نرم افزار مبدل نصب نیست.

آخرین عملیات حزب‌ الله با رمز یا اباعبد‌الله

گزارش مشکل
Loading the player...
تکفیری,حب الله,قلمون,القصیر,تروریست,النصره,
9017

نمایش ویدئو در وب سایت شما

منابع خبری محلی در سوریه گزارش دادند که حزب الله لبنان موفق شد تا یک گروه از تروریست‌های جبهه النصره را که در تلاش برای حرکت به سوی قلمون بودند در کمین خود گرفتار کرده و تعداد زیادی از آنان را کشته و برخی را زخمی کند.

رزمندگان حزب الله در این کمین که با رمز "یا ابا عبدالله" شروع شد از چندین بمب که در طول مسیر قرار گرفته بود استفاده کردند. تروریست‌ها پیش از این چندین بار سعی کرده بودند تا با نفوذ به این منطقه خود را به حومه القصیر برسانند.

منابع خبری تایید کردند که تعداد زیادی از اعضای این گروه که درحدود 80 تن از افراد مسلح وابسته به گروه تروریستی جبهه النصره بوده‌اند به هلاکت رسیدند. پس از انفجار بمب‌ها در مسیر تروریست‌های جبهه النصره تعدادی از آنان اقدام به فرار می‌کنند که درمقابل رزمندگان حزب الله به استفاده از تیربار‌های سنگین  به سوی آنان شلیک می‌کنند.

توپخانه حزب الله نیز برای جلوگیری از امداد رسانی گروه‌های تروریستی دیگر به افراد گرفتار شده در کمین، اقدام به گلوله باران گروه‌های مستقر در جرود عرسال و قلمون کرده‌اند.

پس از انکه اخبار مربوط به کشته شدن ده‌ها تروریست وابسته به جبهه النصره در کمین حزب الله منتشر می‌شود این گروه‌ها اقدام به شلیک چندین موشک گراد به سوی شهر هرمل، در جنوب لبنان کردند.

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

+1 #1 بنده خدا 1392-11-05 12:21
آفرین بر سربازان واقی امام زمان عج یالیتنی کنت معهم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • azusyvaz
  • Thomasovpex
  • شین
  • BobbyeriDow
  • evornek
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group