نرم افزار مبدل نصب نیست.

پیرامون هنر ارزشی محسن نامجو و توهین به امام زمان(عج)

گزارش مشکل
Loading the player...
هنر ارزشی,حسن روحانی,محسن نامجو,امام زمان(عج),فتنه88
21701

نمایش ویدئو در وب سایت شما

داریوش سجادی، روزنامه‌نگار ساکن ایالات متحده در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: ایشان (محسن نامجو) یکی از کسانی است که بدلیل «نخبه بودن» و «مغز بودن» و «قدرش را ندانستن توسط جمهوری اسلامی» چند سالی است مملکت را ترک کرده و ملتی را داغدار نبود نخبگی خود کرده!

آقا به حضرت عباس ما هم عقل مان به هنر پست مدرن می رسد. «خواهشا» فورا رگ غیرت تان بلند نشود و در مقام دفاع از نامجو و هنر پست مدرن اش انجام وظیفه نفرمائید. این ترهات را پست مدرن نمی نامند. به اینها می گویند دیوانگی ـ مزخرف بافی ـ هذیان!

زبان بسته آنقدر هم ابتکار و نو آوری ندارد که متوسل به ادا و اطوارهای 40 سال پیش «اشتوک هاوسن» در جشن هنر شیراز شده! پیشتر جائی نوشته بودم که سانتریفوژهای اصلی را نه در نطنز بلکه در بطن انقلاب اسلامی بجوئید که نسلی را غنی سازی کرد و تفاله هایش را بیرون ریخت.

ماجرای کف زدن حضار در این مراسم را هم خیلی جدی نگیرید! توی رودربایستی یکدیگر گیر کردن و پیش خود می گن «لابد این اوج هنره و ما حالیمون نیست!» لذا کف می زنند تا بگن ما هم فهمیدیم!

مانند چند سال پیش است که یکی از آثار کوبیسم پیکاسو را در موزه لوور بنمایش گذاشتند و جماعت یک ماه به دیدنش رفتند و زیرش عکس انداختند و درباره اش فضل فروشی و اظهار نظر کارشناسانه فرمودند و بعد از یک ماه مدیریت موزه فهمید تابلو را سر و ته گذاشته بودند.

محسن نامجو خواننده وابسته به جریان فتنه که در دوران اصلاحات در حوزه های هنری، موسیقی اجرای می کرد و پس از توهین به اعتقدادت مسلمانان و به قرآن به امریکا پناه گریخت.

هم اکنون محسن نامجو   با کمک سرویس های اطلاعاتی و سازمان فرهنگی ناتو به طور گوناگونی مامور به تخریب علیه اعتقادات مسلمانان شده است.

بعد از حمایت دولت آلمان از شاهین نجفی ( بخوانید همان حرام لقمه) و اهانت های  این خواننده و اراجیف که قبلا می خواند اینک محسن نامجو در اهنگ جدیدش به امام زمان(عج) توهین کرده است و باز هم کشور های غربی دست به حمایت چنین افرادی گستاخی زدند.

محسن نامجو در یک کنسرت این آهنگ را اجرا کرده است که با تمسخر به نفس حضور امام زمان و ظهور، نه تنها عبارات توهین آمیز به کار می برد بلکه با لحن بسیار مضحک این کنسرت را اجرا می کند که این نشان گر این است که حرکات شاهین نجفی را تائید می کند و قصد توجه رسانه های غربی را به خود دارد وعمدا این حرکات را انجام داده است.

وی در جریان فتنه 88 با گلیشفته فراهانی (بازیگر عریان، هرزه، بی آبرو) با رسانه های ضد انقلاب مشغول به فعالیت و تخریب سیاست های نظام و اعتقادات مردم بودند.

محسن نامجو خواننده معاصر پیش از این در قطعاتی، آیات قران کریم را به شکلی توهین آمیز خوانده بود.

منبع:رجا نیوز

اين کليپ را ميتوانيد در 4 نسخه ببينيد و دانلود نماييد

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

+2 #9 ایران 1394-09-24 11:51
به نقل از صادق:
واقعا آخر الزمون شده ها.این یارو روانیه!!!و روانی تر اونایین که مزخرفات اینو گوش میکنن و کف میزنن.

متاسفانه ما عادت کردیم ندیده و نشنیده حرف بزنیم و اونم از روی تعصب
شما کل اهنگو گوش ندادی.
شما بقیه اهنگای ایشونو نشنیدی
ایشون درباره خدا و وجود انسان هم اهنگ خوندن
و جایی هم ندیدم که به مقدسات اسلامی توهین کنن
نقل قول کردن
-1 #8 Guest 1394-04-22 07:56
من خوره موسیقی ام .امااین بابا رسما خله
نقل قول کردن
-3 #7 ماندانا 1393-06-22 16:30
واقعا خدا لعنتشون کنه... بدبختها فکر میکنند اینطوری معروف میشن، و نمیدونن که اینطوری بیش از پیش بین مردم، مخصوصا نسل جوون منفورتر هم میشوند...
نقل قول کردن
-2 #6 ماندانا 1393-06-22 12:10
در ضمن مدیران سایت هم فکر میکنم مشکل فهم مطالب دارن! بخاطر اینکه صحبتهای امام و دکتر روحانی در واقع یک مفهوم در دو زبان مختلف است در واقع دکتر روحانی اساسا کسانی که خودشان را پشت نقاب هنرمند پنهان میکنند و کارهای غیر فرهنگی وشیطانی انجام میدهند را هنرمند نمیداند چون در واقع آنها به عمق معنای جهان پی نبرده اند و نام خودشان را به دروغ هنرمند گذاشته اند بنابراین هنرمند واقعی از دیدگاه ایشان ارزشی است و هنرمند غیر ارزشی وجود ندارد، زیرا که اساسا هنرمند نیست...

اساسا گفتار با در رفتار تعین پیدا کنه.شما در این چند مدت رشد خوانندگی زنان ارسال فیلم های ضد ایرانی به جشنواره های بین المللی که مجوز ساختش توسط همین وزارت ارشاد صادر شده و هزاران معضل فرهنگی دیگه رو در جهت هنر ارزشی میدونید؟
نقل قول کردن
+2 #5 مهتاب 1393-06-05 16:22
من متوجه نشدم اين چي ميخونه

يني همچين خنگايي پيدا ميشه كه به اين مسخره هم گوش بدن ؟
نقل قول کردن
+3 #4 عبدالمجید 1393-03-25 15:20
مردک دیوانه است باید هم فرارمیکردچون ایران سرای فرهیختگان است نه روانیهای قرن اتم البته ایشون روچند وقت دیگه حتما میبرند گوانتاناموچون خودشون هم ازدستش اسیر میشند
نقل قول کردن
+2 #3 fotros 1392-12-12 10:56
يارو روانيه بابا
نقل قول کردن
+2 #2 صادق 1392-12-12 10:04
واقعا آخر الزمون شده ها.این یارو روانیه!!!و روانی تر اونایین که مزخرفات اینو گوش میکنن و کف میزنن.
نقل قول کردن
+3 #1 countess 1392-12-12 08:17
خدا لعنتشون کنه... هم اون حرام لقمه و هم اون بازیگر عریان و هرزه و بی آبرو و هم این دلقک رو که خوندنش حالت تهوع اور بود و من در عجبم حضار به چیه این دلقک بازی دست زدند!!!!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
  • yansaNoRie
  • Doctorpap
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group