نرم افزار مبدل نصب نیست.

پیام زنان اروپا و آمریکای شمالی درباره حجاب برای جوانان ایرانی

گزارش مشکل
Loading the player...
این ویدئو را میتوان پیام زنان تازه مسلمان غرب از مفهوم آزادی و حجاب عنوان کرد .در این ویدئو فهم زنان غربی از آزادی واقعی در پرتو اسلام در قالب یک گفتگو به تصویر کشیده شده است.گویی اسلام آنچنان پیام روشن ونوارنی دارد که در پرتو انقلاب اسلامی و آنچه امام خمینی آن را انفجار نور نامید پرده های ظلمت را کنار زده است و اسلام را با مبانی فکری خود دریافت کرده اند.در ادامه بخشی از سخنان میهمانان برنامه مصیر آمده است. ملانی فرانکلین یا همان مرضیه هاشمی که در عرصه رسانه فعالیت میکند میگوید اتفاقا وقتی میروم بیرون خانه از من می پرسند تو اهل کجایی ؟ میگویم آمریکا .به من میگویند:خوشبحالت و این برای من ناراحت کننده است. وقتی در خیابان های تهران قدم میزنم بسیار ناراحت میشوم چون متوجه می شوم جوانان متوجه منظور آزادی نشده اند و معنی دقیق آزادی رو نمی دانند. وی از اولین برخوردش با انقلاب اسلامی میگوید:برای من که درباره سیاست در آمریکا و آمریکای لاتین آگاهی داشتم جالب بود انقلاب را به عنوان یک حرکت سیاسی جالب در نظرم جلوه کرد.شاید بتوان گفت قدم اول در اینجا بود.حدود 2.5 سال طول کشید تا هم مسلمان شوم و هم شیعه.در مورد حجاب برای بار اول در دانشگاه من ،قبل از آنکه مسلمان شوم،دو خانوم با چادر بودند گفتم اینها کی هستند با ملحفه راه میروند تو این هوای گرم؟؟؟ من با تفکر غربی به این قضیه نگاه میکردم و نمیتونستم درک کنم ولی الان با چادر اینجا نشسته ام چون آدم در طول زمان متوجه می شود. این ویدئو تامل برانگیز هدیه سردبیر پایگاه ویدئویی مستضعفین تی وی به همه کاربران محترم.
7942

نمایش ویدئو در وب سایت شما

این ویدئو را میتوان پیام زنان تازه مسلمان غرب از مفهوم آزادی و حجاب عنوان کرد .در این ویدئو فهم زنان غربی از آزادی واقعی در پرتو اسلام در قالب یک گفتگو به تصویر کشیده شده است.گویی اسلام آنچنان پیام روشن ونوارنی دارد که در پرتو انقلاب اسلامی و آنچه امام خمینی آن را انفجار نور نامید پرده های ظلمت را کنار زده است و اسلام را با مبانی فکری خود دریافت کرده اند.در ادامه بخشی از سخنان میهمانان برنامه مصیر آمده است.

ملانی فرانکلین یا همان مرضیه هاشمی که در عرصه رسانه فعالیت میکند میگوید اتفاقا وقتی میروم بیرون خانه از من می پرسند تو اهل کجایی ؟ میگویم آمریکا .به من میگویند:خوشبحالت و این برای من ناراحت کننده است.

وقتی در خیابان های تهران قدم میزنم بسیار ناراحت میشوم چون متوجه می شوم جوانان متوجه منظور آزادی نشده اند و معنی دقیق آزادی رو نمی دانند.

وی از اولین برخوردش با انقلاب اسلامی میگوید:برای من که درباره سیاست در آمریکا و آمریکای لاتین آگاهی داشتم جالب بود انقلاب را به عنوان یک حرکت سیاسی جالب در نظرم جلوه کرد.شاید بتوان گفت قدم اول در اینجا بود.حدود 2.5 سال طول کشید تا هم مسلمان شوم و هم شیعه.در مورد حجاب برای بار اول در دانشگاه من ،قبل از آنکه مسلمان شوم،دو خانوم  با چادر بودند گفتم اینها کی هستند با ملحفه راه میروند تو این هوای گرم؟؟؟
من با تفکر غربی به این قضیه نگاه میکردم و نمیتونستم درک کنم ولی الان با چادر اینجا نشسته ام چون آدم در طول زمان متوجه می شود.

این ویدئو تامل برانگیز هدیه سردبیر پایگاه ویدئویی مستضعفین تی وی به همه کاربران محترم.

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

+4 #1 احمد علي جهان بين 1393-12-24 09:14
متشكرم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • شین
  • BobbyeriDow
  • evornek
  • Lewisuhadycle
  • KeithustHat
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group