نرم افزار مبدل نصب نیست.

زمینی که "man" ساختم

گزارش مشکل
Loading the player...
هنرمندان بسیاری نگران رشد بی حد و حصر دست درازی بشر به منابع طبیعی روی زمین هستند، آنها با هنر خود سعی می کنند که به ما هشدار بدهند. «استیو کاتز» در انیمیشن هشدار دهنده و انتقادیِ «بشر»، از اصلاح انسان زیاده خواه امروزی ناامید شده و راه پایان دادن به این چرخه مخرب را جایی ورای زمین دانسته است! با وقوع انقلاب صنعتی، زندگی بشر روی زمین و تلاشش برای کنترل و دستیابی به منابع طبیعی شکل دیگری به خود گرفت، در قرن بیستم و در ادامه در دورانی که ما در آن زندگی می کنیم این تلاش بی وقفه و بی پروا نگرانی های زیادی را به وجود آورده است. با روند کنونی که انسان برای دستیابی به امیالش در تخریب زمین در پیش گرفته دور نیست روزی که امکان ادامه حیات برای او ناممکن شود. منبع:سیما فکر
4102

نمایش ویدئو در وب سایت شما

هنرمندان بسیاری نگران رشد بی حد و حصر دست درازی بشر به منابع طبیعی روی زمین هستند، آنها با هنر خود سعی می کنند که به ما هشدار بدهند. «استیو کاتز» در انیمیشن هشدار دهنده و انتقادیِ «بشر»، از اصلاح انسان زیاده خواه امروزی ناامید شده و راه پایان دادن به این چرخه مخرب را جایی ورای زمین دانسته است!

با وقوع انقلاب صنعتی، زندگی بشر روی زمین و تلاشش برای کنترل و دستیابی به منابع طبیعی شکل دیگری به خود گرفت، در قرن بیستم و در ادامه در دورانی که ما در آن زندگی می کنیم این تلاش بی وقفه و بی پروا نگرانی های زیادی را به وجود آورده است. با روند کنونی که انسان برای دستیابی به امیالش در تخریب زمین در پیش گرفته دور نیست روزی که امکان ادامه حیات برای او ناممکن شود.
منبع:سیما فکر

 

 

 

تهيه شده در واحد مانيتورينگ مستضعفين MOSTAZAFIN.TV

 

 

 

اين کليپ را ميتوانيد در 4 نسخه ببينيد و دانلود نماييد.
 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • NoxProxy
  • DayanaFluop
  • spavtobig
  • HumanSa
  • AshleyGaurl
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group