نرم افزار مبدل نصب نیست.

پانزدهمین قسمت از هفته نامه دو خط

گزارش مشکل
Loading the player...
انتخابات,اصولگرا,ائتلاف اصلاحطلبان,امام خامنه ای,امام خمینی,ابوترابی
9125

نمایش ویدئو در وب سایت شما

ویژه انتخابات (فوری)

در پانزدهمین شماره هفته نامه #دو_خطــ( ویژه انتخابات) ببینید:

◀️ امتحان الهی خبرگان!
◀️مفسدین، لیست می‌دهند!
◀️ چگونه رأی بدهیم!
◀️ راه سوم؟!!


این شماره هفته نامه «دو خط» به طور ویژه با توجه به #انتخابات پیش رو و با بررسی آرایش گروههای مختلف در انتخابات پرداخه است!


✅ به طور خلاصه در این شماره از هفته نامه دو خط، به آسیب‌های پذیرش بازی سیاسی «#اصلاح_طلب - #اصولگرا» از سوی #حزب الله و نیروهای معطوف به #انقلاب پرداخته شده و این هشدار را می‌دهد که با قبول کردن، پذیرش و گردن نهادن بر این قاعده ساختگی و غیرواقعی؛ در بهترین حالت #تفکر_انقلابی زمین‌گیر شده و حتی ممکن است کار به جایی برسد که انقلاب به ضدّ خود تبدیل شود!
باید که راه سومی در پیش گرفته شود؛ راهی که....!

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

0 #4 Guest 1394-12-07 10:18
با حرف شما مخالفم.
این کار شما باعث رای آوردن ضد انقلاب می شود.
نقل قول کردن
0 #3 Guest 1394-12-07 02:31
برا رضای خدا منتشر کنید.

سلام بچه ها
ی چندتا نکته میگم خدایی بهش عمل کنین.

********************************امروز و امشب رو از خواب و خوراکتون بزنید و برا جبهه انقلاب اسلامی و به عنوان ی نذر برا ظهور حضرت حجت تا میتونید تبلیغ کنید.********************************
هرجا ، هروقت و به هر شیوه مثلا: از طریق شبکه های اجتماعی،سایتها و به خصوص چهره به چهره(تو اقوام،دوستان-تو اتوبوس،تاکسی یا هر جای دیگه که بودید) .
شاید مهمترین کار که برا تبلیغ باید انجام بدید توزیع لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان که هم اسم داوطلبها و هم کدشون داخلش باشه هست.برا این کار هم از موبایل و هم از طریق چاپ یا تهیه برشورهای کوچک از جاهای معتبر استفاده کنید.حتی اگه امکانش براتون هست از جیب خودتون هم خرج کنید.(اینا تا ساعت 8 صبح پنجشنبه)
یا مثلا کلیپ ها و مطالب اساتید و بزرگان مثل استاد عباسی ،استاد رائفی پور،استاد پناهیان،استاد رحیم پور،دکترسراج و... رو تا میتونید منتشر کنید .البتاتوجه کنیدکه دقیق و به جا عمل کنید.

-********اصلی ترین موضوع هم این هست که به کل لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان بدون گزینش رای داده بشه وبه هیچ وجه سلیقه ای عمل نشه********.دقت کنید که حضرت آقا فرمودند لیستی رای بدید ،حالا تکلیف شما که ولایی هستید چیه؟!

توی سایتها بحث کنید و جواب افرادی که علیه اصولگراها مطلب مینویسند رو بادقت و با صلابت بدید.
در مورد طرفهای دیگه تا میتونید برا مردم روشنگری کنید.اصلی ترین چیزی که میتونید روش تمرکز کنید دخیل بودن یه مفسد و مجرم اقتصادی تو بستن لیست اصلاحطلبها(کرباسچی) و همچنین نبودن اقتصاددان در اون لیست هست و حمایت انگلیس..این کار هم اسمش تخریب نیست بلکه روشنگری هست.
از طرفی توضیح بدید همین افرادی که تو لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان هستن جلو مفسدان اقتصادی دولتها چه هاشمی چه خاتمی و چه احمدی نژاد و چه روحانی وایسادن(مثل آقای توکلی،زاکانی،نادران،مصباحی مقدم و...).{قضیه کرباسچی-کرسنت-رحیمی معاون احمدی نژاد-رانت 650 میلیون یورویی دولت فعلی}.



ان شاالله همه مون موفق باشیم! برا ظهور دعا کنید...یا حق/
نقل قول کردن
0 #2 Guest 1394-12-06 12:54
کاش نظر رهبری رو هم در مورد لیستی رای دادن میگذاشتید .. الان همه دارن سعی میکنن لیست واحد اصولگرا ها رای بیاره... آیا شما خطر تکرار عدم اتحاد اصولگرا ها رو مثل انتخابات 92 حس نمی کنید ؟؟؟؟؟؟؟
نظر رهبری رو در مورد لیستی رای دان میشه از آدرس بهش رسید .....
http://farsi.khamenei.ir/masir/index.html
نقل قول کردن
0 #1 Guest 1394-12-06 12:48
نظر رهبری در مورد لیستی رای دادن::::::::
به نظر بنده اینجور میرسد که چون یکایک افراد را ممکن است نشناسیم - خود بنده هم وقتی این فهرستها را می‌آورند که بیایم رأی بدهم، بعضی از آدمهای این فهرستها را نمیشناسم امّا اعتماد میکنم به آن کسانی که [اینها را] معرّفی کرده‌اند.(۹۴/۱۰/۱۹)
درصورت اعتماد به فهرست انقلابی
خدای متعال اجر خواهد داد حتی اگر در یک مورد اشتباه کنیم
به نظر من این راه خوبی است که نگاه کنیم ببینیم این فهرستی که به ما داده میشود برای مجلس شورای اسلامی یا مثلاً برای مجلس خبرگان، این فهرست را چه کسی دارد به ما میدهد. به افرادی اعتماد بکنیم که واقعاً به دینداری اینها و به تقیّد اینها اعتقاد داشته باشیم؛ بدانیم اینها متدیّنند، بدانیم انقلابی‌اند، بدانیم در خطّند، در راه امامند، امام را واقعاً قبول دارند؛ راهش این است که اینها را بدانیم. اگرچنانچه کسانی اینجور عمل بکنند و این تحقیق را بکنند، کار خودشان را انجام داده‌اند؛ خدای متعال ثواب خواهد داد، ولو اینکه در یک مورد، اشتباه هم اتّفاق بیفتد. مثلاً آن کسی که من خیال کردم آدم خوبی است و به او رأی دادم، اتّفاقاً آدم مطلوبی نباشد ولی من تلاش خودم را کرده‌ام و خدای متعال اجر خواهد داد. (۹۴/۱۰/۱۹)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • GloriaHef
  • azusyvaz
  • Thomasovpex
  • شین
  • BobbyeriDow
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group