نرم افزار مبدل نصب نیست.

یوسف و یعقوب (دیدگاه متقابل امام موسی صدر و امام خمینی از زبان سید صادق طباطبایی)

گزارش مشکل
Loading the player...
یوسف و یعقوب(مستندی زیبا ازدیدگاه متقابل امام موسی صدر و امام خمینی از زبان سید صادق طباطبایی) مستند شاهد عینی برنامه ای گفتگو محور است که چندیست از شبکه افق پخش می شود.در این قسمت از برنامه یامین پور و تیم فیلم برداری به سراغ سید صادق طباطبایی رفته اند که هفته پیش در بیمارستانی در آلمان فوت شده است. وی از رابطه بسیار خوب دایی اش با امام خمینی میگوید.در این مستند فیلمی کوتاه از امام خمینی در دفاع از امام موسی صدر پخش می شود .امام خمینی ضمن معرفی موطن امام موسی صدر از پیگیری و درخواست خود برای بازگرداندن وی از لیبی می گوید. شبکه افق با پخش سری برنامه های شاهد عینی سعی دارد تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی و همچنین جمهوری اسلامی را از زبان بازیگران نقش اول این تاریخ برای مخاطبان خود به تصویر بکشد. باشگاه هواداران افق شبکه افق,یوسف و کنعان,صادق طباطبایی,سیدصادق طباطبایی,امام خمینی,امام موسی صدر,شاهد عینی
8490

نمایش ویدئو در وب سایت شما

یوسف و یعقوب(مستندی زیبا ازدیدگاه متقابل امام موسی صدر و امام خمینی از زبان سید صادق طباطبایی)

مستند شاهد عینی برنامه ای گفتگو محور است که چندیست از شبکه افق پخش می شود.در این قسمت از برنامه یامین پور و تیم فیلم برداری به سراغ سید صادق طباطبایی رفته اند که هفته پیش در بیمارستانی در آلمان فوت شده است.

وی از رابطه بسیار خوب دایی اش با امام خمینی میگوید.در این مستند فیلمی کوتاه از امام خمینی در دفاع از امام موسی صدر پخش می شود .امام خمینی ضمن معرفی موطن امام موسی صدر از پیگیری و درخواست خود برای بازگرداندن وی از لیبی می گوید.

شبکه افق با پخش سری برنامه های شاهد عینی سعی دارد تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی و همچنین جمهوری اسلامی را از زبان بازیگران نقش اول این تاریخ برای مخاطبان خود به تصویر بکشد.

باشگاه هواداران افق

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

+1 #2 ص 1393-12-18 07:12
پس بقیه اش کی پخش میشه؟
نقل قول کردن
+1 #1 احمد علي جهان بين 1393-12-12 12:08
ياد امام عزيز مستدام باد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • WalterartiC
  • Terencemab
  • NoxProxy
  • DayanaFluop
  • spavtobig
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group