نرم افزار مبدل نصب نیست.
با اینها آشتی نمیکنیم

خاتمی : در انتخابات 88 تقلب نشد

گزارش مشکل
Loading the player...
خاتمی,انتخابات88,تقلب,تهمت تقلب,اصلاح طلبان,فایل صوتی,
108529

نمایش ویدئو در وب سایت شما

سوال اینجاست که چرا انتشار این فایل صوتی باعث عصبانیت و آشفتگی اصلاح طلبان شده است و اعتراف خاتمی به عدم تقلب در انتخابات 88 چه پیامدهایی برای این گروه در پی خواهد داشت؟

واضح است از آنجایی که فتنه گران با علم به دروغ بودن ادعای تقلب در انتخابات مردم را به خیابان ها کشیدند و هزینه های زیادی را به مملکت و نظام تحمیل کردند باید اکنون پاسخگوی اعمال خود باشند.

رهبر معظم انقلاب نیز بارها به این مهم که اصلاح طلبان در جلسات خصوصی خود به عدم تقلب در انتخابات معترف هستند، اشاره کردند و در دیدار ماه رمضان با دانشجویان فرمودند: " در انتخابات سال ۸۸، آن كسانى كه فكر ميكردند در انتخابات تقلب شده، چرا براى مواجهه‌ى با تقلب، اردوكشى خيابانى كردند؟ چرا اين را جواب نميدهند؟ صد بار ما سؤال كرديم؛ نه در مجامع عمومى، نخير، به شكلى كه قابل جواب دادن بوده؛ اما جواب ندارند. خب، چرا عذرخواهى نميكنند؟ در جلسات خصوصى ميگويند ما اعتراف ميكنيم كه تقلب اتفاق نيفتاده بود. خب، اگر تقلب اتفاق نيفتاده بود، چرا كشور را دچار اين ضايعات كرديد؟ چرا براى كشور هزينه درست كرديد؟ اگر خداى متعال به اين ملت كمك نميكرد، گروه‌هاى مردم به جان هم مى‌افتادند، ميدانيد چه اتفاقى مى‌افتاد؟ مى‌بينيد امروز در كشورهاى منطقه، آنجاهائى كه گروه‌هاى مردم مقابل هم قرار ميگيرند، چه اتفاقى دارد مى‌افتد؟ كشور را لب يك چنين پرتگاهى بردند؛ خداوند نگذاشت، ملت هم بصيرت به‌خرج دادند. در قضاياى سال ۸۸، اين مسئله‌ى اصلى است؛ اين را چرا فراموش ميكنيد؟ درباره‌ى حادثه‌ى سال ۷۸ هم ما حرف زياد داريم؛ آن هم داستان ديگرى است."

منبع خبر:بولتن نیوز

تهيه شده در واحد مانيتورينگ مستضعفين MOSTAZAFIN.TV

اين کليپ را ميتوانيد در 4 نسخه ببينيد و دانلود نماييد

 

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

+8 #9 ن. تاجیک 1395-06-04 18:43
سلام
این حرفا همش مظلوم نماییه، واسه اینکه بتونه یه بار دیگه سکان این مملکتو رو بدست بگیره. ایشونم مثل روحانیه (رییس جمهور)، مگه یکی از شرایط اصلی کاندیداتوری ریاست جمهوری، التزام عملی به ولایت فقیه نیست؟ میگن ولایت فقیه رو قبول داریم ولی فقط در حد شعار. به نظریاتش اهمیتی نمیدن.
همشون از یه قماشن.
فریب مردم و پایمال کردن خون شهدا و افتادن در دامن ابرقدرتهای استعمارگر کارشونه
نقل قول کردن
+1 #8 ن. تاجیک 1395-06-04 18:34
سلام،این حرفا همش مظلوم نماییه واسه اینکه بتونه یه بار دیگه سکان این مملکتو بدست بگیره.ایشونم مثل روحانی رییس جمهور، مگه یکی از شرایط اصلی کاندیداتوری ریاست جمهوری، التزام عملی به ولایت فقیه نیست؟ میگن ولایت فقیه رو قبول داریم ولی به نظریاتش اهمیتی نمیدن.
همشون از یه قماشن
نقل قول کردن
+6 #7 وحید 1393-12-03 15:13
به نقل از مهدی ا:
این بنده خدا که همچین حرف هایی رو گفته، بعد جرا اینقدر کوبیدینش که ایشون فتنه گره و مرز های خودش رو با فتنه معلوم نکرد؟
دین ندارید لا اقل آزاده باشید!

اقا مهدی توجه کردی از زمان شروع فتنه تا الان چقدر گذشته؟ به نظرت اگه ایشون همون روزهای اول واضح و روشن اعلام می کرد که در انتخابات تقلب صورت نگرفته، چقدر جلوی آشوبها و خرابکاریها رو بگیره.
نقل قول کردن
-8 #6 مهدی ا 1393-12-03 12:03
این بنده خدا که همچین حرف هایی رو گفته، بعد جرا اینقدر کوبیدینش که ایشون فتنه گره و مرز های خودش رو با فتنه معلوم نکرد؟
دین ندارید لا اقل آزاده باشید!
نقل قول کردن
0 #5 سید اصل 1393-10-06 07:25
این آقا پیرو زبیر و آتش بیار جنگ جمل (فتنه 88) بود و ودر کنار فرزندان نحس زبیر(فرزندان هاشمی ) میخواست عقده های چندین ساله خود را باز کند .که الحمدال.. نشد. این ها همه شیعان عثمانی هستند و بظاهر رنگ علوی بخود زده اند نباید گول عمامه سیاه و لقب سیادتشان را خورد دقت کنید امثال ایشان دور زبیر زمان ما فروان هستند که بعضا" فرزندان و یا نوادگان بزرگان هستند ولی در واقع شیعی عثمان و اموی هستند با دقت در کلماتشان بخوبی قابل شناسائی هستند
نقل قول کردن
+11 #4 سپیده 1393-04-25 16:50
مرگ بر فتنه گر و منافق خدا ذلیلشون کنه
نقل قول کردن
+10 #3 فرهنگ 1393-04-23 21:25
مرگ بر منافق
نقل قول کردن
+8 #2 آرش 1393-03-28 18:55
مرگ بر فتنه گر
نقل قول کردن
+1 #1 سلمان محمدی 1392-11-04 11:48
"و الله مخرج ما تکتمون"
(سوره ی بقره_آیه ی 72)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • lumsefohaw
  • Turokwot
  • MarciaPed
  • AndrewObent
  • Houstonfug
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group