نرم افزار مبدل نصب نیست.

کاک فتاح زائر امام حسین(ع)

گزارش مشکل
Loading the player...
8014

نمایش ویدئو در وب سایت شما

فتاح :ای طالبانی از بنده عذرخواهی کرد و گفت که این سفر برنامه‌ریزی نشده بود. در این فکر بودم که چه کاری انجام دهم که طالبانی به بنده گفت، کاک فتاح. می‌دانم دلت کربلا می‌خواهد. الان مقدمات لازم را فراهم می‌کنم تا به کربلا بروی و خدا زیارت کربلا را برای بنده رساند و یک ستون مفصل به صورت زمینی راه انداختم و با جلال و جبروت مرا به کربلا بردند.

وی افزود: ساعت 10 شب بود که به کربلا رسیدیم و در کربلا به صورت سیل‌آسا باران می‌آمد. زمانی که می‌خواستیم به صحن حرم برویم، شاید 10 سانت روی زمین آب بود. در کربلا تشنگی و عطش شنیده بودیم اما این میزان آب ندیده بودیم. همه آمده بودند تا ما یک سفر یک‌ساعته در کربلا داشته باشیم. کفش‌هایم را به احترام درآوردم تا  از آب عبور کنم و به داخل حرم بروم. همه مردم می‌دویدند تا سلام بدهند و سلام نداده به داخل حرم نروند و در آیات قرآن آمده «فخلع نعلیک انک بالواد المقدس الطوی» همه نفس می‌زدند که السلام علیک یا ابا عبدالله.

رئیس بنیاد تعاون سپاه تصریح کرد:‌در این زمان به ذهنم رسید که مستان سلامت می‌کنند/ یا ابا عبدالله دل را غلامت می‌کنند/ مستی زجانت می‌کنند/ مستان سلامت می‌کنند. تو چه بزرگی هستی و چقدر آقایی می‌کنی که درسی به من فتاح دادی که خجالت نمی‌کشی و بدون سفر به کربلا بازگردی و بهانه کردی که کار دارم و خواستی به دیدار من نیایی. عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد. در زمان جنگ می‌خواستیم ازمیدان مین و با دادن سر و دست به کربلا بیایی و حالا نمی‌خواستی که به زیارت من بیایی. 

فتاح خاطرنشان کرد: ابا عبدالله درسی به بنده داد که هنوز هم از خجالت شرمسارم که چه آقایی ما داریم. با این همه عنایت می‌خواهد به فرزندان خود بگوید که در مرام بسیجی و شهدا بایستید من هوای شما را دارم وقتی رهبر و مولای ما ابا عبدالله الحسین است، دیگر از چه چیزی باک داریم. به خدا همه چیز درست می‌شود. مردم مطمئن باشند که همه چیز به همین برکت درست می‌شود و در حال حاضر همان علم در احتزاز است و ببینید که ما چه عزتی پیدا کردیم. امن‌ترین کشور هستیم در حالی که همه چیز در اطراف به هم خورده که در حال تلاطم است و این امنیت به برکت ابا عبدالله الحسین است.

تهيه شده در واحد مانيتورينگ مستضعفين  MOSTAZAFIN.TV

اين کليپ را ميتوانيد در 4 نسخه ببينيد و دانلود نماييد

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Thomasovpex
  • شین
  • BobbyeriDow
  • evornek
  • Lewisuhadycle
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group