نرم افزار مبدل نصب نیست.

ارتباط زیر زمینی با آمریکا

گزارش مشکل
Loading the player...
جنتی,مذاکرات ژنو,حزب الله,عماد مغنیه,احمدی روشن,انرژی اتمی
7936

نمایش ویدئو در وب سایت شما

آیت‌الله احمد جنتی خطیب موقت نمازجمعه امروز تهران با دعوت تمام نمازگزاران و مومنین به تقوا گفت: با همه وجودم و نه تنها زبان، از همه مردم به خاطر حضور در راهپیمایی 22 بهمن تشکر می‌کنم. این راهپیمایی واقعا دشمن شکن، دشمن کورکن و دوست شادکن و حماسه‌ای از جنس حماسه سیاسی بود.

وی افزود: در شرایطی که دشمن پررویی کرده و با وقاحت، حرف‌های زشت بر زبان جاری می‌کند، مردم ما به غیرت‌شان برمی‌خورد. یک قسمت زیاد از افزایش جمعیت امسال به خاطر غیرتمندی و عزت‌خواهی مردم بود چون مردم ما تحمل ذلت و تحقیر را ندارند و اینکه چهارتا یانکی آنطرف دنیا راه بیفتند و مردم مسلمان ما را تحقیر کنند، برای ما قابل تحمل نیست.

آیت‌الله جنتی با اشاره به پیام‌های این راهپیمایی برای دشمن و آمریکایی‌ها گفت: این راهپیمایی معلوم کرد که گزینه‌های ما روی میز چیست. ما که از گزینه‌های شما روی میز نمی‌ترسیم. یکی از شعارهای امسال این بود که ما مشتاق گزینه‌های روی میزیم و این یعنی اینکه شما چه کسی را می‌ترسانید؟ ما را می‌خواهی بترسانید که 8 سال جنگیدیم؟

خطیب امروز نماز جمعه تهران ادامه داد: «مرگ بر آمریکا» اولین گزینه روی میز ملت ایران در مقابل آمریکاست. این شعار تمام مردم بود.

جنتی افزود: اگر ما هر اختلافی هم داشته باشیم، در مقابل آمریکا و دشمن، وحدت کلمه داریم و اختلافات داخلی ما سبب نمی‌شود که دشمن را فراموش کنیم.

وی ادامه داد: استقامت و مقاومت، دفاع از مظلومین و مردم محروم فلسطین و نهراسیدن از دشمن دیگر پیام‌های ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال بود.

دبیر شورای نگهبان گفت: پیام دیگر ملت ایران به مسئولین این بود که ما این طور با دعوت شما در صحنه هستیم و حالا از شما انتظار داریم به مشکلات ما برسید. تورم را تا آنجا که می‌توانید مهار کنید. در تمام صحنه‌ها حضوری عزتمند داشته و مقتدرانه برخورد کنید.

وی افزود: پیام مردم به مسئولین این بود که ضدآمریکایی باشید نه اینکه مردم چیزی بگویند و شما راه دیگری بروید. عده‌ای در این کشور شبکه زیرزمینی برای رابطه با آمریکا درست می‌کنند. من نمی‌دانم از کوزه آمریکا چه نوشیده‌اند.

خطیب نمازجمعه تهران افزود: آمریکادوستی در اعماق وجود عده ای نفوذ کرده و در هر مناسبتی چیزی می‌گویند و لگدی می‌پرانند.

جنتی با بیان اینکه الان هم برخی در فکر رابطه هستند، گفت: می‌خواهید با چه کسی رابطه برقرار کنید؟ مردم نه آمریکا را قبول دارند و نه شما را. چرا راهتان را از مردم جدا می‌کنید؟

آیت‌الله جنتی گفت: اولا بدانید این کار شما باطل است و به نتیجه نمی‌رسد و اگر هم در جلسات مخفی، پیام بگیرید و پیام بدهید، مردم با شما نیستند و تا مردم نخواهند، هیچ کاری صورت نمی‌گیرد و مقام معظم رهبری نیز در پیشاپیش مردم هستند.

