نرم افزار مبدل نصب نیست.

توهین حسن روحانی به 18 میلیون ایرانی+صوت

گزارش مشکل
Loading the player...
انتخابات92,دیکتاتوری اکثریت ضعیف,حسن روحانی,خس و خاشاک,
16678

نمایش ویدئو در وب سایت شما

محمود احمدی نژاد زمانی که در سال ۸۸ با تفکیک میان ۴۰ میلیون شرکت کننده در انتخابات و عده ای که در خیابان سطل زباله آتش می زنند؛ آن عده آشوب گر را خس و خاشاک نامید و همین واژه کافی بود که بسیاری از رسانه های داخلی منتقد دولت و حتی بسیاری از رسانه های ضدانقلاب با فضا سازی تبلیغاتی خود وانمود کنند که وی حامیان ۱۳ میلیونی میرحسین موسوی را خس و خاشاک نامیده است.

اما این روزها شاهد آن هستیم که رئیس جمهور منتخب مردم ایران که به واسطه تنها ۲۵۰ هزار رای بیشتر، رئیس جمهور قانونی همه ملت ایران شده است در توهین های مکرر خود، افرادی را که به وی رای نداده اند حامی افراط، تفریط، خشونت، خودرأیی، تک رأیی، عدم مشورت و عدم تدبیر معرفی می کند!

هرچند که پس از انتخاب ایشان این ادبیات در کلام وی و دیگر مردان دولت یازدهم مشاهده شده بود ولی هیچگاه به این صراحت نیمی از مردم ایران را حامی افراط، تفریط، خشونت، خودرأیی، تک رأیی، عدم مشورت و عدم تدبیر لقب نگرفته بودند.

دکتر حسن روحانی صبح امروز با حضور در جلسه رای اعتماد وزیر ورزش و جوانان در بخشی از سخنان خود گفت: «مردم در ۲۴ خرداد به افراط، تفریط، خشونت، خودرأیی، تک رأیی، عدم مشورت و عدم تدبیر رأی ندادند و به اعتدال، تدبیر و عقلانیت رأی دادند.»

حال سوال اینجاست که آقای روحانی در ۲۴ خرداد با چه کسانی رقابت کردند و مردم حق رای به کدام یک از افراد را داشتند؟ در میان شش نامزدی که تا روز پایان در صحنه باقی ماندند، حسن روحانی اندکی بیش از ۵۰ درصد آرا را کسب کرد و همه ۵ نامزد دیگر نیز رایی نزدیک به ۴۹ درصد را داشتند. یعنی ۴۹ درصد مردم ایران در ۲۴ خرداد به افراط، تفریط، خشونت، خودرأیی، تک رأیی، عدم مشورت و عدم تدبیر رای داده اند؟

یعنی تنها حسن روحانی نماد اعتدال و مبارزه با خشونت و تک رایی است و همه ۵ نامزد دیگر که همانند روحانی از طریق شورای نگهبان تایید صلاحیت شده اند، چهره هایی افراطی و خشونت طلبی بوده اند؟! آیا این توهین به ۱۸ میلیون ایرانی محسوب نمی شود؟

متاسفانه این رویکرد غیراخلاقی در چند وقت اخیر نیز مکررا شنیده شده است و شاهد آن هستیم که همه نامزدهای شکست خورده انتخابات با تعابیری نظیر طالبانیسم و افراط گرایی از سوی حامیان دولت خطاب می شوند.

مایه شرم ساری دولت یازدهم است که پاسخ مردم غیوری که حماسه سیاسی آفریده و پای صندوق های رای حاضر شده اند را با تعابیری همچون حامیان افراط و خوشنت طلبی توصیف می کنند. گویا رئیس جمهور منتخب فراموش کرده اند که تا چند روز دیگر موعد ۱۰۰ روزه ایشان به پایان می رسد و هنوز در حال سخنرانی در قالب میتینگ های انتخاباتی است.

