نرم افزار مبدل نصب نیست.

فتنه رد صلاحیت نامزدهای انتخاباتی 92(فتنه پیش از انتخابات)

گزارش مشکل
Loading the player...
در میان اتفاقات امنیتی که میتواند توجه مردم را از اصل حماسه سیاسی انتخابات 92 دور کند میتوان به تایید صلاحیت برخی نامزد هااشاره کرد.شورای نگهبان پیش از نام نویسی نامزد ها بار ها از رد صلاحیت برخی دیدگاه های مضر برای نظام اسلامی نام برده که در صورت نام نویسی در انتخابات تایید نخواهند شد.هفته قبل آیت الله مومن در یک مصاحبه گفته بود اگر از کسی بوی فتنه ویا انحراف را استشمام کنیم اورا تایید نخواهیم کرد.این گفته بیش از هر چیز دو نفر را با تردید مواجه کرده است. نامزد اصلی دولت اصلاحات و نامزد حلقه انحرافی.بهمین دلیل حامی حلقه انحرافی در دو سه ماه گذشته مرتب در سفر های استانی خود از لزوم حضور حداکثری و بالای 50میلیونی در انتخابات سخن گفته است. نامزد جریان فتنه نیز که بی بی سی بروی وی حساب باز کرده بود و برای وی رپورتاژ تبلیغاتی فراوان رفته بود از حضور در انتخابات و رد صلاحیت یا عدم استقبال مردم از وی دچار تردید شده و میترسد خود را درمعرض انتخاب مردم قرار دهد.آیت الله کعبی دربرنامه دیروز امروز فردا بدلیل قرابت فکری با اعضای شورای نگهبان این نکته را به صورت شفاف در این برنامه یاد آور شده است.
17869

نمایش ویدئو در وب سایت شما

در میان اتفاقات امنیتی که میتواند توجه مردم را از اصل حماسه سیاسی انتخابات 92  دور کند میتوان به تایید صلاحیت برخی نامزد هااشاره کرد.شورای نگهبان پیش از نام نویسی نامزد ها بار ها از رد صلاحیت برخی دیدگاه های مضر برای نظام اسلامی نام برده که در صورت نام نویسی در انتخابات تایید نخواهند شد.هفته قبل آیت الله مومن در یک مصاحبه گفته بود اگر از کسی بوی فتنه ویا انحراف را استشمام کنیم اورا تایید نخواهیم کرد.این گفته بیش از هر چیز دو نفر را با تردید مواجه کرده است. نامزد اصلی دولت اصلاحات و نامزد حلقه انحرافی.بهمین دلیل حامی حلقه انحرافی در دو سه ماه گذشته مرتب در سفر های استانی خود از لزوم حضور حداکثری و بالای 50میلیونی در انتخابات سخن گفته است. نامزد جریان فتنه نیز که بی بی سی بروی وی حساب باز کرده بود و برای وی رپورتاژ تبلیغاتی فراوان رفته بود از حضور در انتخابات و رد صلاحیت یا عدم استقبال مردم از وی دچار تردید شده و میترسد خود را درمعرض انتخاب مردم قرار دهد.آیت الله کعبی دربرنامه دیروز امروز فردا بدلیل قرابت فکری با اعضای شورای نگهبان این نکته را به صورت شفاف در این برنامه یاد آور شده است.

تهيه شده در واحد مانيتورينگ مستضعفين  MOSTAZAFIN.TV

اين کليپ را ميتوانيد در 4 نسخه ببينيد و دانلود نماييد

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

0 #1 amir 1392-02-03 20:03
خوبه از نظر شما تمام کاندید های احتمالی مشکل دارند یا از جریان حلقه انحرافی اند یا تکنوکراتند یا از جریان اصلاح طلب اند اگر منظورتان این است که رای ندهیم شما هم مثل رسانه های معاند نظام بلندگو بدست بگید تحریم انتخابات دیگه!!!!!!!!!!!
مردم رو نترسونید تروخدا این مردم بابصیرت همونی هستند که اقای احمدی نژاد را انتخاب کردند امروز همه انها از این انتخاب ...........
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • CesarPhync
  • WalterartiC
  • Terencemab
  • NoxProxy
  • DayanaFluop
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group