وی افزود: شما تصور می‌کنید اگر به فرض محال، در روی آمریکا گشوده شد و دوباره در این مملکت نفوذ کردند، چه تاجی به سر شما و این مردم خواهند گذاشت؟

خطیب موقت نماز جمعه تهران ادامه داد: آمریکایی‌ها هنوز به هیچ جایی نرسیده، در امور کشور ما دخالت‌هایی می‌کنند و می گویند چرا وزیر امور خارجه ما به سر قبر شهید مغنیه رفته است؟ شهدا در دل ما جا دارند چه در لبنان و چه در ایران و قبرشان زیارتگاه ما است. به آنها چه ربطی دارد که فضولی می‌کنند؟ بعد پیام می‌دهند که در مسائل هسته‌ای کوتاه بیایید و برنامه‌های موشکی خود را متوقف کنید. شما چه کاره‌اید؟ برنامه‌های موشکی ما چه ربطی به شما دارد؟

آیت‌الله جنتی ادامه داد:‌ ما باید قدرت دفاعی داشته باشیم. اگر قدرت دفاعی را از خود سلب کنیم هر وقت که خواستند بر سر ما می‌تازند و بدانید اگر اینها بیایند، دمار از اسلام و انقلاب و انقلابیون در می‌آورند. اینها نه شرف دارند و نه اخلاق. ببینید در عراق و افغانستان چه کارهایی کردند.

وی افزود: در هر کجا رفتند کارشان آدمکشی بوده است. هم اکنون هم اینها قضیه تکفیری‌ها را پشتیبانی می‌کنند. همین‌ها هستند که در سوریه قتل عام می‌کنند بعد یکی از خواسته‌های آنان این است که شما کمک به سوریه نکنید. ما مگر غیرمسلمان هم باشد به آن کمک می‌کنیم چه برسد به مسلمان مظلوم.

خطیب امروز نماز جمعه تهران ادامه داد: به ما می‌گویند ارتباط خود را با حزب‌الله قطع کنید. مگر می‌شود چنین کاری کرد. حالا که به قدرتی نرسیده‌اند این توقعات را دارند؛ وای به روزی که رابطه برقرار شود و اینها سیاست‌گذاری کنند.

آیت‌الله جنتی با اشاره به ابلاغ سیاست‌های مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی گفت: ایشان می‌گویند که ما برای حل مشکلات خود لازم نیست دست به سمت آمریکا دراز کنیم. ما اینقدر در کشور منابع و نیروی انسانی، معادن،‌ذخایر و امکانات گوناگون داریم که اگر بهره‌برداری شود ما جزو ثروتمندترین کشورهای دنیا خواهیم بود.

وی افزود: ما روی گنج خوابیده‌ایم و گرسنه‌ایم و این به دلیل عدم بهره‌برداری است و به جای اینکه سراغ دشمن برویم باید خودمان مشکلات خودمان را حل کنیم.

خطیب امروز نماز جمعه تهران ادامه داد: اگر این کار را بکنیم قدرت در دست ما خواهد بود. دشمن ناچار به عقب‌نشینی می‌شود. تا ما گدای دشمن باشیم دشمن بر ما مسلط و مقتدر است. اگر نمی‌خواهید دشمن مسلط باشد ما باید روی اقتصاد ملی کار کنیم و برخی از روسای جمهور دنیا به خاطر اعلام اقتصاد مقاومتی تبریک گفتند چرا که این راهی که ایشان نشان دادند بهترین راه است.

آیت‌الله جنتی گفت: قوای سه‌گانه باید قضیه را جدی بگیرند ما تجربه تلخی داریم. مقام معظم رهبری سران سه قوه را برای مبارزه با فساد مامور کردند چقدر دل‌ها امیدوار شد حالا ببینید چه شد. با این اقتصاد مقاومتی می‌خواهید همین کار را بکنید.

