نرم افزار مبدل نصب نیست.

داس یا کلید،دولت مدیران سابق را درو نکند

گزارش مشکل
Loading the player...
امیدورایم مسئولان دولت یازدهم همه مدیران سابق را درو نکنند و مسئولان خوب را هم ببینند"، قرآن حتی درباره شراب می گوید، شراب در کنار ضررهایش خوبی هم دارد. نباید طوری نگاه کنیم که هر کسی قبل از ما مسئول بوده جنایتکار است. حجت الاسلام محسن قرائتی در برنامه امروز سه شنبه "سمت خدا" که به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش شد، به جلسات رای اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی دولت یازدهم اشاره کرد و گفت‌: چون ما پیرو قرآن و اهل بیت(ع) هستیم، ارزش های ما با دنیا فرق دارد. وی افزود: در همین زمینه صدها آیه از قرآن درباره عزل و نصب در اسلام داریم. سواد، تقوا، سابقه خوب، تلاش و کوشش، توان جسمی و امین بودن از جمله ویژگی های لازم برای انتخاب مسئولان صالح است. قرائتی با بیان اینکه قران می گوید افراد صالح وقتی قدرت گرفتند اول به معنویت مردم رسیدگی می کنند، افزود: ما به آقایانی که از مجلس رای اعتماد می گیرند می گوییم کاری برای نماز کنند. من گاهی گریه کردم چرا که از کسانی متلک شنیدم که آنان را قبول نداریم. مثلا از کشوری که او را قبول نداریم نامه می نویسند که فوتبالیست های ما بر روی چمن نماز می خوانند اما فوتبالیست های شما در خفا. لامپ های سبز شما علامت «سیراب شیردون» است اما در کشور ما نماد مسجد! این استاد قرآن گفت:‌ چه خوب است که فوتبالیست های ما هم به صورت علنی نماز بخوانند. یا اینکه آدم های مشهور اذان بگویند. الان اذان پلاستیکی ثواب دارد اما موج ندارد. وی در عین حال عنوان کرد: الحمدلله الان خیلی نمازخوان داریم و وضع ما در نماز خیلی خوب است. مثلا در آموزش و پرورش ۳۰، ۴۰ هزار نماز جماعت داریم. اما برای ما قابل تحمل نیست که رهبر انقلاب در ۲ یا ۳ پیام از پیام هایی که برای اجلاس نماز دادند، فرمودند ما هنوز مشکل مسجد داریم. بهتر است مقداری از مصلاهای پرخرج و پول‌خور کم کنیم و مسجد کوچک درست کنیم. این استاد اخلاق تاکید کرد: وزرای دولت آینده حتما به این موضوعات توجه کنند و در عین حال به دنیای مردم و مادیات آنان هم برسند. قرائتی همچنین به عزل و نصب معاونین وزرا، استانداران فرمانداران و... در دولت یازدهم هم اشاره و به وزرای پیشنهادی توصیه کرد که از «فامیل بازی، جناحی و حزبی عمل کردن و... خودداری کنند و در انتخاب مسئولان فقط خدا را در نظر بگیرید.» به گفته وی «اگر وزیری، یک مسئول با نمره ۱۷ را سراغ داشت اما به مسئولی با نمره ۱۶ پست داد، به خدا، رسول و مومنین خیانت کرده است.» این استاد اخلاق با بیان اینکه «امیدورایم مسئولان دولت یازدهم همه مدیران سابق را درو نکنند و مسئولان خوب را هم ببینند»، وي گفت: قرآن حتی درباره شراب می گوید، شراب در کنار ضررهایش خوبی هم دارد. نباید طوری نگاه کنیم که هر کسی قبل از ما مسئول بوده جنایتکار است
9921

نمایش ویدئو در وب سایت شما

امیدورایم مسئولان دولت یازدهم همه مدیران سابق را درو نکنند و مسئولان خوب را هم ببینند"، قرآن حتی درباره شراب می گوید، شراب در کنار ضررهایش خوبی هم دارد. نباید طوری نگاه کنیم که هر کسی قبل از ما مسئول بوده جنایتکار است.

حجت الاسلام محسن قرائتی در برنامه امروز سه شنبه "سمت خدا" که به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش شد، به جلسات رای اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی دولت یازدهم اشاره کرد و گفت‌: چون ما پیرو قرآن و اهل بیت(ع) هستیم، ارزش های ما با دنیا فرق دارد.

وی افزود: در همین زمینه صدها آیه از قرآن درباره عزل و نصب در اسلام داریم. سواد، تقوا، سابقه خوب، تلاش و کوشش، توان جسمی و امین بودن از جمله ویژگی های لازم برای انتخاب مسئولان صالح است.

قرائتی با بیان اینکه قران می گوید افراد صالح وقتی قدرت گرفتند اول به معنویت مردم رسیدگی می کنند، افزود: ما به آقایانی که از مجلس رای اعتماد می گیرند می گوییم کاری برای نماز کنند. من گاهی گریه کردم چرا که از کسانی متلک شنیدم که آنان را قبول نداریم. مثلا از کشوری که او را قبول نداریم نامه می نویسند که فوتبالیست های ما بر روی چمن نماز می خوانند اما فوتبالیست های شما در خفا. لامپ های سبز شما علامت «سیراب شیردون» است اما در کشور ما نماد مسجد!

این استاد قرآن گفت:‌ چه خوب است که فوتبالیست های ما هم به صورت علنی نماز بخوانند. یا اینکه آدم های مشهور اذان بگویند. الان اذان پلاستیکی ثواب دارد اما موج ندارد. وی در عین حال عنوان کرد: الحمدلله الان خیلی نمازخوان داریم و وضع ما در نماز خیلی خوب است. مثلا در آموزش و پرورش ۳۰، ۴۰ هزار نماز جماعت داریم. اما برای ما قابل تحمل نیست که رهبر انقلاب در ۲ یا ۳ پیام از پیام هایی که برای اجلاس نماز دادند، فرمودند ما هنوز مشکل مسجد داریم. بهتر است مقداری از مصلاهای پرخرج و پول‌خور کم کنیم و مسجد کوچک درست کنیم.

این استاد اخلاق تاکید کرد: وزرای دولت آینده حتما به این موضوعات توجه کنند و در عین حال به دنیای مردم و مادیات آنان هم برسند. قرائتی همچنین به عزل و نصب معاونین وزرا، استانداران فرمانداران و... در دولت یازدهم هم اشاره و به وزرای پیشنهادی توصیه کرد که از «فامیل بازی، جناحی و حزبی عمل کردن و... خودداری کنند و در انتخاب مسئولان فقط خدا را در نظر بگیرید

به گفته وی «اگر وزیری، یک مسئول با نمره ۱۷ را سراغ داشت اما به مسئولی با نمره ۱۶ پست داد، به خدا، رسول و مومنین خیانت کرده است

این استاد اخلاق با بیان اینکه «امیدورایم مسئولان دولت یازدهم همه مدیران سابق را درو نکنند و مسئولان خوب را هم ببینند»، وي گفت: قرآن حتی درباره شراب می گوید، شراب در کنار ضررهایش خوبی هم دارد. نباید طوری نگاه کنیم که هر کسی قبل از ما مسئول بوده جنایتکار است.

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • DanaFluop
  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
  • yansaNoRie
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group