اما صبح امروز یکی از نمایندگان نیز به سخنان رئیس جمهور اعتراض کرد. قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با ناپسند خواندن سخنان ابتدایی رئیس‌جمهور در صحن علنی مجلس خطاب به حسن روحانی، گفت: آقای روحانی! شما گفتید وزرایی که از مجلس رأی اعتماد نگرفتند چون ۴۰ درصد رأی مجلس را دارند می‌توان از آنها در پست‌های دیگر استفاده کرد، حال سؤال این است که شما بیش از ۵۰ درصد آرای انتخابات ریاست جمهوری را کسب کرده‌اید و مابقی کاندیداها ۴۹ درصد آراء را به دست آورده‌اند، در این صورت شما نباید به جای استفاده از نیروهای چپ، فتنه ۸۸ و فتنه ۷۸ از طرفداران آن ۴۹ درصد هم استفاده می‌کردید؟

منبع:جهان نیوز

تهيه شده در واحد مانيتورينگ مستضعفين MOSTAZAFIN.TV

اين کليپ را ميتوانيد در 4 نسخه ببينيد و دانلود نماييد

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

+1 #9 سید امیر 1393-01-28 03:07
بله معلومه .. خیلیها ثبات اقتصادی به ضررشونه ...
کارشون با اوباش گری و تشنج بهتر پیش میره ..
معلومه رای 51 درصدی رو به این دلیل 51 درصد اعلام کردند که یه وقت مردم هوا سرشون رو بر نداره که اکثریت یه تفکر رو دارن .
بهشون بگیم 49 درصد دیگه هستن که افکارشون با شما فرق میکنه...
برو داداش من .. آقای مستضعفین ... خودتو سیاه کن ...
نقل قول کردن
+8 #8 علی علیزاده 1392-08-26 23:14
نه اینکه خودش مملکت رو آباد کرده و ارزانی به بار آورده و مشکلات مردم رو حل کرده کلیدش رو گم کرده معلوم نیست کی پیدا میکنه تو هر سخنرانی فقط احمدی نژاد رو میکوبه بنده طرفدار هیچ کس نبودم و نیستم ولی یادمون باشه هر کس رو مسخره کنی سرت میاد حتی احمدی نژاد به همین دلیل خراب شد چون برخی رو مسخره کرد یک روزی روحانی رو مسخره خواهند کرد یا علی
نقل قول کردن
+3 #7 سعید1111 1392-08-25 05:26
هنوز اولشه
بدارین دو سال رد شه ببین 78 تکرار میشه
نقل قول کردن
+4 #6 mkh 1392-08-24 20:46
هنوز اولمون هست
نقل قول کردن
+3 #5 عادل 1392-08-24 17:48
فقط کسانی که بصیرت درک محضر خداوند متعال را نداشته باشند به خود اجازه توهین و تحقیر مؤمنین را می دهند
لازمه احترام به خلق خدا خوف و ترس از پروردگار متعال است
گویا فراموش کرده اند که منصب قدرت هم همچون تمام دارایی هاشون عاریتی بیش نیست و به زودی باید در محضر پرودگار پاسخگو باشند
سوره مبارکه مطففین:
إِنَّ الَّذِينَ أَجْرَمُواْ كاَنُواْ مِنَ الَّذِينَ ءَامَنُواْ يَضْحَكُونَ(29)
وَ إِذَا رَأَوْهُمْ قَالُواْ إِنَّ هَؤُلَاءِ لَضَالُّونَ(32)
وَ مَا أُرْسِلُواْ عَلَيهْمْ حَافِظِينَ(33)
نقل قول کردن
0 #4 امید 1392-08-23 09:39
صد رحمت به سرهنگ.........................
نقل قول کردن
-3 #3 نیما 1392-08-22 13:27
سلام
توهین نکرد که گفت همه باید با هم و به نظر و عقاید دسته جمعی کشور احترام بذاریم
نقل قول کردن
+5 #2 mohse1n 1392-08-21 15:31
خوبه که فقط 250هزار رای بیشتر گرفته!
اگه یه رای درست و حسابی می گرفت چه استبدادی بپا می کرد!!
نقل قول کردن
0 #1 محمد مهدی 1392-08-21 15:26
عجب وضعی شده ها!
چطور این آقا به رای 40 درصدی به افراد پیشنهادی برای وزارت توجه دارد! ولی به "نه" رای بیش از 49درصد مردم به خودش توجه ندارد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
  • Pinupduzo
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group