بدون فیلم/مگر حاج منصور چه گفته بود؟

7109

نمایش ویدئو در وب سایت شما

گفتنیست پیش از آیت الله سید احمد خاتمی از حامیان رسانه ای دولت به جهت ایجاد خفقان رسانه ای انتقاد کرده بود.

روز گذشته رسانه های پرشمار اصلاح‌طلب و اعتدال‌گرا در اقدامی هماهنگ، بخش کوچکی از اظهارات حاج منصور ارضی در مراسم دعای عرفه را نقل کردند و با تعبیر توهین به هاشمی رفسنجانی به آن تاختند.

به گزارش گروه سیاسی صراط، بعد از روی کار آمدن دولت یازدهم، این چندمین بار است که منتقدان هاشمی، خاتمی و روحانی به محض اظهار کوچکترین انتقادی به این سه، مورد هجمه هماهنگ و شدید رسانه های هوادار دولت قرار می گیرند.

پیش از این نیز حسین شریعتمداری به محض انتقاد از اظهارات هاشمی در خصوص انتساب برخی سخنان به امام خمینی (ره)، مورد هجمه شدید رسانه های اصلاح طلب و اعتدال گرا قرار گرفته بود.

در مورد اخیر سرعت انتشار اصل خبر به قدری بالا بود که هر یک از این رسانه ها با در اختیار داشتن صرفا بخشی از اظهارات حاج منصور ارضی به شدت حمله به آن را آغاز کردند.

نکته قابل تامل اینکه تقریبا هیچ یک از منابع خبری به اصل اظهارات او استناد نکرده اند و تنها دو جمله دقیق از او را نقل کرده اند. بر این اساس، حاج منصور ارضی در مراسم دعای عرفه برای کسی که در جهت حذف شعار مرگ بر آمریکا تلاش می کند، آرزوی مرگ کرده و گفته است: "اگر اذن و مدیریت رهبری انقلاب نبود، آمریکا و اسرائیل خاک کشورهای شیعه را تاکنون به توبره کشیده بودند."
 
او افزوده است: "این فرد اظهارات نادرستی درباره حذف شعار مرگ بر آمریکا می کنند و عده ای از اطرافیان پول پرست و بی غیرتش از او حمایت می کنند."

چنانچه از صحبت های ارضی –مطابق با آنچه در رسانه ها منتشر شده - برمی آید، در دعای او هیچ نامی از کسی برده نشده است.

با این وجود معلوم نیست که چرا رسانه های جریان حاکم، بلافاصله اظهارات او را به هاشمی رفسنجانی نسبت داده و آن را توهین تلقی کرده‌اند.

حاج منصور ارضی از آنجا که مانند بسیاری از معتقدان به نظام جمهوری اسلامی بر این باور است که حذف شعار مرگ بر آمریکا به ویژه در شرایط کنونی که هیچ نشانه مثبتی از تغییر رفتار خصمانه آمریکایی ها در قبال جمهوری اسلامی دیده نمی شود، مقدمه ای برای دور شدن از آرمان های نظام و آغاز وابستگی به نظام سلطه جهانی است، صرفا برای کسی که چنین هدفی در سر دارد آرزوی مرگ کرده است.

این در حالی است که هجمه به راه افتاده علیه او در همین زمان اندکی که از اظهاراتش می گذرد، فضا را به قدری علیه او سنگین کرده است که شنیدن کوچکترین صدای مخالف با این هجمه‌ها، شنا کردن خلاف جریان آب به شمار می‌رود.

جالب اینجاست که موافقان حذف شعار مرگ بر آمریکا که با افراط تمام از این اقدام حمایت می کنند و در عین حال آن را اقدامی اعتدال گرایانه می دانند(!)، فضا را برای سر دادن شعار "مرگ بر هر منتقدی که مخالف نظر آنها عقیده‌ای  را بیان کند"، چنان مهیا کرده‌اند که فضای مجازی تحت سلطه آنان پر از شعارهای مرگ شده و صرفا "مرگ بر آمریکا" غیرمجاز شمرده می شود!

گفتنی است هاشمی رفسنجانی با تاخیر دوهفته ای انعکاس حذف شعار مرگ بر امریکا بر روی وب سایت شخصی اش را کاری نادرست و بدون هماهنگی با وی تلقی کرده بود .

منبع:پایگاه خبری تحلیلی صراط

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

0 #4 دادارضا 1392-08-20 13:16
برادر اینکه دانلود نمیشه
نقل قول کردن
0 #3 امیرحسین اصغریان 1392-07-26 13:12
سلام.لطفا ویدیوهای قدیمی رادرآرشیوقراردهید. باتشکر
نقل قول کردن
-1 #2 Guest 1392-07-26 06:09
رسانه های اینوری هم باید باهم متحد باشند و جریان درست کنند
نقل قول کردن
0 #1 علی123 1392-07-25 08:05
دانلود نمیشه
لطفا درستش کنید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • CesarPhync
  • WalterartiC
  • Terencemab
  • NoxProxy
  • DayanaFluop
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group