نرم افزار مبدل نصب نیست.
بررسی برنامه ششم توسعه

نمیشه چیزی که تصویب نشده منتشر کرد!

گزارش مشکل
Loading the player...
نمیشه چیزی که تصویب نشده منتشر کرد!/
10833

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

 

 

 

برنامه «تیتر امشب»شبکه خبر مورخ 94/10/20 به بررسی و نقد برنامه ششم توسعه اختصاص داشت.

 محور اصلی این گفت‌وگو بررسی علل و عوامل عدم توجه دولت یازدهم به بند اول برنامه پنجم کشور در فرآیند تصویب برنامه ششم بود. بند اول برنامه پنجم کشور، دولت یازدهم و سایر قوا را مکلف می کند تا برنامه ششم را بر اساس لایحه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت تدوین نماید.

دکتر امیر باقری، رئیس امور اقتصاد کلان سازمان مدیریت و برنامه گفت: ما این سه نکته را در برنامه ششم مورد توجه قرار می‌دهیم؛

یک. خودِ یافته‌هایی که از الگوی اسلامی ایرانی داشته‌ایم.

دو. سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری در برنامه ششم

 و سه. سیاست‌های کلی ابلاغی اقتصاد مقاومتی.

اینکه فکر کنیم یک الگوی متناسب با اسلام و ایران را ظرف یکسال یا دو سال یا سه سال می‌توانیم طراحی و برای بلندمدت ایران پیاده کنیم به نظرم با آن چیزهایی که از دوستان مختلف شنیده‌ام شاید سطح خروجی مناسب نباشد.

حجت الاسلام علی کشوری، دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامینیز با حضور در این برنامه گفت:

اگر مراد شما از یک سال دو سال، طرح مسأله الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت است که این مسأله از سال ۸۵ مطرح شده. پس دعوا سر یک سال و دو سال نیست از خود طرح بحث الگو نیز ده سال می‌گذرد. آیت‌الله امام خامنه‌ای در مباحثشان می‌گویند الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت نقشه‌ی جامع اداره‌ی کشور است یعنی قرار است این الگو در همه‌ی حوزه‌ها بحث کند در همه‌ی حوزه‌ها ورود پیدا کند لایحه‌ای که دولت نوشته حداکثر پنج یا شش صفحه‌ی آ-چهارمی‌باشد. یک لایحه‌ی مختصری است یکسری کلیاتِ -به اصطلاح- ابوالبقاء در آن مطرح شده حالا اسمش را گذاشته‌ایم الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت. ما پنج تا برنامه‌ی توسعه نوشته‌ایم چرا مشکلات اقتصادی حل نمی‌شود؟ چرا دوستان در سازمان مدیریت نمی‌توانند مسأله‌ی عدالت اجتماعی را حل کنند؟ من می‌توانم نتیجه گیری کنم این برنامه دارد همان مسیری که برنامه‌ی پنجم و چهارم بر آن بوده ادامه می‌دهد.

آقای دکتر! شما یک سؤالی را به بنده جواب دهید، آیا این محورها تبدیل به حکم برنامه می‌شوند یا نه، آیا این محورها حالت زینتی دارند و احکام برنامه، فضای دیگری دارد؟ یا خدای نکرده دارد به سمت فضای علیل توسعه غربی حرکت می‌کند؟ یکی از مسئولین محترم بیان دیگری دارند، می‌فرمایند: ما در تحقیقات خودمان در مرکز تحقیقات مجمع تشخیص، روی آخرین نظریات توسعه غربی کار می‌کردیم، وقتی مسأله الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت مطرح شد، اسم آن تحقیقات را عوض کرده و الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت گذاشتیم.

 

واحد مانیتورینگ مستضعفین تی ویگزیده این گفتگو را تقدیم می­کند.

متن و فیلم کامل این برنامه را از اینجا می توانید مشاهده کنید:

http://www.irinn.ir/news/145337

 

 

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • azusyvaz
  • Thomasovpex
  • شین
  • BobbyeriDow
  • evornek
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group