نرم افزار مبدل نصب نیست.

رسایی:اگر انقلابی و ایرانی نیستید، حداقل آمریکایی باشید

گزارش مشکل
Loading the player...
حجت الاسلام حمید رسایی، نماینده تهران و نایب رئیس کمیسیون اصل 90 در تذکر شفاهی خود گفت: متأسفانه بعد از جمع بندی متنی در وین که هنوز مراحل قانونی را در داخل کشور ما طی نکرده، شاهد جشن و پایکوبی عده ای برای بازگشت آمریکا و بزک کردن دشمنی های آمریکا در برخی رسانه های کشور بودیم به طوری که برای اظهار چاکری به دولت جنایتکار آمریکا آب از لب و لوچه آنها آویزان بود. رسایی ادامه داد: این رسانه ها تیترهایی می زنند کانه بعد از توافق احتمالی قرار است ما و آمریکا پسرخاله شویم! آن هم برای متنی که هنوز سرنوشت آن معلوم نیست که آیا به نفع ملت ایران است یا نه. وی گفت: جشن گرفته اند برای متنی که رئیس دولت آمریکا از برداشتی دارد و رئیس جمهور محترم ما برداشت دیگری و تجربه ثابت کرده که دولت مردان آمریکا هرگز حقوق ملت ما را به رسمیت نمی شناسند و به تعهدات خودشان پایبند نیستند. رسایی گفت: جای تعجب از کسانی است که تمام چپاول ها و ظلم های آمریکا نسبت به ملت ایران چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب را فراموش کرده اند. این جماعت حتی از آمریکایی ها هم پست تر هستند. نایب رئیس کمیسیون اصل 90 گفت: حرف من با این رسانه ها این است که یا اشباه الرجال و لارجال ، اگر انقلابی نیستید، اگر ایرانی نیستید، حداقل آمریکایی باشید. 35 سال قبل چند دانشجوی ایرانی، جاسوسخانه آمریکا را اشغال کردند اما آمریکایی ها هنوز بعد از 35 سال این سیلی ای که از ما خوردند را فراموش نکرده اند به طوری که وقتی دولت یازدهم سفیر خودش را برای سازمان ملل معرفی می کند، بر خلاف تمام قواعد بین المللی، فقط به دلیل ترجمه چند سطر در لانه جاسوسی، به او ویزای آمریکا را نمی دهند! رسایی گفت: با این حال برخی رسانه های مزدور داخلی به دلیل توافقی که هنوز سرنوشتش معلوم نیست و ابهامات زیادی دارد، چنان برای خوش آمد دولت مردان آمریکایی دم تکان می دهند که آدم تعجب می کند! نماینده تهران گفت: یا اشباه الرجال و لارجال! اگر انقلابی نیستید، اگر غیرت ایرانی ندارید، حداقل مثل آمریکایی ها باشید که هنوز سیلی و ضربه ای که از ملت ما خورده اند را فراموش نکرده اند، رسایی گفت: فراموش نکنیدحمایت آمریکا از کودتای 28 مرداد را، فراموش نکنید حمایت از دیکتاتوری به نام محمد رضا را فراموش نکنید حمایت از متجاوزی به نام صدام را فراموش نکنید حمایت تسلیحاتی و شیمیایی از رژیم بعث را فراموش نکنید حمله نظامی به خاک ما در طبس را فراموش نکنید شلیک موشک به هواپیمای مسافربری ما را فراموش نکنید حمایت از منافقین خونخوار را فراموش نکنید35 سال تحریم ظالمانه علیه ملت ایران را فراموش نکنیداستمرار این تحریم ها حتی بعد از توافق اخیر را فراموش نکنید نقش آمریکا در کودتای فتنه سال 88 را رسایی در پایان گفت: مرد باشید ای نامردها چرا که یک ایرانی، هرگز ظلم ستمکاران را فراموش نمی کند.
7955

نمایش ویدئو در وب سایت شما

حجت الاسلام حمید رسایی، نماینده تهران و نایب رئیس کمیسیون اصل 90 در تذکر شفاهی خود گفت: متأسفانه بعد از جمع بندی متنی در وین که هنوز مراحل قانونی را در داخل کشور ما طی نکرده، شاهد جشن و پایکوبی عده ای برای بازگشت آمریکا و بزک کردن دشمنی های آمریکا در برخی رسانه های کشور بودیم به طوری که برای اظهار چاکری به دولت جنایتکار آمریکا آب از لب و لوچه آنها آویزان بود.

رسایی ادامه داد: این رسانه ها تیترهایی می زنند کانه بعد از توافق احتمالی قرار است ما و آمریکا پسرخاله شویم! آن هم برای متنی که هنوز سرنوشت آن معلوم نیست که آیا به نفع ملت ایران است یا نه.

