نرم افزار مبدل نصب نیست.

رویای سیاه قسمت اول (مجاهدین خلق فرزندان بازرگان)

گزارش مشکل
Loading the player...
درجنوب غربی قاره آسیاسرزمینی واقع گردیده که نام عراق است.در جایی ازاین کشور بیابانی منطقه ای واقع گردیده که شناخت از بنیان گذاران آن پرده از حقایقی تلخ برخواهد داشت.مکانی سرد و تاریک که ساختار آن شبیه رویای کودکانه است تا واقعیتی قابل اعتنا. در میان گزینه هایی که با رژیم پهلوی مبارزه میکردند نامی رمز آلود به چشم میخورد.نامی که با تاریخ انقلاب در ایران گره خورده است."سازمان مجاهدین خلق" درسال 1344 محمد حنیف نژاد سعید محسن و نیک بین سازمان مجاهدین خلق را بنا نهادند تا بتوانند در فضای مبارزه رژیم خود را سازمان دهند.
13033

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

 

 

درجنوب غربی قاره آسیاسرزمینی واقع گردیده که نام عراق است.در جایی ازاین کشور بیابانی منطقه ای واقع گردیده که شناخت از بنیان گذاران آن پرده از حقایقی تلخ برخواهد داشت.مکانی سرد و تاریک که ساختار آن شبیه رویای کودکانه است تا واقعیتی قابل اعتنا.

در میان گزینه هایی که با رژیم پهلوی مبارزه میکردند نامی رمز آلود به چشم میخورد.نامی که با تاریخ انقلاب در ایران گره خورده است."سازمان مجاهدین خلق"

درسال 1344 محمد حنیف نژاد سعید محسن و نیک بین سازمان مجاهدین خلق را بنا نهادند تا بتوانند در فضای مبارزه رژیم خود را سازمان دهند.

 

 

 

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Ruslanpaw
  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group