتش را هم پیشاپیش محیا کرده اند.امام میدید که بهترین تضمین برای اسلامیت نظام جمهوریت نظام است.ما در نظاممون مواجه بودیم بایک فضای رسانه ای و یک نوع فضاسازی مهندسی شده در افکار عمومی که در او تصویری ناقص و سانسور شده از ایران ارائه میکرد و صندوق های رای این تصویر را زدود.نوبت ما فرا رسید. جریانی که علمش عقلانیت و خرد ورزی بود این جریان کارش به جایی رسید که در مجلس ختم آدم زنده شرکت کرد و اسم خودش را میگذارد روشنفکر و شعار می دهد مرگ بر دیکتاتور. آقای خامنه ای برد.تنهایش گذاشتند.به او حمله کردند آبرویش را بردند تناهیش گذاشتند.آقای خامنه ای چه گفت؟ گفت:من یک جسم ناقصی دارم و اندک آبرویی.جسم و جانش را که قبلا به میدان آورده و این را اثبات کرده است مانده بود آبرو که این را هم به میدان آورد. "جنگ نرم جنگ تبلیغاتیست.جنگ فرهنگیست.جنگ روانیست.حضور در این جنگ مهم است.اصل حضور.اصل احساس تکلیف.اصل دغدغه داشتن.علی داره می گوید هل من ناصر ینصرنی.شما داری در کوه های خوش آب و هوای دماوند به خوش گذرانی میپردازی؟ حضرت امام خامنه ای: بدون تردید دشمن در جدا كردن مردم از نظام اسلامى شكست خورده است. سال ۸۸ در انتخابات، چهل میلیون مردم كشور پاى صندوق هاى رأى رفتند. در واقع یك رفراندوم چهل میلیونى به نفع نظام جمهورى اسلامى و به نفع انتخابات انجام گرفت؛ همین بود كه دشمن را عصبانى كرد. خواستند با فتنه اثر آن را از بین ببرند، اما این را هم نتوانستند انجام دهند.فتنه‌ى سال ۸۸ كشور را واكسینه كرد ؛ مردم را بر ضد میكروب هاى سیاسى و اجتماعى‌ اى كه می تواند اثر بگذارد، مجهز كرد. تهیه شده در سایت فتیان
26816

نمایش ویدئو در وب سایت شما

وحید جلیلی:

اجماع کرده اند که جمهوری اسلامی دیگر نباید جمهوری باشد فقط باید اسلامی باشد و اسلامیتش را هم پیشاپیش محیا کرده اند.امام میدید که بهترین تضمین برای اسلامیت نظام جمهوریت نظام است.ما در نظاممون مواجه بودیم بایک فضای رسانه ای و یک نوع فضاسازی مهندسی شده در افکار عمومی که در او تصویری ناقص و سانسور شده از ایران ارائه میکرد و صندوق های رای این تصویر را زدود.نوبت ما فرا رسید.

جریانی که علمش عقلانیت و خرد ورزی بود این جریان کارش به جایی رسید که در مجلس ختم آدم زنده شرکت کرد و اسم خودش را میگذارد روشنفکر و شعار می دهد مرگ بر دیکتاتور.

آقای خامنه ای برد.تنهایش گذاشتند.به او حمله کردند آبرویش را بردند تناهیش گذاشتند.آقای خامنه ای چه گفت؟ گفت:من یک جسم ناقصی دارم و اندک آبرویی.جسم و جانش را که قبلا به میدان آورده و این را اثبات کرده است مانده بود آبرو که این را هم به میدان آورد.

"جنگ نرم جنگ تبلیغاتیست.جنگ فرهنگیست.جنگ روانیست.حضور در این جنگ مهم است.اصل حضور.اصل احساس تکلیف.اصل دغدغه داشتن.علی داره می گوید هل من ناصر ینصرنی.شما داری در کوه های خوش آب و هوای دماوند به خوش گذرانی میپردازی؟

حضرت امام خامنه ای:
بدون تردید دشمن در جدا كردن مردم از نظام اسلامى شكست خورده است. سال ۸۸ در انتخابات، چهل میلیون مردم كشور پاى صندوق هاى رأى رفتند. در واقع یك رفراندوم چهل میلیونى به نفع نظام جمهورى اسلامى و به نفع انتخابات انجام گرفت؛ همین بود كه دشمن را عصبانى كرد. خواستند با فتنه اثر آن را از بین ببرند، اما این را هم نتوانستند انجام دهند.فتنه‌ى سال ۸۸ كشور را واكسینه كرد ؛ مردم را بر ضد میكروب هاى سیاسى و اجتماعى‌ اى كه می تواند اثر بگذارد، مجهز كرد.

تهیه شده در سایت فتیان

اين کليپ را ميتوانيد در 4 نسخه ببينيد و دانلود نماييد

 

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

+2 #4 ديدهبان 1393-05-04 13:02
رهبرم مولايم آماده ي فرمانم
نقل قول کردن
+3 #3 فدایی رهبر 1393-01-12 12:04
سلام و درود خداوند بر شما...
سلام و صلوات امام عصر (عج) و نایب بر حق ایشان بر شما عزیزان واقعادر عرصه ی جهاد کم نگذاشته اید مطمئن باشید هر لحظه فعالیتتان جهاد فی سبیل الله است...برایتتان توفیقات الهی را خواستارم.. یا زهرا(س)
نقل قول کردن
+2 #2 s n 1392-10-21 07:26
ارسال برای دوستان بگدارید
نقل قول کردن
+4 #1 ghasedak 1392-08-03 07:36
سلام کلیپ های مظلومیت اقا برای بعد از انتخاباته یا قبلش میشه منبعشو بگید؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • azusyvaz
  • Thomasovpex
  • شین
  • BobbyeriDow
  • evornek
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group