نرم افزار مبدل نصب نیست.

عذاب کلاشینکف از ساخت اسلحه

گزارش مشکل
Loading the player...
اسلحه کلاشینکف نشان ملی روسیه است و مردم روسیه آقای کلاشینکف را دوست دارند و به او افتخار می کنند. میخائیل کلاشینکف که این روزها درآستانه 94 سالگی است در خانواده ای کشاورز در یکی از روستاهای منطقه سیبری روسیه چشم به جهان گشود. تحصیلاتش ناتمام ماند و در راه آهن مشغول به کار شد اما با حمله آلمان به خاک شوروری به خدمت ارتش درآمد و در سال 1941 مجروج شد و در بیمارستان بود که به فکر ساخت سلاح دستی خودکار افتاد. «میخائیل کلاشنیکف» سازنده اسلحه‌ کلاشنیکف این روزها در بستر بیماری است. او می‌گوید وقتی در تلویزیون می‌بینم تروریست‌هایی مثل القاعده با اسلحه‌ای که من ساخته‌ام می‌جنگند، عذاب می‌کشم.
15248

نمایش ویدئو در وب سایت شما

اسلحه کلاشینکف نشان ملی روسیه است و مردم روسیه آقای کلاشینکف را دوست دارند و به او افتخار می کنند.

میخائیل کلاشینکف که این روزها درآستانه 94 سالگی است در خانواده ای کشاورز در یکی از روستاهای منطقه سیبری روسیه چشم به جهان گشود. تحصیلاتش ناتمام ماند و در راه آهن مشغول به کار شد اما با حمله آلمان به خاک شوروری به خدمت ارتش درآمد و در سال 1941 مجروج شد و در بیمارستان بود که به فکر ساخت سلاح دستی خودکار افتاد.

 

  «میخائیل کلاشنیکف» سازنده اسلحه‌ کلاشنیکف این روزها در بستر بیماری است. او می‌گوید وقتی در تلویزیون می‌بینم تروریست‌هایی مثل القاعده با اسلحه‌ای که من ساخته‌ام می‌جنگند، عذاب می‌کشم.

تهيه شده در واحد مانيتورينگ مستضعفين  MOSTAZAFIN.TV

اين کليپ را ميتوانيد در 4 نسخه ببينيد و دانلود نماييد

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Thomasovpex
  • شین
  • BobbyeriDow
  • evornek
  • Lewisuhadycle
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group