وی افزود: صدا و سیما این صحبت‌ها و این عملکردها را سال دیگر بسنجد. ببینید در این یک سال چه استقبالی از اقتصاد مقاومتی شد. امیدوارم مسئولین ما در این حوزه سرافراز باشند. همه فعالان اقتصادی و بخش خصوصی به کار گرفته شوند و از وجودشان استفاده شود.

خطیب امروز نماز جمعه تهران با اشاره به اجلاس اتحادیه مجالس اسلامی گفت: برنامه بسیار مهمی بود تعداد زیادی از رؤسای مجالس شرکت کردند و برنامه، برنامه مهمی بود. در این برنامه‌ها حرف‌های خوبی می‌زنند و قطعنامه‌ای صادر می‌شود ولی در عمل چه؟ من به این عزیزان توصیه می‌کنم شما نماد مردم هستید اگر می‌خواهید کار کنید ببینید مردم شما چه می‌خواهند. راهتان را از مردم جدا نکنید. مردم مسلمان، آمریکا را قبول ندارند، اسرائیل را قبول ندارند، حامی و مدافع فلسطین هستند. حامی و مدافع مظلومان هستند. شما در این خط حرکت کنید.

آیت‌الله جنتی گفت: این در مورد همه مسئولین کشورهایی است که از مردم امتیاز می‌گیرند. اینها باید این نکته را رعایت کنند.

وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت: چیزی که از مذاکره کنندگان ایرانی انتظار داریم این است که از موضع عزت صحبت کنند. خودتان را نبازید. خیال نکنید در مقابل قدرتی قرار گرفته‌اید که ضعیف هستید. ما به قدرت خود پی نبرده‌ایم و ضعف خود را قبول نداریم.

خطیب امروز نماز جمعه تهران ادامه داد: از موضع بالا این خط قرمزها را رعایت کنید. مقام معظم رهبری چهار خط قرمز برای آنها معین کرده‌اند. یکی اینکه در کارهای دیگر دخالت نکنیم. ما اجازه نمی‌دهیم برای حل مشکل هسته‌ای در مسائل دیگر وارد شویم. ما موضوع و دستور مسائل هسته‌ای و آنچه حق ماست جز حق چیز دیگری نمی‌خواهیم و از حق خود نمی‌گذریم.

آیت‌الله جنتی ادامه داد: دشمن را بشناسید. امام جمله‌ای فرمود آمریکا شیطان بزرگ است و مذاکره کنندگان ما بدانند که با شیطان بزرگ روبرو شده‌اید.

وی افزود: این همان شیطانی است که دخالت در کار ماست و به ما پیام می‌دهد که زندانی‌ها را آزاد کنید. واقعا چشم آنهایی که در حصر و در قصر هستند روشن که آمریکا از آنها حمایت می‌کند.

خطیب امروز نماز جمعه تهران ادامه داد: شما از موضع قدرت برخورد کنید چرا که خداوند با شماست.

آیت‌الله در ادامه تصریح کرد:‌ تکفیری‌ها بار دیگر در مقابل کنسولگری ما بمب‌گذاری کردند و انشاءالله حزب‌الله با آنها برخورد خواهد کرد و دولت لبنان با آنها برخورد جدی خواهد کرد.

وی افزود: متاسفانه از سازمان انرژی اتمی یاران احمدی‌روشن را بیرون می‌کنند. خبرهای موثق رسیده است، نکنید این کارها را. اینها تاج سر باید باشند و نباید بیکار باشند.

تهيه شده در واحد مانيتورينگ مستضعفين MOSTAZAFIN.TV

اين کليپ را ميتوانيد در 4 نسخه ببينيد و دانلود نماييد

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Lewisuhadycle
  • KeithustHat
  • Charlessjuisy
  • DanaFluop
  • BoxerNap
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group