نرم افزار مبدل نصب نیست.

مستند «روزگار نوکیسگی» قسمت اول

گزارش مشکل
Loading the player...
قسمت نخست از مجموعه سه گانه «روزگار نوکیسگی» تازه ترین اثر کوتاه سفیرفیلم به روایت مجید فضائلی منتشر شد. پس از توافق هسته ای و تغییر شرایط اقتصادی کشور، مرور بخشی از تاریخ اقتصاد ایران برای دریافت بهتر تجربیات و عدم تکرار اشتباهات گذشته امری لازم و قابل توجه است. مجموعه سه قسمتی «روزگار نوکیسگی» با نگاهی به وقایع تاریخ اقتصادی معاصر، سعی در شناسایی هرچه بهتر رفتارهای غلط اقتصادی در گذشته و نمایش آن در قالب تصویر دارد. قسمت نخست این مجموعه با موضوع فروش مدیریت نشده نفت در دوران پهلوی و حاصل پژوهش میز اقتصادی سفیرفیلم منتشر شد.​ روزگار نوکیسگی,تازه به دوران رسیده,نوکیسه,توافق هسته ای,مجید فضائلی,اقتصاد,اقتصاد مقاومتی,پهلوی,سفیر فیلم,سفیرفیلم
5859

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

 

 

 

قسمت نخست از مجموعه سه گانه «روزگار نوکیسگی» تازه ترین اثر کوتاه سفیرفیلم به روایت مجید فضائلی منتشر شد. پس از توافق هسته ای و تغییر شرایط اقتصادی کشور، مرور بخشی از تاریخ اقتصاد ایران برای دریافت بهتر تجربیات و عدم تکرار اشتباهات گذشته امری لازم و قابل توجه است. مجموعه سه قسمتی «روزگار نوکیسگی» با نگاهی به وقایع تاریخ اقتصادی معاصر، سعی در شناسایی هرچه بهتر رفتارهای غلط اقتصادی در گذشته و نمایش آن در قالب تصویر دارد. قسمت نخست این مجموعه با موضوع فروش مدیریت نشده نفت در دوران پهلوی و حاصل پژوهش میز اقتصادی سفیرفیلم منتشر شد.

 

 

 

 

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

0 #1 Guest 1394-06-26 11:49
نقد منصفانه بکنید تا درس عبرت برای خودمون هم باشه. این مشکلی که نمایش داده شد توی مملکت الان هم وجود داره. فساد مالی مسئولین در تاریخ کشور بی سابقه ست.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • GloriaHef
  • azusyvaz
  • Thomasovpex
  • شین
  • BobbyeriDow
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group