نرم افزار مبدل نصب نیست.

علی مطهری شوالیه بی بی سی

گزارش مشکل
Loading the player...
علی مطهری یکی از چهره های شاخص مجلس باز هم جنجال آفرین شد.وی که بارها به دلیل شخنرانی های تند علیه نظام به زعم خود راه آزادی بیان را گشوده است و این روزها با اتهام سنگینی که متوجه وزارت اطلاعات کرده باز ها نقل محافل رسانه ای شده است.علی مطهری پای ثابت رسانه های ضد انقلاب نیز هست بطوریکه وی و احمد توکلی تقریبا در یک مسابقه پایاپای روزی یک تیتر را در صفحه اول این رسانه ها به تصاحب خود در آورده اند.
12414

نمایش ویدئو در وب سایت شما

علی مطهری یکی از چهره های شاخص مجلس باز هم جنجال آفرین شد.وی که بارها به دلیل سخنرانی های تند علیه نظام به زعم خود راه آزادی بیان را گشوده است ، این روزها و پس از آنکه با اتهام سنگینی که متوجه وزارت اطلاعات کرده بود و اتهامش تو زرد از آب در آمد اتهامات جدیدی را روانه آیت الله لاریجانی و قوه قضائیه کرده است..علی مطهری پای ثابت رسانه های ضد انقلاب نیز هست بطوریکه وی تقریبا روزی یک تیتر را در صفحه اول این رسانه ها را به تصاحب خود در آورده است.

تولید توسط مستضعفین تی وی  ( mostazafin.tv )

اين کليپ را ميتوانيد در 4 نسخه ببينيد و دانلود نماييد

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

-2 #3 پارسا 1392-11-13 22:29
خب تیتر بزنند، اگر فضای داخل باز بود، کسی اینقدر از تیترها و لجن پراکنی های اون ها نگران یا متوحش نمی شد. شما و امثال شما شرایط رو طوری کردید که همچین مسایل کوچکی ، سبب نگرانیتون می شه. هنوز تو کشورهایی مثل ما، مخالفت و اعتراض و تظاهرات، یک مسأله بغرنج و حل نشده است. رهبری می فرماین "من از انتقاد استقبال می کنم، برید بگید انتقاد کنن" یا "اگر به رهبری ایرادی وارد بود، اون رو متواضعانه بپذیره" یا صحبت از کرسی های آزاداندیشی می کنن ولی یه عده کاسه داغ تر از آش و دوستان نادان انقلاب و ذوب شدگان در ولایت، از این مسایل متوحشند و با کارهای احمقانه ی خودشون وجه نظام رو بین مردم مخدوش می کنند. این ها هم ضد انقلابند ...
نقل قول کردن
0 #2 lind 1392-10-09 18:27
احمدی نژاد حقش بود
نقل قول کردن
0 #1 migli 1392-10-09 03:13
آدم بمیره بهتره تا اینکه خل باشه فکر کنه عاقله!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
  • Pinupduzo
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group