وی گفت: جشن گرفته اند برای متنی که رئیس دولت آمریکا از برداشتی دارد و رئیس جمهور محترم ما برداشت دیگری و تجربه ثابت کرده که دولت مردان آمریکا هرگز حقوق ملت ما را به رسمیت نمی شناسند و به تعهدات خودشان پایبند نیستند.

رسایی گفت: جای تعجب از کسانی است که تمام چپاول ها و ظلم های آمریکا نسبت به ملت ایران چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب را فراموش کرده اند. این جماعت حتی از آمریکایی ها هم پست تر هستند.

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 گفت: حرف من با این رسانه ها این است که یا اشباه الرجال و لارجال ، اگر انقلابی نیستید، اگر ایرانی نیستید، حداقل آمریکایی باشید. 35 سال قبل چند دانشجوی ایرانی، جاسوسخانه آمریکا را اشغال کردند اما آمریکایی ها هنوز بعد از 35 سال این سیلی ای که از ما خوردند را فراموش نکرده اند به طوری که وقتی دولت یازدهم سفیر خودش را برای سازمان ملل معرفی می کند، بر خلاف تمام قواعد بین المللی، فقط به دلیل ترجمه چند سطر در لانه جاسوسی، به او ویزای آمریکا را نمی دهند!

رسایی گفت: با این حال برخی رسانه های مزدور داخلی به دلیل توافقی که هنوز سرنوشتش معلوم نیست و ابهامات زیادی دارد، چنان برای خوش آمد دولت مردان آمریکایی دم تکان می دهند که آدم تعجب می کند!

نماینده تهران گفت: یا اشباه الرجال و لارجال! اگر انقلابی نیستید، اگر غیرت ایرانی ندارید، حداقل مثل آمریکایی ها باشید که هنوز سیلی و ضربه ای که از ملت ما خورده اند را فراموش نکرده اند،

رسایی گفت: فراموش نکنیدحمایت آمریکا از کودتای 28 مرداد را،

فراموش نکنید حمایت از دیکتاتوری به نام محمد رضا را

فراموش نکنید حمایت از متجاوزی به نام صدام را

فراموش نکنید حمایت تسلیحاتی و شیمیایی از رژیم بعث را

فراموش نکنید حمله نظامی به خاک ما در طبس را

فراموش نکنید شلیک موشک به هواپیمای مسافربری ما را

فراموش نکنید حمایت از منافقین خونخوار را

فراموش نکنید35 سال تحریم ظالمانه علیه ملت ایران را

فراموش نکنیداستمرار این تحریم ها حتی بعد از توافق اخیر را

فراموش نکنید نقش آمریکا در کودتای فتنه سال 88 را

رسایی در پایان گفت: مرد باشید ای نامردها چرا که یک ایرانی، هرگز ظلم ستمکاران را فراموش نمی کند.

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

0 #7 سید علیرضا موسوی 1394-05-14 23:44
حضرت آقا به صراحت فرمودن که :



آمریکا را بزک نکنید ...
نقل قول کردن
0 #6 سلام 1394-05-05 14:20
سه کس را شنیدم که غیبت رواست
وزان در گشتی چهارم خطاست
یکی کژ ترازوی ناراست خوی
ز فعل بدش هرچه دیدی بگوی
دوم پرده بر بی حیایی متن
که خود می درد پرده ی خویشتن
سوم پادشاهی ملامت پسند
که زو بر دل خلق بینی گزند
......امریکا مشمول هر سه ی این ها میشود و هر چه در ذم امریکا باز گو کنیم کم است والبته نوکرانش از خودش پست ترند!
....هر چه در ذم تو گویم نه بس است
ای ز پستان جهان پست ترین
نقل قول کردن
+1 #5 خادم مهدی 1394-05-03 04:32
با سلام آقای رسایی متن خطبه نهج البلاغه رو اشتباه خوندن درستش یا اشباهَ الرجال است نه اشباهُ الرجال...
ممنون نظر من رو هم چاپ کنید...
اما حرفشون بسیار متین و خوب بود و ای کاش تو ایران بهش عمل میکردن...
نقل قول کردن
0 #4 Guest 1394-05-02 11:49
تندی زیاد ادب رو از یاد می بره
نقل قول کردن
0 #3 محمدحسین احمدی 1394-05-02 11:31
جانم به نماینده بصیر، مومن و انقلابی
اللهم فثبت اقدامه علی دینک و نحن ایضا
مرگ بر آمریکا
مرگ بر ضد ولایت فقیه
مرگ بر بدتر از آمریکا
نقل قول کردن
0 #2 پوریا نجفی 1394-05-01 21:42
متشکر از زحماتتون
نقل قول کردن
0 #1 راست گفت 1394-05-01 15:45
یواش ...سینه چاکای آمریکا ناراحت میشن...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
  • Pinupduzo
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group