نرم افزار مبدل نصب نیست.

با آخرین نسل هواپیماهای جاسوسی آمریکا آشنا شوید

گزارش مشکل
Loading the player...
سازمانهای جاسوسی آمریکا مشغول ساختن هواپیمای بدون سرنشینی است که با شتابی بالغ بر شش برابر سرعت صوت، دو برابر از سلف خود سریع ‌تر است. آخرین و پیشرفته ترین هواپیمای جاسوسی آمریکا از نوع SR-71 که بیشتر تحت عنوان پرنده سیاه شهرت دارد، صاحب یک جانشین می‌شود. به گزارش راشا تودی، سازمانهای جاسوسی آمریکا مشغول ساختن هواپیمای بدون سرنشینی است که با شتابی بالغ بر شش برابر سرعت صوت، دو برابر از سلف خود سریع ‌تر است. دلیل آن این است که تا یک ماهواره جاسوسی بخواهد به موقعیتی در مدار زمین برسد که از آنجا بتواند هدف مورد نظر خود را بررسی کند، می‌تواند ساعت‌ها وقت بگذرد. ولی جتی با شش برابر سرعت صوت می‌تواند در چند دقیقه به محل برسد. گفته می شود پنتاگون در این رابطه فقط به جاسوسی فکر نمی کند. این هواپیمای مافوق سرعت صوت در آینده در صورت لزوم می‌تواند به جنگ ‌افزار مجهز شود.
6111

نمایش ویدئو در وب سایت شما

سازمانهای جاسوسی آمریکا مشغول ساختن هواپیمای بدون سرنشینی است که با شتابی بالغ بر شش برابر سرعت صوت، دو برابر از سلف خود سریع ‌تر است.

 

آخرین و پیشرفته ترین هواپیمای جاسوسی آمریکا از نوع SR-71 که بیشتر تحت عنوان پرنده سیاه شهرت دارد، صاحب یک جانشین می‌شود.

به گزارش راشا تودی، سازمانهای جاسوسی آمریکا مشغول ساختن هواپیمای بدون سرنشینی است که با شتابی بالغ بر شش برابر سرعت صوت، دو برابر از سلف خود سریع ‌تر است.

دلیل آن این است که تا یک ماهواره جاسوسی بخواهد به موقعیتی در مدار زمین برسد که از آنجا بتواند هدف مورد نظر خود را بررسی کند، می‌تواند ساعت‌ها وقت بگذرد. ولی جتی با شش برابر سرعت صوت می‌تواند در چند دقیقه به محل برسد.

گفته می شود پنتاگون در این رابطه فقط به جاسوسی فکر نمی کند. این هواپیمای مافوق سرعت صوت در آینده در صورت لزوم می‌تواند به جنگ ‌افزار مجهز شود.

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • MeganDiads
  • ElvasSiT
  • DJpep
  • CharlesFaish
  • pnuporulse
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group