نرم افزار مبدل نصب نیست.

من سرهنگ نیستم ولی به سرهنگ ها نیازدارم!!!

گزارش مشکل
Loading the player...
روحانی,سپاه,من سرهنگ نیستم,رئیس‌جمهور با بیان اینکه سپاه پاسداران اگر در بررسی‌هایش به این نقطه روشن برسد - البته همانگونه که فرمانده کل سپاه گفت رسیده است - که هدف دشمن معیشت مردم است، باید رسالت سنگینی را بر دوش خود احساس کند، گفت: سپاه توان عظیمی در نیروی انسانی‌اش در بخش اقتصادی و فرهنگی‌اش دارد. البته هر نهادی وظیفه‌اش مشخص است، اما در تمام وظایف سپاه به عنوان یک مکمل و پشتیبان در شرایط مختلف وارد عمل می‌شود و امروز نیز بخش اقتصادی نیاز به این مکمل و پشتیبان دارد. وی با اشاره به برخی شایعات مطرح در مورد سپاه گفت: آن شایعاتی که راجع به سپاه مطرح می‌شود را قبول ندارم. سپاه رقیب مردم و بخش خصوصی نیست. سپاه پیمانکار معمولی هم نبوده و نیست. امروز سپاه با اتکا به توان انسانی و تجهیزاتی‌اش می‌تواند پروژه‌های مهمی را که بخش خصوصی توان آن را ندارد، به عهده بگیرد. روحانی با اشاره به دیدار خود با فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: بنده با فرمانده محترم سپاه در این زمینه صحبت کردم، سپاه باید چند پروژه بزرگ ملی را بر دوش بگیرد و افتخار آن قطعا بر دوش خودش است و امروز هم در شرایطی که دشمن معیشت و اقتصاد را هدف قرار داده، سپاه باید وارد عمل شود و 4-5 پروژه بزرگ ملی را برعهده بگیرد. رئیس‌جمهور با بیان اینکه سپاه به خوبی شرایط دولت و کشور را می‌داند، گفت: سپاه آستین بالا بزند و بخشی از بار دولت را بر دوش بگیرد. البته این بار، بار دولت نیست. بار نظام است و دولت جز خادم مردم بودن شأن دیگری برای خود قائل نیست
7930

نمایش ویدئو در وب سایت شما

رئیس‌جمهور با بیان اینکه سپاه پاسداران اگر در بررسی‌هایش به این نقطه روشن برسد - البته همانگونه که فرمانده کل سپاه گفت رسیده است - که هدف دشمن معیشت مردم است، باید رسالت سنگینی را بر دوش خود احساس کند، گفت: سپاه توان عظیمی در نیروی انسانی‌اش در بخش اقتصادی و فرهنگی‌اش دارد. البته هر نهادی وظیفه‌اش مشخص است، اما در تمام وظایف سپاه به عنوان یک مکمل و پشتیبان در شرایط مختلف وارد عمل می‌شود و امروز نیز بخش اقتصادی نیاز به این مکمل و پشتیبان دارد.

وی با اشاره به برخی شایعات مطرح در مورد سپاه گفت: آن شایعاتی که راجع به سپاه مطرح می‌شود را قبول ندارم. سپاه رقیب مردم و بخش خصوصی نیست. سپاه پیمانکار معمولی هم نبوده و نیست. امروز سپاه با اتکا به توان انسانی و تجهیزاتی‌اش می‌تواند پروژه‌های مهمی را که بخش خصوصی توان آن را ندارد، به عهده بگیرد.

روحانی با اشاره به دیدار خود با فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: بنده با فرمانده محترم سپاه در این زمینه صحبت کردم، سپاه باید چند پروژه بزرگ ملی را بر دوش بگیرد و افتخار آن قطعا بر دوش خودش است و امروز هم در شرایطی که دشمن معیشت و اقتصاد را هدف قرار داده، سپاه باید وارد عمل شود و 4-5 پروژه بزرگ ملی را برعهده بگیرد.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه سپاه به خوبی شرایط دولت و کشور را می‌داند، گفت: سپاه آستین بالا بزند و بخشی از بار دولت را بر دوش بگیرد. البته این بار، بار دولت نیست. بار نظام است و دولت جز خادم مردم بودن شأن دیگری برای خود قائل نیست.

تهيه شده در واحد مانيتورينگ مستضعفين  MOSTAZAFIN.TV

اين کليپ را ميتوانيد در 4 نسخه ببينيد و دانلود نماييد

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
  • Pinupduzo
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group