نرم افزار مبدل نصب نیست.

در جلسه آخر دولت نهم گریه کردم

گزارش مشکل
Loading the player...
فتاح,جلسه آخر دولت نهم,ولایت فقیه,معاونت مشایی,تخلترین جلسه دولت نهم,در جلسه آخر دولت نهم گریه کردم,
6608

نمایش ویدئو در وب سایت شما

فتاح دربرنامه شناسنامه: دعایی از امام راحل هست که فرمودند این دعا را بیشتر بخوانید، «اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا» و آیه «اللهم اخرجنی مخرج صدق»؛ ما تاسفمان این بود که چرا آخرین جلسه را ترک کنیم. فیلم‌های ایرانی و هندی به گونه‌ای است که در آخر به خیر ختم می‌شود تا بیننده با روحیه خوب از سینما برود. روحیه شرقی این‌طور است و روحیه غربی‌ها اینطور نیست. اما این مورد در دولت نهم رعایت نشد.

وی ادامه داد: حقیقتا تلخ‌ترین جلسه دولت نهم، آخرین جلسه آن بود. تحمل آن برای بنده بسیار سخت بود و به دیوار ساختمان دولت تکیه دادم که خدایا چرا پایان این دولت ولایتمدار اینطور شد و ما چه گناهی انجام داده بودیم و تو می‌توانستی که به صورت دیگری ما را عذاب و امتحان کنی. چرا با حضرت آقا؟ این دولت، دولت ولایتمدار بود و رئیس جمهور عهدنامه‌ای که روز اول از بنده امضا گرفته بود، اولین بند آن التزام عملی به ولایت مطلقه فقیه بوده و هنوز امضای آن عهدنامه در روی میز بنده است و این سوال برایم پیش آمده بود که چرا باید با چنین آزمونی روبرو شویم. 

وزیر دولت نهم خاطرنشان کرد: بنده با آنکه در جبهه بودم و بسیاری از دوستانم در مقابل چشمانم شهید شدند، بسیار رقیق‌القلب هستم و قلب بنده به مرور زمان لطیف شده است. در این جریان هم بسیار گریه کردم. یعنی به صندلی و دیوار دولت تکیه کردم و گفتم چه بر سر ما آمد.

تهيه شده در واحد مانيتورينگ مستضعفين  MOSTAZAFIN.TV

اين کليپ را ميتوانيد در 4 نسخه ببينيد و دانلود نماييد

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Ruslanpaw
  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group