×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 1759
نرم افزار مبدل نصب نیست.

توصیه رهبری به دولت یازدهم که 21 بار تکرار شده

گزارش مشکل
Loading the player...
توصیه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای به دولت یازدهم که 21 بار تکرار شده است! اگر چه توصیه‌های رهبر انقلاب در یک‌و‌نیم سال گذشته به مسئولین نظام در موضوعات گوناگون و متنوعی مطرح شده‌اند و فهرستی طولانی را تشکیل می‌دهند، اما بی‌شک حدس زدن پربسامدترین آنها کار آسانی است: «توجه به ظرفیت‌های درونی کشور و استعدادهای ملت ایران». این توصیه‌ای است که ایشان در جلسات خصوصی با مسئولین و همچنین حدود ۲۱ بار در جلسات عمومی، مورد تأکید قرار داده‌اند: «دولتى‌ها هم بدانند که آنچه میتواند آنها را بر انجام وظیفه‌ى خودشان قادر کند تکیه بر نیروى داخلى است؛ تکیه بر نیروى مردم است. من بارها این را عرض کردم در جلسات عمومى و همچنین در جلسات خصوصى با مسئولین دولتى، نگاهشان به دست بیگانه نباشد. توصیه به دولت,توصیه رهبری به دولت یازدهم,تولید داخلی,ظرفیت های درونی,استعدادهای ملت,21 بار تکرار,توجه به داخل,تحریم,رفع تحریم,مذاکره با آمریکا
8188

نمایش ویدئو در وب سایت شما

توصیه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای به دولت یازدهم که 21 بار تکرار شده است!

اگر چه توصیه‌های رهبر انقلاب در یک‌و‌نیم سال گذشته به مسئولین نظام در موضوعات گوناگون و متنوعی مطرح شده‌اند و فهرستی طولانی را تشکیل می‌دهند، اما بی‌شک حدس زدن پربسامدترین آنها کار آسانی است: «توجه به ظرفیت‌های درونی کشور و استعدادهای ملت ایران». این توصیه‌ای است که ایشان در جلسات خصوصی با مسئولین و همچنین حدود ۲۱ بار در جلسات عمومی، مورد تأکید قرار داده‌اند: «دولتى‌ها هم بدانند که آنچه میتواند آنها را بر انجام وظیفه‌ى خودشان قادر کند تکیه بر نیروى داخلى است؛ تکیه بر نیروى مردم است. من بارها این را عرض کردم در جلسات عمومى و همچنین در جلسات خصوصى با مسئولین دولتى، نگاهشان به دست بیگانه نباشد.

 

ارسال شده توسط کاربر:    سجاد

 

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

+3 #2 محمد ازرزق آباد کاشم 1393-12-09 19:52
آقا جان این دولت ، دولت امید بیرون وتدبیر بیگانگان است . آنها توجه به اقتداردرونی ملت را مانع پیشرفت می دانند.تنها امید دولت تدبیر وامید ، بیگانگان است .راز موفقیت خود راتقویت رابطه با دشمنان انقلاب می دانند.
نقل قول کردن
+6 #1 حامد ف 1393-12-07 12:32
عالی بود.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • FuriousPype
  • Pinupduzo
  • KinmakioNah
  • seltBish
  • Hagglife
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group