نرم افزار مبدل نصب نیست.

وقتی دشمن از افاضات هاشمی درباره حذف نیروی نظامی تعریف می‌کند...

گزارش مشکل
Loading the player...
تعریف و تمجید محمد نوری زاده ، ضدانقلاب خارج نشین از افاضات هاشمی رفسنجانی درباره هزینه نیروی نظامی کشور! رهبر انقلاب: همه باید مراقب نفوذ باشند/ وقتی می‌بینید دشمن برای ایجاد دودستگی از شما تعریف می‌کند بی‌درنگ ابراز بیزاری کنید/ شما که می‌دانید دشمن قصد تفرقه دارد، نگذارید/ امام گفتند وقتی دشمن از شما تعریف می‌کند، ببینید چه اشتباهی کرده‌اید/ برگردیم به کلام امام. (بیانات امام خامنه‌ای در 5 اسفندماه 1394) گفتنی است اکبر هاشمی رفسنجانی در جمع تعدادی از معلمان کشور گفته بود: نیروهای نظامی بیشترین خرج‌ها را در کشورها می‌بردند، و آلمان و ژاپن بعد از جنگ جهانی دوم چون نیروی نظامی‌شان کم شد، پولشان هم آزاد شد و رفتند دنبال کارهای علمی و اقتصادی علمی و دانش بنیان. و این راه الان در ایران باز شده و مطمئنم که دوره دوم دولت آقای روحانی می‌تواند ما را به آنجا برساند! خطر نفوذ,امام خامنه ای,بصیرت کلیپ,رهبر,هاشمی رفسنجانی,نوری زاده,تعریف دشمن,هزینه نیروی نظامی,ژاپن,آلمان
7146

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

تعریف و تمجید محمد نوری زاده ، ضدانقلاب خارج نشین از افاضات هاشمی رفسنجانی درباره هزینه نیروی نظامی کشور!

رهبر انقلاب: همه باید مرقب نفوذ باشند/ وقتی می‌بینید دشمن برای ایجاد دودستگی از شما تعریف می‌کند بی‌درنگ ابراز بیزاری کنید/ شما که می‌دانید دشمن قصد تفرقه دارد، نگذارید/ امام گفتند وقتی دشمن از شما تعریف می‌کند، ببینید چه اشتباهی کرده‌اید/ برگردیم به کلام امام. (بیانات امام خامنه‌ای در 5 اسفندماه 1394)

گفتنی است اکبر هاشمی رفسنجانی در جمع تعدادی از معلمان کشور گفته بود: نیروهای نظامی بیشترین خرج‌ها را در کشورها می‌بردند، و آلمان و ژاپن بعد از جنگ جهانی دوم چون نیروی نظامی‌شان کم شد، پولشان هم آزاد شد و رفتند دنبال کارهای علمی و اقتصادی علمی و دانش بنیان. و این راه الان در ایران باز شده و مطمئنم که دوره دوم دولت آقای روحانی می‌تواند ما را به آنجا برساند!

 

 

 

 

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

+2 #1 Guest 1395-06-24 10:05
امان از این پیرمرد پرحاشیه! تحریف امام و خاطره‌گویی کذب تا کی؟ شما بهتر است بروید بازنشسته شوید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Thomasovpex
  • شین
  • BobbyeriDow
  • evornek
  • Lewisuhadycle
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group