نرم افزار مبدل نصب نیست.
جهت یادآوری / هشدارهای امام خامنه ای درباره مذاکره با آمریکا

گوش هایی که نمی شنوند! هسته ای بهانه است...

گزارش مشکل
Loading the player...
رهبر انقلاب از ابتدای سال بارها این قضیه را یاد آوری کردند که مشکل ما و امریکا مبنایی است و قضیه هسته ای بهانه است ولی دولت مردان احساس ضعف کردند و راه حل مشکلات کشور را در مذاکره میبینند.
21000

نمایش ویدئو در وب سایت شما

رهبر انقلاب از ابتدای سال بارها این قضیه را یاد آوری کردند که مشکل ما و امریکا مبنایی است و قضیه هسته ای بهانه است ولی دولت مردان احساس ضعف کردند و راه حل مشکلات کشور را در مذاکره میبینند.
 امام خامنه ای:من امسال روز اوّل سال ۹۲ در مشهد در جوار مرقد ثامن‌الحجج اعلام كردم؛ گفتم من حرفى ندارم؛ بعضى از مسئولين و دولتمردان - دولتمردان آن دولت، بعد هم دولتمردان اين دولت - فكر ميكنند در قضيّه‌ى هسته‌اى ما با آمريكايى‌ها مذاكره كنيم [تا] موضوع حل بشود؛ گفتيم خيلى خب، اصرار داريد شما، در اين موضوعِ بالخصوص برويد مذاكره كنيد؛ ولى در همان سخنرانى اوّل امسال گفتم من خوشبين نيستم؛ مخالفتى نميكنم امّا خوشبين نيستم. ببينيد مرتّب پى‌درپى اظهارات سخيف آمريكايى‌ها را؛ سناتور بى‌آبروى آمريكايى از صهيونيست‌ها پول ميگيرد تا برود در مجلس سناى آمريكا به ملّت دشنام صريح بدهد، نه اينكه اهانت كند؛ دشنام ميدهد. رؤساى كشورشان هم همين‌جور، در سطوح مختلف به ملّت ايران [اهانت كند]. البتّه تودهنى را روز بيست‌ودوّم بهمن از مردم خوردند. يكى از علل اجتماع گرم‌تر مردم امسال همين بود كه مردم ديدند كه چطور مسئولين آمريكا گستاخ، پررو، زياده‌طلب، بددهن، بى‌ادب روبه‌رو ميشوند؛ غيرت دينى مردم آنها را به ميدان كشاند تا به دشمن بگويند: اشتباه نكن، ما هستيم. ملّت ايران در اين راهپيمايى بيست‌ودوّم بهمن به همه‌ى ما - به اين حقير، به مسئولين گوناگون، به زحمت‌كشانى كه دارند در امور اداره‌ى كشور حقيقتاً زحمت ميكشند؛ چه آنهايى كه در باب سياست خارجى كار ميكنند، چه آنهايى كه در باب سياست داخلى كار ميكنند - خواستند بگويند: خاطرتان جمع باشد، ملّت ايران ايستاده است، در صحنه است، در مواجهه‌ى با دشمن احساس ضعف نكنيد؛ يكى از پيامهاى بزرگ ملّت ايران اين بود. اين همان حرفى است كه من اوّل امسال گفتم، بعد هم بارها - قبلها هم گفتيم، بعدها هم گفتيم - مكرّر گفتيم كه مسئله‌ى هسته‌اى بهانه است براى دشمنى؛ مسئله‌ى هسته‌اى هم اگر يك روزى - حتّى به فرض محال - بر طبق نظر آمريكا حل بشود، باز يك مسئله‌ى ديگرى دنبال آن مى‌آيد؛ الان ملاحظه كنيد سخنگويان دولت آمريكا بحث حقوق بشر، بحث موشكى، بحث سلاح و مانند اينها را به ميان آوردند.
 

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

+2 #2 عمارنامه 1392-11-30 12:07
سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir/node/35624
ما را از بروزرسانی خود آگاه
و با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
http://ammarname.ir --
یا علی
نقل قول کردن
+2 #1 یاران 57 1392-11-30 08:05
دانلود فیلم اختصاصی/ ملاقات عدالتخواهان با علی خلیلی جانباز ناهی از منکر

مسئولین در کجای این ماجرا قرار دارند؟!

فیلم اختصاصی سایت یاران خراسانی از این ملاقات و درد و دل های برخی از نزدیکان آقای علی خلیلی / قصور عجیب دادگاه در محاکمه ضارب این بسیجی در حالی است که آیت الله آملی لاریجانی ریاست قوه قضائیه در همان ایام مدعی شده بود ایجاد ناامنی در جامعه با سلاح سرد نیز حکم محاربه و اعدام را به دنبال دارد!!


http://yaran57.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%DB%8C-%D9%85%D9%84%D8%A7%D9%82%D8%A7%D8%AA-%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D9%84%D8%AA%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87/

لطفا شما هم این فیلم را کار کنید و از این طلبه جوان حمایت نمائید.


در پناه امام زمان و در خط امام خامنه ای محفوظ باشید.
یا زهرا
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Turokwot
  • MarciaPed
  • AndrewObent
  • Houstonfug
  • ClubberPah
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group